• Anonym (Pär)

    Kan inte tända på min frus "mammakropp".

    Vi fick en son för två år sedan. Som naturligt förändras en kvinnokropp efter graviditeten; bristningar på magen, lite hängiga bröst, en del åderbråck.

    Jag älskar min fru men jag kan helt enkelt inte tända på henne naken. När vi ska ha sex ser jag alltid till att det är mörkt, är det inte det så måste jag blunda och tänka på något annat som hjälper mig att hålla den hård.

    Skulle såklart aldrig säga det här till henne och jag får dåligt samvete för att jag känner så här.

    Oroar mig hur fan det ska gå att leva och ha sex med en person jag inte kan få stånd till!

    Har stark sexdrift, min fru inte lika starkt men behovet finns ju.

    Nån mer som kände så här efter att deras kvinna förändrades med graviditeten?

    Hur hanterade ni det?

  • Svar på tråden Kan inte tända på min frus "mammakropp".
  • Anonym (op)
    Anonym (Attraktion) skrev 2020-01-19 00:22:22 följande:

    Men är det någon överraskning att en hel del av den sexuella attraktionen beror på fysiska attribut?

    Hur är man ett svin och ett kräk om man inte tänder på sin partners nya utseende? Man tände ju på det förr då det såg ut som något man attraherades sexuellt till. Dock gör kärleken till partnern att man får dåligt samvete över att känna noll attraktion. Det förstår väl varje TS-hatare här att det fysiska spelar en hel del jävla roll när man ska ha sex med någon? Är TS fru någon helig ko som man bara måste tycka är världens sexigaste annars är man ett svin och ett kräk?

    Snubben känner som han gör och försöker få råd att hantera känslorna. På grund av kärleken han ändå har för frun. Hjälp istället för att agera som typiska hysterikor!


    Jag var ju inte en av de som skrev att han var ett kräk, men tror de flesta inte tappar attraktionen för partnern efter att de fått barn bara baserat på utseende. Är nog inte jättevanligt, om man bortser från de första månaderna kanske. 

    Men det är ju en helt ohållbar situation. Det spelar stor roll att det finns sexuell attraktion för de flesta par. Kärlek räcker inte.
  • Anonym (Attraktion)
    Anonym (op) skrev 2020-01-19 02:25:42 följande:

    Jag var ju inte en av de som skrev att han var ett kräk, men tror de flesta inte tappar attraktionen för partnern efter att de fått barn bara baserat på utseende. Är nog inte jättevanligt, om man bortser från de första månaderna kanske. 

    Men det är ju en helt ohållbar situation. Det spelar stor roll att det finns sexuell attraktion för de flesta par. Kärlek räcker inte.


    Jag tänker som så att det nog inte spelar roll hur vanligt det är. I det här fallet existerar de här känslorna och man bör bemöta det med större förståelse. Jag är säker på att TS har grubblat på detta ett bra tag innan han kastade sig åt vargarna genom att skriva om det. Och precis som du anser jag också det vara; kärlek räcker inte.
  • Anonym (...)
    Anonym (Pär) skrev 2020-01-18 23:57:01 följande:

    Det där fick en ju verkligen att må skit...jag kommer aldrig säga det här till henne och jag hoppas för mitt liv att hon inte märkt nåt, men det kanske hon gjort...

    Tror knappast hon skulle tagit upp det Isåfall så det lär jag väl inte få veta heller.

    Har ju fått många bra råd i den här tråden så jag hoppas att det blir nån reda med allt...ok,.för att jag ska få tillbaka lusten till min frus kropp men jag vill inte att hon ska gå runt och må som skit!


    Nu vet jag inte om jag går emot mängden här men tycker faktiskt det skulle vara värre om du stannar om du fortsätter känna så här och hemlighålla det. Har hon inte insett det själv så kommer det förr eller senare fram och den smällen mot självkänslan att ens partner tvingat sig själv att ha sex med en under kanske flera år skulle vara vidrig. Ge det en period, kanske 3 mån, helt utan runk och porr, se hur du känner sen. Men låt inte henne leva i denna kompromiss som hon aldrig accepterat. Hon kan säkert hitta en man som älskar henne och tänder på henne och hon förtjänar att få välja det isf
  • Anonym (Biologi)
    Anonym (...) skrev 2020-01-19 09:52:21 följande:
    Nu vet jag inte om jag går emot mängden här men tycker faktiskt det skulle vara värre om du stannar om du fortsätter känna så här och hemlighålla det. Har hon inte insett det själv så kommer det förr eller senare fram och den smällen mot självkänslan att ens partner tvingat sig själv att ha sex med en under kanske flera år skulle vara vidrig. Ge det en period, kanske 3 mån, helt utan runk och porr, se hur du känner sen. Men låt inte henne leva i denna kompromiss som hon aldrig accepterat. Hon kan säkert hitta en man som älskar henne och tänder på henne och hon förtjänar att få välja det isf
    Alla kvinnor vet att män är visuella och att låta sig förfalla till en sockerstinn barbamamma är inget annat än en kalkylerad risk. Även kvinnor har ett ansvar.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Biologi) skrev 2020-01-19 11:23:40 följande:

    Alla kvinnor vet att män är visuella och att låta sig förfalla till en sockerstinn barbamamma är inget annat än en kalkylerad risk. Även kvinnor har ett ansvar.


    Nu är det ju inte riktigt på det viset med min fru...Hon har ju inte valt att få hängbröst och åderbråck. Finns kvinnor som tillåter sig förfalla men just i det här fallet så är det ju hos mig kruxet ligger.
  • Anonym (Biologi)
    Anonym (Pär) skrev 2020-01-19 11:30:50 följande:
    Nu är det ju inte riktigt på det viset med min fru...Hon har ju inte valt att få hängbröst och åderbråck. Finns kvinnor som tillåter sig förfalla men just i det här fallet så är det ju hos mig kruxet ligger.
    Både åderbråck och hängbröst går att fixa.
  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Biologi) skrev 2020-01-19 11:32:55 följande:
    Både åderbråck och hängbröst går att fixa.
    Synd man inte kan fixa lågt intellekt.
  • Anonym (Pär)
    Anonym (Biologi) skrev 2020-01-19 11:32:55 följande:

    Både åderbråck och hängbröst går att fixa.


    Ja, genom operation. Och vore jag lite av ett uppblåst arsle så skulle jag kanske föreslå det...kom igen, vem fan gör nåt sånt mot sin fru?
  • Joyho
    Anonym (Pär) skrev 2020-01-18 23:57:01 följande:

    Det där fick en ju verkligen att må skit...jag kommer aldrig säga det här till henne och jag hoppas för mitt liv att hon inte märkt nåt, men det kanske hon gjort...

    Tror knappast hon skulle tagit upp det Isåfall så det lär jag väl inte få veta heller.

    Har ju fått många bra råd i den här tråden så jag hoppas att det blir nån reda med allt...ok,.för att jag ska få tillbaka lusten till min frus kropp men jag vill inte att hon ska gå runt och må som skit!


    Sorry. Det var inte alls min mening att du skulle må skit över det. Det är ju som sagt inget du kan rå för. Och inte hon heller. Jag ville bara göra dig uppmärksam på att man (iaf jag) märker sånt. Och det kan vara värt att ta i beaktande. Men jag hoppas så klart för er båda att du hittar ett sätt att kunna tända på henne igen.
  • Anonym (A)
    Anonym (Pär) skrev 2020-01-19 12:07:26 följande:
    Ja, genom operation. Och vore jag lite av ett uppblåst arsle så skulle jag kanske föreslå det...kom igen, vem fan gör nåt sånt mot sin fru?
    Du tänker helt rätt.
  • Anonym (Pär)
    Joyho skrev 2020-01-19 12:52:01 följande:

    Sorry. Det var inte alls min mening att du skulle må skit över det. Det är ju som sagt inget du kan rå för. Och inte hon heller. Jag ville bara göra dig uppmärksam på att man (iaf jag) märker sånt. Och det kan vara värt att ta i beaktande. Men jag hoppas så klart för er båda att du hittar ett sätt att kunna tända på henne igen.


    Nä då, fattade att det inte var det som var meningen.

    Det är väl bra att jag vet...

    Det här ligger nog kanske i nåt annat än att jag bara slutat tända på henne d.v.s att det inte alls har med kroppen att göra. Och kan ju va samma för din karl, vem vet?
Svar på tråden Kan inte tända på min frus "mammakropp".