• Litalu

    BIM Mars 2021 - första barnet

    Hej! Jag har försökt hålla ut och vänta på att denna tråd ska skapas men nu fick jag ta saken i egna händer då jag inte kan tänka på annat än den eviga väntan på BIM. Jag har lång cykel (33 dagar) så jag går direkt från januaritråden och hit.. 


    Vi fyller tråden med hopp och stöd så hoppas jag att vi alla får uppleva ett mirakel snart Hjärta


    Kopiera gärna listan och lägg till ditt namn och förväntad BIM.

    LISTA:

    litalu, 1/3, 25 år (2:a försöket)

  • Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet
  • neongirl
    bananmilkshake skrev 2021-03-28 09:57:52 följande:

    Plussade imorse! Jag hade mina aningar, men det blev ändå en chock. Med 2 MA i bagaget vågar jag inte mer än att vara försiktigt glad. Men lite glad tänker jag iaf unna mig att vara! 


    Åh vad roligt! Stort grattis!
  • Msofie
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Jag har ingen erfarenhet av detta men skickar dig all styrka och tro som finns! Hoppas hoppas det går vägen, hoppet är inte ute. Du får fortsätta testa varje dag. Stöd finns i denna gruppen för när du behöver det.
  • Soff

    Men wow! :O Åh, hoppas det håller i sig <3 Det kan ju va så att tempen stiger igen. Har läst en del som haft dippar, men att det vänt, hoppas du är en av dom <3 


    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


  • Molybden
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Hoppas verkligen att det inte är någon fara. Skickar styrkekramar och ett grattis <3
  • Emlan93
    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


    Åh förstår din oro och håller alla tummar att det går bra, just nu är du gravid, STÖRSTA grattis!! Kram <3
  • Emlan93
    bananmilkshake skrev 2021-03-28 09:57:52 följande:

    Plussade imorse! Jag hade mina aningar, men det blev ändå en chock. Med 2 MA i bagaget vågar jag inte mer än att vara försiktigt glad. Men lite glad tänker jag iaf unna mig att vara! 


    Åh vad roligt!! Stort grattis till er! <3
  • bananmilkshake
    Vickan31 skrev 2021-03-29 14:06:07 följande:
    Men wow, så himla roligt! Skrattande Stort grattis!!
    neongirl skrev 2021-03-29 14:32:35 följande:
    Åh vad roligt! Stort grattis!
    Emlan93 skrev 2021-03-29 19:25:09 följande:
    Åh vad roligt!! Stort grattis till er! <3
    Tack!! Ni är så fina allihop. <3 


  • bananmilkshake

    Men ååh, grattis!! Jag förstår att det är jättestressande för dig, och jag hoppas verkligen det går bra. Jag har för mig jag läst om att tempen kan sjunka lite så där, utan att det är nån fara? Och blödningar behöver ju inte vara någon fara även om jag vet paniken det ger. Stor kram till dig! Hjärta


    Stickling skrev 2021-03-29 06:51:46 följande:

    Hjälp! Jag är på Bim +2. Har haft sjunkande temp flera dagar och en väldigt svag brun blödning senaste dygnen, så har bara väntat på att mensen ska komma igång. Nu tog jag ett test bara för att bekräfta att det inte gått den här gången heller. Fick ett jättesvagt streck på CB testa tidigt, och enligt det digitala testet är jag gravid?! Hade ett missfall i motsvarande tid i cykeln i höstas och blir förstås rädd att det är samma sak som hänt nu, i och med den låga tempen. Hjälp, hur ska jag tänka?


  • Stickling

    Kära alla fina! Har fortfarande inte fattat hur man citerar flera personer samtidigt i ett inlägg (upplys mig gärna!..) så nu svarar jag er allihop så här. TACK snälla ni för alla grattis, alla tröstande och peppande ord idag. Så fint att få läsa dem under jobbdagen och känna värmen från er <3 Vilket otroligt stöd <3

    Det har börjat komma färskt blod nu, inte någon stor mängd än, men vågar inte glädjas riktigt ännu. Får försöka hålla mig några dagar från att testa igen och vänta och se om blödningen tilltar eller ej. Uppdaterar er förstås när jag vet mer. Kram till er alla <3

  • bananmilkshake
    Stickling skrev 2021-03-29 19:54:21 följande:

    Kära alla fina! Har fortfarande inte fattat hur man citerar flera personer samtidigt i ett inlägg (upplys mig gärna!..) så nu svarar jag er allihop så här. TACK snälla ni för alla grattis, alla tröstande och peppande ord idag. Så fint att få läsa dem under jobbdagen och känna värmen från er <3 Vilket otroligt stöd <3

    Det har börjat komma färskt blod nu, inte någon stor mängd än, men vågar inte glädjas riktigt ännu. Får försöka hålla mig några dagar från att testa igen och vänta och se om blödningen tilltar eller ej. Uppdaterar er förstås när jag vet mer. Kram till er alla <3


    Vi är alla med och hejar på dig! Hjärta
    (Tryck bara citera på alla du vill citera så radas dom upp efter varandra! Precis som vanligt fast med fler citat) 
Svar på tråden BIM Mars 2021 - första barnet