• viljaa

    BF MAJ 2020

    Hej!! Plussade med CB digital på BIM-4 idag :) om allt går som det ska säger appen beräknad födsel 1 maj 2020! Risken är stor för missfall men vi väntar ju barn, eller hur? Häng med vet ja! Kram <3

  • Svar på tråden BF MAJ 2020
  • Lilla Lunis
    Lilla Lunis skrev 2019-11-23 01:14:18 följande:

    Stackars dig. Vet hur det känns. Haft flera missfall men du kommer igen


    Var menat till dig, Kristina 27
  • Lilla Lunis
    Lilla Lunis skrev 2019-11-23 01:14:18 följande:

    Stackars dig. Vet hur det känns. Haft flera missfall men du kommer igen


    Var menat till dig, Kristina 27
  • Lilla Lunis
    Lilla Lunis skrev 2019-11-23 01:14:18 följande:

    Stackars dig. Vet hur det känns. Haft flera missfall men du kommer igen


    Var menat till dig, Kristina 27
  • Lilla Lunis

    Hej igen. Mitt kub gick bra ....var nervös då man vet den ökade risken med ålder... kändes lika märkligt att se den lille i magen som tidigare graviditet.

    Så tacksam att jag fått bli gravid igen efter 2 missfall. Min 6 åring e överlycklig att få ett syskon....

  • Daphodil
    Lilla Lunis skrev 2019-11-23 01:39:13 följande:

    Hej igen. Mitt kub gick bra ....var nervös då man vet den ökade risken med ålder... kändes lika märkligt att se den lille i magen som tidigare graviditet.

    Så tacksam att jag fått bli gravid igen efter 2 missfall. Min 6 åring e överlycklig att få ett syskon....


    Grattis! Så härligt att kunna ge sina barn syskon.
  • Daphodil
    Lilla Lunis skrev 2019-11-23 01:39:13 följande:

    Hej igen. Mitt kub gick bra ....var nervös då man vet den ökade risken med ålder... kändes lika märkligt att se den lille i magen som tidigare graviditet.

    Så tacksam att jag fått bli gravid igen efter 2 missfall. Min 6 åring e överlycklig att få ett syskon....


    Grattis! Så härligt att kunna ge sina barn syskon.
  • Daphodil

    Nu imorse kände jag bäbisen utanpå för första gången. (Ja om det inte var en rejäl tarmrörelse då, men det kändes inte så )

  • Charlieellerså

    Nu har jag fått svar på nipt som vi gjorde efter dåliga kubresultat. Vi väntar en frisk liten kille med bf 24/5. Vilka veckor är ni andra här i?

    Häftigt att höra att ni redan känner bebis och till och med utanpå. Mitt femte barn som ligger i magen och har ännu inte känt honom. Tror jag känt tidigare förut. Går in i v 15 i morgon.

    Beklagar er som fått negativa besked.

  • Andreaaaa
    Charlieellerså skrev 2019-11-23 08:43:49 följande:

    Nu har jag fått svar på nipt som vi gjorde efter dåliga kubresultat. Vi väntar en frisk liten kille med bf 24/5. Vilka veckor är ni andra här i?

    Häftigt att höra att ni redan känner bebis och till och med utanpå. Mitt femte barn som ligger i magen och har ännu inte känt honom. Tror jag känt tidigare förut. Går in i v 15 i morgon.

    Beklagar er som fått negativa besked.


    Grattis till NIPT, vilken lättnad <3

    Även jag kände för första gången TYDLIGT rörelser igår när jag låg och pratade telefon med min mamma, kändes tom utanpå. MKT tidigares än min forts graviditet, så det verkar ju kunna variera en del... nackdelen är att nu är jag där och petar och trycker hela tiden för att få en reaktion, stackars bebbe

    Min BF flyttades ju ifrån 27/5 till 22/5 vid KUB, vi kanske borde upprätta kalendern igen med allas aktuella datum? (har ingen dator hemma över helgen så kan själv inte klippa och klistra just nu)