• Blåsippa123

    BF augusti 2020

    Hej!

    Jag plussade igår!

    Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

    Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

  • Svar på tråden BF augusti 2020
  • Zebran89
    Fenixfågel skrev 2019-12-25 14:30:34 följande:

    Hej! Jag hoppar också in här! Så kul att kunna följas åt! Grattis till alla er som också väntar barn till augusti 2020!

    Den 20 december vågade jag göra ett graviditetstest efter att mensen var försenad 10 dagar och det visade att jag var gravid! :) Är så lycklig! Känns overkligt men efterlängtat. Kände det på mig eftersom jag upplevt en del gravidsymptom så som trötthet, ömmande bröst, extrem hunger på morgonen (är aldrig hungrig direkt när jag vaknar annars haha), kännt mig kissnödig oftare och har mått lite illa. Men i övrigt känns det bra och spännande!

    Det blir första barnet och vi har försökt i 4-5 månader.

    Beräknad födelse 20 augusti enligt min app men vi får se efter vi träffat barnmorskan i januari.


    Vad kul! Grattis! Den 18 aug har jag efter att ha gjort vul. :)
  • MsSuzyLee
    Fenixfågel skrev 2019-12-25 14:30:34 följande:

    Hej! Jag hoppar också in här! Så kul att kunna följas åt! Grattis till alla er som också väntar barn till augusti 2020!

    Den 20 december vågade jag göra ett graviditetstest efter att mensen var försenad 10 dagar och det visade att jag var gravid! :) Är så lycklig! Känns overkligt men efterlängtat. Kände det på mig eftersom jag upplevt en del gravidsymptom så som trötthet, ömmande bröst, extrem hunger på morgonen (är aldrig hungrig direkt när jag vaknar annars haha), kännt mig kissnödig oftare och har mått lite illa. Men i övrigt känns det bra och spännande!

    Det blir första barnet och vi har försökt i 4-5 månader.

    Beräknad födelse 20 augusti enligt min app men vi får se efter vi träffat barnmorskan i januari.


    Grattis! :D
  • Fenixfågel
    Zebran89 skrev 2019-12-25 14:47:19 följande:

    Vad kul! Grattis! Den 18 aug har jag efter att ha gjort vul. :)


    Tack! Stort grattis, så kul! Är det också första barnet?
  • Jooosen

    Senaste två dagarna har ja typ känt mig som vanligt. Illamående och mensvärk känns inget. Fan va nojig jag blir :(


    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
  • Nummer14
    Fenixfågel skrev 2019-12-25 14:30:34 följande:

    Hej! Jag hoppar också in här! Så kul att kunna följas åt! Grattis till alla er som också väntar barn till augusti 2020!

    Den 20 december vågade jag göra ett graviditetstest efter att mensen var försenad 10 dagar och det visade att jag var gravid! :) Är så lycklig! Känns overkligt men efterlängtat. Kände det på mig eftersom jag upplevt en del gravidsymptom så som trötthet, ömmande bröst, extrem hunger på morgonen (är aldrig hungrig direkt när jag vaknar annars haha), kännt mig kissnödig oftare och har mått lite illa. Men i övrigt känns det bra och spännande!

    Det blir första barnet och vi har försökt i 4-5 månader.

    Beräknad födelse 20 augusti enligt min app men vi får se efter vi träffat barnmorskan i januari.


    Stort grattis! Är också beräknad 20 augusti:)
  • Anx123456
    Jooosen skrev 2019-12-25 14:59:23 följande:

    Senaste två dagarna har ja typ känt mig som vanligt. Illamående och mensvärk känns inget. Fan va nojig jag blir :(


    Jag med! Känns som mina symtom börjar försvinna sakta. Dock har jag gjort vul och sett tickande hjärta och har läst att missfallsrisken minskar när hjärtat börjar slå men är ändå rädd
  • Zebran89
    Fenixfågel skrev 2019-12-25 14:54:46 följande:

    Tack! Stort grattis, så kul! Är det också första barnet?


    Japp :)
  • Jooosen
    Anx123456 skrev 2019-12-25 15:35:26 följande:

    Jag med! Känns som mina symtom börjar försvinna sakta. Dock har jag gjort vul och sett tickande hjärta och har läst att missfallsrisken minskar när hjärtat börjar slå men är ändå rädd


    Okej det verkar vara vanligt men fan va nojig man blir! Från att ha varit äcklad av allt till att känna som vanligt... vilken vecka är du i? Skönt att du sett hjärtat!!
    Plussade fredagen den 13 december efter vår tredje insättning med ivf
Svar på tråden BF augusti 2020