• mcs1988

    Vad blir det för mat?

     


    Vad äter ni till middag idag? :) 

    (Vi ska äta stuvade makaroner, falukorv och morotsstavar.) 

  • Svar på tråden Vad blir det för mat?
  • Anonym (Zoom)

    Igår gjorde jag kyckling drumsticks med het kryddning och ris samt sallad. 

  • Anonym (Zoom)

    Idag tänker jag steka lite rostas och göra ugnsstekt potatis till samt hemgjord coleslaw och grönsallad. 

    Till dessert häller jag bara upp grekisk yoghurt i små glas, toppar med nötter och honung. 

    Trevlig helg på er! 

  • klyban
    Anonym (Zoom) skrev 2024-02-23 09:35:39 följande:

    Idag tänker jag steka lite rostas och göra ugnsstekt potatis till samt hemgjord coleslaw och grönsallad. 

    Till dessert häller jag bara upp grekisk yoghurt i små glas, toppar med nötter och honung. 

    Trevlig helg på er! 


    Mmm, rostas är gott.


    Idag blir det fajitas på kyckling mest troligtvis, skulle blivit fläskfilé flamenco men gäster uteblir så då kör vi fajitas istället.
    Oj, börjar redan drägla, för det vattnas i munnen pga man vet hur gott det är.


    En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Hm)
    Anonym (Zoom) skrev 2024-02-23 09:35:39 följande:

    Idag tänker jag steka lite rostas och göra ugnsstekt potatis till samt hemgjord coleslaw och grönsallad. 

    Till dessert häller jag bara upp grekisk yoghurt i små glas, toppar med nötter och honung. 

    Trevlig helg på er! 


    Tack detsamma
  • Deegan

    Här hemma så grillade vi hamburgare med friscobröd o klyftpotatis, sallad.. o en starköl med Glad

    /D

  • Anonym (&)

    Min äldsta lagade mat idag: rostad tomatsoppa med focaccia. Otroligt gott!

Svar på tråden Vad blir det för mat?