• Entusiastisk

BIM juli 2020

I juli hoppas jag är månaden vi plussar!

Håller tummarna för oss alla!

• Svar på tråden BIM juli 2020
  • lingonrisig

Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:

• Anonym (Tredjebarnet)

Hej, hoppas också in här.. Vill gärna bli gravid med 3e nu, hoppas få ha alla mina 3 tätt. Innan första 5 missfall (två efter v15) men sen ingen mellan syskonen, missfall igen för två månader sen. Har lätt för att bli gravid men svårt att behålla !

Testat positivt med båda BIM -7 men nu har jag inte lika bra koll på mensen så vet inte när BIM är exakt.. runt 23e iaf :)

• Anonym (Tredjebarnet)
    lingonrisig skrev 2020-07-05 09:37:15 följande:

Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:

Grattis!
  • Jenzia
    Msofie skrev 2020-07-05 08:33:47 följande:

Åh, känner med dig :/ Tycker livet känns som en evig väntan på ÄL och BIM! Hoppas de går vägen i augusti <3

Tack för peppen! Vart är du i din cykel? Väntar du på ÄL?
  • Jenzia

Jag ser!! Grattis
  • Msofie
    Jenzia skrev 2020-07-05 09:42:49 följande:

Tack för peppen! Vart är du i din cykel? Väntar du på ÄL?

Är på BIM -6 idag, väntar på -2 för att testa. Kan inte tänka på annat nu haha!
  • Trio2021

Stort grattis!! :D
  • prinsessan15
    studerade skrev 2020-07-05 09:35:20 följande:

Hej vilket test tog du och hur tidigt? Jag testa neg i morse med cb på bim -7 eller bim - 4. På de tester stod de att de var 50% att visa vid 4 dagar innan bim. Typ 71% 3 dagar innan osv.

Det var Anki pharmas testa tidigt. Står att den mäter 5mIU/ml men det var tillvant :( det står tyvärr inget om procent men att det ska gå att ta 8 dagar efter befruktning
  • Msofie
    prinsessan15 skrev 2020-07-05 11:03:40 följande:

Det var Anki pharmas testa tidigt. Står att den mäter 5mIU/ml men det var tillvant :( det står tyvärr inget om procent men att det ska gå att ta 8 dagar efter befruktning

Kan också handla om att alla individer producerar hormoner i lite olika takt, behöver inte vara kört :)
  • Kanonen78
    Jenzia skrev 2020-07-05 05:36:33 följande:

Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!

Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus

Åt rosenrot mellan mens och ÄL denna månad. Allrid haft lång cykel på 30-36 dagar men vill pröva rosenrot. Har mens ca 7 dagar med, men prövade CB digitala ÄL tester och fick inget utslag dag 12, men dag 13 fick jag glad gubbe direkt, ingen blinkade. Misstänker att rosenrot har hjälpt till där:)
Svar på tråden BIM juli 2020