• Obalem

    BF Januari 2022 ????

    Känns helt galet att jag fick chansen att göra en tråd om att vänta barn!

    Vi väntar första barnet med bf 3 Januari 2022 :D

    Fler med bf Januari 2022 som vill byta lite ord och tankar om den kommande fantastiska resan? <3

  • Svar på tråden BF Januari 2022 ????
  • hejhejkola

    God kväll! Tänkte kika in här och kolla hur läget är med er alla? :)

    Jag gick in i vecka 7 i torsdags och jag känner mig inte alls gravid. Lite öm i brösten och trött, men annars mår jag precis som vanligt.. någon annan vars symtom avtagit efter några veckor? Antar att det kan vara för att kroppen vänjer sig vid hormonerna?

  • annaveronika84
    hejhejkola skrev 2021-05-30 18:37:53 följande:

    God kväll! Tänkte kika in här och kolla hur läget är med er alla? :)

    Jag gick in i vecka 7 i torsdags och jag känner mig inte alls gravid. Lite öm i brösten och trött, men annars mår jag precis som vanligt.. någon annan vars symtom avtagit efter några veckor? Antar att det kan vara för att kroppen vänjer sig vid hormonerna?


    Åh jag känner precis samma, av och till. Gick in i v 8 precis. Trött emellanåt, antydan till illamående, ömma bröst. Ska på vul på tisdag, så nervös och förväntansfull!
  • hejhejkola
    annaveronika84 skrev 2021-05-30 19:14:39 följande:

    Åh jag känner precis samma, av och till. Gick in i v 8 precis. Trött emellanåt, antydan till illamående, ömma bröst. Ska på vul på tisdag, så nervös och förväntansfull!


    Samma här! Och ibland kommer det faktiskt lite molvärk... Åh lyllos dig! Spännande! Jag ska inte på mitt första ul förrän i v. 10, så det är ett tag till...
  • annaveronika84
    hejhejkola skrev 2021-05-30 19:37:36 följande:

    Samma här! Och ibland kommer det faktiskt lite molvärk... Åh lyllos dig! Spännande! Jag ska inte på mitt första ul förrän i v. 10, så det är ett tag till...


    Ja pga har gjort ivf så blir det tidigt ul. Förresten känner också lite stickningar/molning i livmodern. Hoppas det är tecken på att det inte avstannat iallafall.
  • hejhejkola
    annaveronika84 skrev 2021-05-30 20:24:49 följande:

    Ja pga har gjort ivf så blir det tidigt ul. Förresten känner också lite stickningar/molning i livmodern. Hoppas det är tecken på att det inte avstannat iallafall.


    Åh ja, såklart :)

    Ja det är så jag också tänker... har haft 3 tidiga mf så oron finns ju där hela tiden att det inte ska gå vägen denna gången heller :/
  • Katizi80

    Gått in i v 8 nu och ska på vul imorgon. Är lite orolig eftersom det inte alls gick bra sist. Men jag har haft starkare illamående denna gången så hoppas det betyder något positivt..

  • Katizi80

    Gått in i v 8 nu och ska på vul imorgon. Är lite orolig eftersom det inte alls gick bra sist. Men jag har haft starkare illamående denna gången så hoppas det betyder något positivt..

  • annaveronika84
    hejhejkola skrev 2021-05-30 21:06:03 följande:

    Åh ja, såklart :)

    Ja det är så jag också tänker... har haft 3 tidiga mf så oron finns ju där hela tiden att det inte ska gå vägen denna gången heller :/


    Mmmm har också ma och missfall I bagaget, hoppas hoppas så.
  • Steeph

    Jag har gått ifrån endast ömma bröstvårtor till att nu ha ömma bröst, lite ilningar och molvärk ibland och även mer trött. Går in i vecka 6 på tisdag så det är en väldigt lång väg att vandra?

    Inget illamående men det är nog för tidigt antar jag.

Svar på tråden BF Januari 2022 ????