BIM juli 2020
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
I juli hoppas jag är månaden vi plussar!
Håller tummarna för oss alla!
Hur länge brukar ni vänta med att testa er?
Brukar alltid vänta till mensen är sen, för att minska risken att bli besviken och att spara pengar på att inte köpa en massa test hela tiden.
Men nu vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig. Känner mig så ivrig. Funderar på att testa med ett testa tidigt på torsdag då är jag äl+9 eller +10. Det är vår bröllopsdag. Skulle vara så fint om det skulle visa nåt då. Men är ju så väldigt väldigt tidigt då. Jag hoppas så mycket och vill veta så snart som möjligt.
Brukar alltid vänta till mensen är sen, för att minska risken att bli besviken och att spara pengar på att inte köpa en massa test hela tiden.
Men nu vet jag inte om jag kommer kunna hålla mig. Känner mig så ivrig. Funderar på att testa med ett testa tidigt på torsdag då är jag äl+9 eller +10. Det är vår bröllopsdag. Skulle vara så fint om det skulle visa nåt då. Men är ju så väldigt väldigt tidigt då. Jag hoppas så mycket och vill veta så snart som möjligt.
Tänker att det beror på hur lång lutealfas man har. De som har lång borde kunna testa tidigare utifrån BIM-x-antal dagar.
Jag kommer å andra sidan inte till testning verkar det som. Denna omgång kom mensen äl+9. Förra äl+8. Så för min del måste mensen vara sen för att det ska vara värt att testa.
Tänker att det beror på hur lång lutealfas man har. De som har lång borde kunna testa tidigare utifrån BIM-x-antal dagar.
Jag kommer å andra sidan inte till testning verkar det som. Denna omgång kom mensen äl+9. Förra äl+8. Så för min del måste mensen vara sen för att det ska vara värt att testa.
Jag brukar försöka vänta till BIM-2 varje fall (tänker varje månad att jag ska testa efter BIM men blir för ivrig haha). Min mens kommer på ÄL + 14, så två dagar innan känns ändå relativt tillförlitligt!
Har du tagit något tillskott denna månaden? Nyfiken på vad som kan ha gjort skillnaden!
Jag testar mig innan för att för mig känns det bättre att kunna mentalt förbereda mig på mensen än att den bara kommer.
Sist fick jag positivt på äl+10 så kommer testa då nu med.
Kommer nog göra så jag med. Testa där på äl+9 eller 10 på bröllopsdagen och sen vänta några dagar och prova igen.