BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Jag är SÅ glad för jag fick peak idag på äl-test. Första gången jag fått det! Nu håller jag tummarna att det går vägen. :D
Åh vad kul! Grattis!! Det väcker ju lite hopp, men tidigare graviditeter har jag typ inte känt något innan vecka 6 :(
Plussade svagt i onsdags, starkare i torsdags och digitalt sa gravid 1-2 igår men idag är RFSU stickorna svagare.. är hoppet ute tro?
Plussade svagt i onsdags, starkare i torsdags och digitalt sa gravid 1-2 igår men idag är RFSU stickorna svagare.. är hoppet ute tro?
Ni som har kommande BIM, hur tidigt tänker ni testa? Är på BIM -7 nu och känner att det "drar" i livmodern och mina bröstvårtor gör ont. Jag har beställt ett testa tidigt test, men är rädd för att jag ska ta för tidigt och att det därför ändå kommer va osäkert. Hade planerat att vänta till BIM -2. Hur tänker ni?
Ni som har kommande BIM, hur tidigt tänker ni testa? Är på BIM -7 nu och känner att det "drar" i livmodern och mina bröstvårtor gör ont. Jag har beställt ett testa tidigt test, men är rädd för att jag ska ta för tidigt och att det därför ändå kommer va osäkert. Hade planerat att vänta till BIM -2. Hur tänker ni?
Grav december 19 ma som blev utdragen och slutade i skrapning i maj. Första ej planerat men välkommet. Nu är de planerat att vi vill. Sista mens 16 juni ca 23-26 dagars cykel. Jag har tre ban 10,15 och 16. Sambon har bara mina huliganer och nu vill vi utöka vår familj. Har tagit bidrottning gelé och har symptom från ca ÄL + 3-4 med mensvärk, ömma bröstvårtor, synliga körtlar Montgomery? Samt illamående på morgonen. Nu rusat och köpt tidigt grav test. Kan inte hålla mig, så testar imorgon ???? bara 50% att de visade 4 dagar innan mens och imorgon är de ca 5 dagar men vill verkligen
Vi började syskonförsök i juni månad och idag kom mensen. Så nu hoppas vi på ett + i juli! Vi har två barn sen tidigare. :)