• Anonym (Halvdant)

    Vad känner ni er sämst på med sex?

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P

  • Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?
  • Anonym (Känns)
    Anonym (Aktiv) skrev 2019-11-27 06:15:43 följande:

    Klart jag tänder på hans stön.

    Gillar att styra hans njutning så ridning och suga är mina favoriter, där har jag full makt.


    Härligt försöker du dra ut på det så länge det går tittar du intensivt och fokuserat på honom. Försöker han hålla tillbaka stönen
  • Anonym (Aktiv)
    Anonym (Känns) skrev 2019-11-27 07:06:42 följande:

    Härligt försöker du dra ut på det så länge det går tittar du intensivt och fokuserat på honom. Försöker han hålla tillbaka stönen


    Är jag väldigt kåt drar jag på det så länge jag tycker det är roligt.

    Annars låter jag honom komma fort.
  • Anonym (Seglartjejen)
    Anonym (Känns) skrev 2019-11-27 05:13:34 följande:

    Så alla killar tycker du är fantastisk


    Haha det vet jag inte riktigt, men de flesta har nog varit nöjda och tillfredsställda. Sen handlar det ju om så mycket mer än mängden, tex om man gillar samma saker eller inte.
  • Anonym (Wetlife)
    Anonym (Hon...) skrev 2019-11-19 21:38:05 följande:

    Vill bli "bättre" på wet.


    Sånt går absolut att träna och bli bättre på, med rätt "lärare" och en positiv inställning.
  • Anonym (Svårflirtad)
    Anonym (Pelle) skrev 2019-11-26 15:30:44 följande:

    Det är nog därför som kvinnor har lägre lust. Eran lust är så känslostyrda. Och era känslor går ju verkligen som en berg o dalbana. Krävs inte mycket för att känslorna ska falla ur balans.


    Jag vet inte hur det är för andra tjejer generellt, men jag håller med om att min sexlust i större grad är beroende av omgivande faktorer än vad det är för min man. Ett hem i kaos, stress på jobbet, jag känner mig sliten och oattraktiv samtidigt som vi småtjaffsar om allt som måste göras så är min kåthet i botten. Min man påverkas inte alls på samma sätt, ens av pågående gräl. Hans av/på-knapp verkar inte ha att göra med övrig stämning öht. Som person är han dock mycket mer känslomänniska än vad jag är och har mycket större humörsvängningar.

    Jag ett större grundläggande sexbehov än min man. Jag onanerar och fantiserar om sex i mycket större grad än vad han gör. Jag är mer öppen för att utforska och prova nya saker. Är livet i övrigt i harmoni och jag känner mig attraktiv så vill jag ha sex oftare än min man. Som småbarnsföräldrar är det dock många barriärer att ta sig igenom.
  • Anonym (X)

    Jag har väldigt svårt att slappna av och låta mig svepas med. Jag jobbar på det men det är svårt att komma över.

    Rent fysiskt tycker jag att det är svårt att rida och få det skönt för oss båda. Tror att det är en kombination av otränade ben, väldigt stela höfter och att min man har väldigt breda höfter. Svårt att få till någon bra takt när det känns som att sitta i spagat på en nordsvensk häst.

  • Anonym (Känns)
    Anonym (X) skrev 2019-11-27 10:27:58 följande:

    Jag har väldigt svårt att slappna av och låta mig svepas med. Jag jobbar på det men det är svårt att komma över.

    Svårt att få till någon bra takt när det känns som att sitta i spagat på en nordsvensk häst.


    Tror du det blir skönt om du får till en bra takt
  • Anonym (X)
    Anonym (Känns) skrev 2019-11-27 12:12:16 följande:
    Tror du det blir skönt om du får till en bra takt
    Nej, det hjälper inte så mycket, rida är mest obekvämt.
  • Anonym (Känns)
    Anonym (X) skrev 2019-11-27 12:17:15 följande:

    Nej, det hjälper inte så mycket, rida är mest obekvämt.


    Du gör det ändå ibland
  • Baxtet
    Anonym (Halvdant) skrev 2019-11-18 01:03:25 följande:

    Vill gärna höra era akilleshälar när det gäller sex, om man nu kan säga så?

    Vad känner ni er dåliga på eller mindre bra? Kanske osäkra på?

    Kan det variera från person till person, eller har det blivit en grej ni liksom failar på eller känner er otillräckliga allmänt på?

    Ni får så klart även delge vad ni är bra/bäst på om ni vill?:P


    Hej. Min s.k. största "akilleshäl" är nog att jag kan inte komma under sex (kille-20 år). Eller jo, fast det kan ta flera timmar - skämtar ej...

    Och min nuvarande flickvän blir ganska frustrerad på det eftersom att hon tror att det är hennes fel, trots att jag sagt det till henne flera gånger att det inte är så.

    Men skulle iaf påstå att jag är en av de bättre på att pulla en tjej tills hon kommer. ????????
Svar på tråden Vad känner ni er sämst på med sex?