• qaswas122

    BF JULI 2020

    Såg inte att någon tråd om juli fanns, så startar en! Någon med BF juli 2020? Jag plussade idag och har bf 2 juli GladHjärta

  • Svar på tråden BF JULI 2020
  • qaswas122
    HildaK skrev 2019-11-18 12:22:26 följande:

    Hej, jag hoppar in här. Jag går in i v.9 imorgon och har inskrivning hos barnmorskan då. Jag har BF 1/7 enligt NC. Så spännande!! Ska bli kul att följas åt :)


    Vad skoj! Jag skulle egentligen vara i v. 8 nu, men har varit hos gyn och blev tillbakaflyttad en vecka. Så tråkigt! :( 
  • HildaK
    qaswas122 skrev 2019-11-18 15:02:38 följande:

    Vad skoj! Jag skulle egentligen vara i v. 8 nu, men har varit hos gyn och blev tillbakaflyttad en vecka. Så tråkigt! :( 


    Å tråkigt man vill ju bara att det ska gå framåt nu! Hur kunde hon flytta tillbaka dig? Fick du göra ultraljud? :D
  • LizzieP

    Blir nästan tokig på att inte kunna berätta för någon... Men det är vårt första barn och rädslan över att det ska hända något är stor. Plussade en gång tidigare i år och hann berätta för en vän innan den hemska missfallsblödningen kom (dock dagen efter plusset, så kemisk graviditet förmodligen).... Det var inte kul. Låt tiden gå fort och bebis vara kvar <3 

  • Solros2

    Idag va jag hos barnmorskan! Tog blodprov och skrev in mig ! Nästa gång träffas den 17 dec !

    Orolig för missfall ! Jag är i veckan 6 (5+0) efter sista mensen beräkning

    Hur känner ni er ? Jag har inga symtom förutom att magen är uppblåst och lite ömma bröst!

  • Elsen

    Hej på er!

    Ny på sidan och ny i tråden, plussade förra veckan för första gången någonsin ???? Bf är antingen 22a eller 26e juli (preglife vs NC) så är i vecka 5 nu. Det hela känns sjukt overkligt, så overkligt att jag knappt ens oroar mig för missfall för " jag är ju ändå inte gravid på riktigt" ???? Ska till barnmorskan om två veckor, hoppas det hinner landa tills dess.

    Hittills har jag inte märkt så mycket, lite spänningar i brösten, smått illamående som kommit och gått och molvärk i magen.

    Var lite sugen på att gå med i facebookgruppen men är så himla rädd att det ska vara någon där som jag känner ????

  • LizzieP
    Solros2 skrev 2019-11-19 09:54:34 följande:

    Idag va jag hos barnmorskan! Tog blodprov och skrev in mig ! Nästa gång träffas den 17 dec !

    Orolig för missfall ! Jag är i veckan 6 (5+0) efter sista mensen beräkning

    Hur känner ni er ? Jag har inga symtom förutom att magen är uppblåst och lite ömma bröst!


    Enligt Preglife är jag också i 5+0 idag! Var roligt :D Jag har extremt spända bröst emellanåt, uppblåst i magen men förövrigt piggelin. Lycka till!
  • Elsen
    Elsen skrev 2019-11-19 10:04:47 följande:

    Hej på er!

    Ny på sidan och ny i tråden, plussade förra veckan för första gången någonsin ???? Bf är antingen 22a eller 26e juli (preglife vs NC) så är i vecka 5 nu. Det hela känns sjukt overkligt, så overkligt att jag knappt ens oroar mig för missfall för " jag är ju ändå inte gravid på riktigt" ???? Ska till barnmorskan om två veckor, hoppas det hinner landa tills dess.

    Hittills har jag inte märkt så mycket, lite spänningar i brösten, smått illamående som kommit och gått och molvärk i magen.

    Var lite sugen på att gå med i facebookgruppen men är så himla rädd att det ska vara någon där som jag känner ????


    Och där insåg jag att det inte går att använda emojis haha. Ursäkta
  • Solros2
    LizzieP skrev 2019-11-19 10:10:30 följande:

    Enligt Preglife är jag också i 5+0 idag! Var roligt :D Jag har extremt spända bröst emellanåt, uppblåst i magen men förövrigt piggelin. Lycka till!


    Tack detsamma!
  • qaswas122
    HildaK skrev 2019-11-18 15:22:09 följande:
    Å tråkigt man vill ju bara att det ska gå framåt nu! Hur kunde hon flytta tillbaka dig? Fick du göra ultraljud? :D
    Japp, gjorde ultraljud som visade att jag inte var lika långt gången som jag trodde! Ja man vill ju verkligen passera de där 12 veckorna nu... :) 
  • qaswas122

    I princip alla mina symtom är borta, förutom flytningar. Iofs så hade jag inte jättemycket symtom innan, men mer än nu iallafall. Känner mig inte gravid och är så rädd för att fostret inte klarat sig :( Ska göra vul nästa måndag och hoppas verkligen på det bästa... 

Svar på tråden BF JULI 2020