• nomina

    BIM December 2021

    Mensen som senare än väntat så bim 3/12 för min del. Detta ska bli vårt första försök till bebis!

    3/12 nomina (första försöket, första barnet)

  • Svar på tråden BIM December 2021
  • Sanlin90

    Jag har nog blandar ihop det, idag är jag på äl+7 iaf det kan inte va annat, tog ett test imorse, tycker mig se en svaaaag skugga, går inte alls få med på bild men det är nog bara önsketänkande

  • Solis123

    Åh, blir inte klok på detta.

    Fick ju bruna flytningar i torsdags, trodde det var mensen, detta höll på ett par dagar men mensen drog aldrig igång och nu är det ingenting.

    Tog grav test i fredags och nu på morgonen. Men heeelt blanka.

    Får anta att jag inte är gravid då äl borde varit för ca 14 dagar sedan, och då borde ju grav test visa plus nu!?

    Men varför då dessa bruna flytningar?? Och var är mensen??

  • Kiiwii

    Tror inte vi lyckats denna månad, negativt test idag och är på BIM idag om jag hade ägglossning när jag tror jag hade det. Hade så tydliga tecken tyckte jag, men ägglossningen kan ju ha blivit lite senare än jag trott eller så uteblev den. Inget positivt test i alla fall. Ingen mens heller, men ställer in mig på att den dyker upp snart, känns lite så.

    Lycka till ni andra!

  • madde90
    Ollebollen skrev 2021-12-05 08:49:14 följande:

    Vad är det för facebookgrupp??? Får ja va meeeeeed??? Hahahah


    Gå med i bf augusti 2022 här på familjeliv så ska du skriva till en tjej som sedan lägger till dig
  • känslobomb

    Jag tycker jag fick ett svagt svagt streck, hoppas verkligen de inte är spökstreck!! Vet det är så otroligt onödigt att testa såhär tidigt men kan ju inte låta bli..

  • Sanlin90

    Jag fick precis ett rejält hugg i livmodern, bara som det stack till plötsligt så jag nästan tappade andan sen lite molande efter.

    Har gråtit konstant i två dagar.

  • klasson1999
    känslobomb skrev 2021-12-05 15:29:14 följande:

    Jag tycker jag fick ett svagt svagt streck, hoppas verkligen de inte är spökstreck!! Vet det är så otroligt onödigt att testa såhär tidigt men kan ju inte låta bli..


    Har du bild? Hehe är också testoman.. har bim om 7 dagar. Tänkte kanske testa 4 dagar innan
Svar på tråden BIM December 2021