Melsson skrev 2023-01-26 14:28:23 följande:
@Vickan Då är vi två - jag glömde ju fråga om typ ALLT på vårt besök för jag var så nervös haha :P. Kanske kan skicka med en frågelista till dig haha ;) Förstår inte varför man blir helt ställd men känns så seriöst när man sitter i det där lilla rummet :P Sen var vår läkare så himla stel med, hoppas ni får en som är lätt att prata med!
Melsson: Haha, ja du får absolut skicka en frågelista till mig

Och nä, det hjälper såklart inte om läkaren är så stel som eran, men jag hoppas att vi ska få träffa en varm och bra läkare. Spännande att höra sen om bisolvonet gjorde någon skillnad för dig! Hur ser det ut med temp och ÄL-tester? Jag tyckte att din graf såg lovande ut att den började sjunka!
P.S. Jag fyller 34 i år så vi är väldigt nära i ålder

MalinJ skrev 2023-01-30 07:29:04 följande:
Godmorgon tjejer!
Idag är jag på äl+7 ochdet har varit lite jobbiga dagar nu då jag haft mycket tjockare och mer sekret än vanligt och utav det tror jag att jag dragit på mig svamp, inte helt klart med det svider/kliar och igår även lite svullet där nere.
I morse vaknade jag med klåda från helvetet men det är lugnt igen nu.
Igår fick jag dessutom lägga mig och vila på eftermiddag/kvällen för jag blev så sjukt illamående och tanken på mat gjorde att jag nästan kräktes. Men det går magsjuka här runt om så vem vet, har jobbat i helgen också.
Det försvann dock efter lite vila så det var skönt. Ingenting mer efter det.
Men förutom det kaoset så är det lugnt här, förra månaden dippade det idag men nu var det en förhöjning istället. Så verkar inte gå denna gång heller. Lite tråkigt :(
Jag vet, det är dagar kvar för ägget och fastna om det är så men jag tror inte det händer något. 🙈
Men annars, jag vaknade med lite känningar i ?tjej?magen idag men det försvann lika snabbt så var väl inbillning haha
Är inte helt säker men tror mina bröst kanske börjar bli ömma, ibland när jag stött till dom så har det känts något men vet inte. Skulle vara så skönt om jag får tillbaka den känslan, får junqllris ömma bröst någon dag efter äl, men det har ju inte riktigt varit så sen missfallet.
Här är min graf och slänger även med en över 3 sista månaderna. Nu har jag iof bara tempat i 2 månader och en halv äl. Men ändå lite kul och se tycker jag!
Malin: Näää, fy vad jobbigt om det är svamp! Och så illamående på det, men det kan ju såklart vara ett bra tecken också! Och din temp ser ju jättebra ut än så länge, väldigt lovande skulle jag säga!

Vad fint att din kille vill ha barn så att du inte behöver vänta och vänta som med ditt ex. Nu hoppas vi att dina känningar och temp fortsätter att utvecklas positivt! Själv är jag på ÄL+8 tror jag, men inga känningar alls åt något håll. Tycker tempen är rätt stabil men låg: