BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Jag har BIM en dag efter dig.
Mina bröstvårtor började ömma igår och även idag.. men tycker det borde vara för tidigt för att få grav.symptom? Eller? När hade du din äl?
Jag har haft så många månader av hopp och många testa tidigt och sen så när det är negativt har man ändå hoppet kvar att det kanske var för tidigt.. så denna månaden vågar jag inte förvänta mig något så min plan är att bara invänta mensen(men hoppas ändå att den inte kommer) och testar ifall den då inte dyker upp.. Men att testa med ett testa tidigt på bim -2 låter väl sunt, det bör ju verkligen visa ett "rätt" svar liksom :)
håller tummarna för oss <3
Vi började syskonförsök i juni månad och idag kom mensen. Så nu hoppas vi på ett + i juli! Vi har två barn sen tidigare. :)
Hoppas på plus för dig imorgon :)
Jag hoppas också på ett fjärde barn (mitt fjärde, sambons första).
Min mens dök upp idag, blött väldigt kraftig, mer än jag brukar tycker jag. Men får ta nya tag nu under semestern. :)
Tjena brudar.
Tog ett gravtest imorse då jag misstänker att jag är gravid. Ingen aning när bim är då jag slutade med p pillerna 1,5vecka in på en ny karta.
Slutade pga mellanblödning som aldrig gav med sig.
Tog sista pillret 11/6.
Blödningen slutade 17/6.
I måndags fick jag som lite blod när jag torkade mig,efterföljt av ljusrosa flytning samma kväll. Sedan dess har jag haft molvärk till och från och illamåendet kommer som ett brev på posten varje dag.
Känner mig bakis hela dagarna iprincip.
Hur som helst,syns säkert skit dåligt här.
Lägger upp en bild.
Jag testade senast i onsdags med cb early,men fick då bara vad jag tror var ett spök.
Detta är ett llyods testa tidigt.
Vad tror ni?
Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!
Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus
Tack :) Nej, men graviditeter kan ju vara väldigt olika. Jag har ett barn sedan innan och vid den graviditeten hade jag inga symptom och misstänkte inte att jag inte att jag var gravid förrän flera dagar efter utebliven mens. Kände inget ont i magen senare heller, bara illamående och ömma bröst. Denna gången ingen känsla i brösten alls (än), utan bara mensvärk, plus lite knottror på brösten som jag inte fick förrän långt senare i förra graviditeten!
Tjena brudar.
Tog ett gravtest imorse då jag misstänker att jag är gravid. Ingen aning när bim är då jag slutade med p pillerna 1,5vecka in på en ny karta.
Slutade pga mellanblödning som aldrig gav med sig.
Tog sista pillret 11/6.
Blödningen slutade 17/6.
I måndags fick jag som lite blod när jag torkade mig,efterföljt av ljusrosa flytning samma kväll. Sedan dess har jag haft molvärk till och från och illamåendet kommer som ett brev på posten varje dag.
Känner mig bakis hela dagarna iprincip.
Hur som helst,syns säkert skit dåligt här.
Lägger upp en bild.
Jag testade senast i onsdags med cb early,men fick då bara vad jag tror var ett spök.
Detta är ett llyods testa tidigt.
Vad tror ni?
Ja hopp, då kom mensen två dagar innan beräknat... :-/ Nästa BIM blir 2 augusti, känns som hundra år dit!
Denna cykeln ska både jag och maken ta rosenrot, får se om det ger oss ett plus
Tyvärr tog jag ett test imorse som var negativt och detta test är det känsligaste testet på marknaden och ska kunna visa positivt 8 dar efter befruktnings så jag ställer mer och mer in mig på att det är mensen som kommer. Även om det finns en liten förhoppning, men nu ska jag inte testa på några dagar.