BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:
Hej, hoppas också in här.. Vill gärna bli gravid med 3e nu, hoppas få ha alla mina 3 tätt. Innan första 5 missfall (två efter v15) men sen ingen mellan syskonen, missfall igen för två månader sen. Har lätt för att bli gravid men svårt att behålla !
Testat positivt med båda BIM -7 men nu har jag inte lika bra koll på mensen så vet inte när BIM är exakt.. runt 23e iaf :)
Äl+10, tempen fortsatt hög och jag tog ett test. Det syntes direkt ett andra rosa streck, om än ganska svagt. Jättesvårt att få på bild men här är testet iaf:
Åh, känner med dig :/ Tycker livet känns som en evig väntan på ÄL och BIM! Hoppas de går vägen i augusti <3
Tack för peppen! Vart är du i din cykel? Väntar du på ÄL?
Hej vilket test tog du och hur tidigt? Jag testa neg i morse med cb på bim -7 eller bim - 4. På de tester stod de att de var 50% att visa vid 4 dagar innan bim. Typ 71% 3 dagar innan osv.
Det var Anki pharmas testa tidigt. Står att den mäter 5mIU/ml men det var tillvant :( det står tyvärr inget om procent men att det ska gå att ta 8 dagar efter befruktning
Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!
Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus