• Svar på tråden BIM juli 2020
  • hartassen
    lingonrisig skrev 2020-07-05 09:37:15 följande:

    Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:


    Wow, stort grattis! :D
  • Jenzia
    Kanonen78 skrev 2020-07-05 11:20:08 följande:

    Åt rosenrot mellan mens och ÄL denna månad. Allrid haft lång cykel på 30-36 dagar men vill pröva rosenrot. Har mens ca 7 dagar med, men prövade CB digitala ÄL tester och fick inget utslag dag 12, men dag 13 fick jag glad gubbe direkt, ingen blinkade. Misstänker att rosenrot har hjälpt till där:)


    Förlåt, måste bara fråga. Är det försök till första barnet? Och du är 50 år? Blev lite paff på åldern
  • ellie86

    Jag har haft klibbiga flytningar efter ÄL, men nyss på toa hade jag en slemmigare flytning med en liten strimma blod i, sedan inget... Vad tror ni, nidblödning?? :) ÄL+8 och BIM-6 idag... spännande!

  • Kanonen78
    Jenzia skrev 2020-07-05 12:45:43 följande:

    Förlåt, måste bara fråga. Är det försök till första barnet? Och du är 50 år? Blev lite paff på åldern


    Nej, det blev något fel när jag registrerade mig. :( Är 30 år och försök till första!
  • H0nd3ndär
    Kanonen78 skrev 2020-07-05 16:03:39 följande:

    Nej, det blev något fel när jag registrerade mig. :( Är 30 år och försök till första!


    För mig med. Tror jag med står som runt 50 år. Är visserligen äldre med mina 35 men inte ens i närheten av 50. Reggade mig iof för ett par år sedan men vet att något blev lite småfel då. Men känns inte som att det spelat så stor roll.
  • lingonrisig
    ellie86 skrev 2020-07-05 15:24:33 följande:

    Jag har haft klibbiga flytningar efter ÄL, men nyss på toa hade jag en slemmigare flytning med en liten strimma blod i, sedan inget... Vad tror ni, nidblödning?? :) ÄL+8 och BIM-6 idag... spännande!


    Ooh låter ju på timingen som potentiell nidblödning. Spännande!
  • Jenzia
    Kanonen78 skrev 2020-07-05 16:03:39 följande:

    Nej, det blev något fel när jag registrerade mig. :( Är 30 år och försök till första!


    Ahh!! Haha!! Blev så paff när det stod 50 år!

    Jag har testat med CB advanced i tre cykler och aldrig fått blinkade gubbe. Förra cykeln fick jag direkt glad gubbe på CD12, började testa sent då jag trodde att ÄL skulle komma på CD15-16. Men till denna cykeln ska jag testa vanliga stickor, för att se om det blir någon ökning inför ÄL.

    Vet du hur många dagar kortare din cykel blev? Jag har rätt regelbunden på mellan 28-31 dagar. Denna cykeln Blev det 28 dagar för mig pga tidig ÄL.
  • mzl93
    Vemvetintejag skrev 2020-07-04 18:55:47 följande:

    Jag är SÅ glad för jag fick peak idag på äl-test. Första gången jag fått det! Nu håller jag tummarna att det går vägen. :D


    ÅH YAY!!!! HEJA HEJA!!!
  • Jenzia
    Vemvetintejag skrev 2020-07-04 18:55:47 följande:

    Jag är SÅ glad för jag fick peak idag på äl-test. Första gången jag fått det! Nu håller jag tummarna att det går vägen. :D


    Har du tagit något tillskott denna månaden? Nyfiken på vad som kan ha gjort skillnaden!
Svar på tråden BIM juli 2020