Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gyn i Östergötland?! av timel­e­ss Övrigt 309 0 Vem rekommenderar ni? Övrigt Obesvarade
0
309
IVF och akupunktur innan återföring av Boobo­u­boo Provrörs­befr. / IVF 214 0 Hej!Vi är inne i IVF karusellen och fick i september 10 fina embryon till frysen. Nu har v... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
214
värmematlåda 12v bil av Anony­m (söke­r­) Övrigt 276 0 Hej!Någon som kan ge ett tips påen bra värmelåda o prisvärd till bilenhos en butik o ej nä... Övrigt Obesvarade
0
276
Foglossning? av Anony­m (Fogi­s­) Andra trimeste­rn 824 0 Någon mer som fått foglossning men bara i en höft? Jag tycker det låter märkligt... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
824
Pityriasis? Vad? av Rymdi­s­12 Hälsa 198 0 Hej.Nån som vet vad detta är?Sitter på insidan av låret. Bara 1. Inga problem alls egentli... Hälsa Obesvarade
0
198
Pottdagbok av CooBo­o Blöjor/P­ottränin­g 1,5k 0 Jag läser just nu Potträning på 3 dagar och noterade att de rekommenderade en pottdagbok. ... Blöjor/P­ottränin­g Obesvarade
0
1,5k
Hur ser man Nub teorin på ultraljud? av Anony­m (Grav­i­d) Ultralju­d 195 0 Hur ser man Nub teorin på ultraljud Ultralju­d Obesvarade
0
195
Vill bli gravid - har gallstenar. Uppskattar råd och tips! av timel­e­ss Övrigt 398 0 Hej!När jag var gravid 2019 drabbades jag av gallstensanfall. Blev aktuell för op 2020 och... Övrigt Obesvarade
0
398
Började blöda en dm ifrån... av Anony­m (amaz­e­-bas) Kroppsli­gt 258 0 Tar sprutor dagligen och är hyfsat bra på det vid det här laget. Jag brukar märka direkt o... Kroppsli­gt Obesvarade
0
258
Plugg sjukpenning av Anony­m (Lina­) Övrigt 398 0 Hejhur fungerar det om jag jobbar 90 procent nu o till semestern. Har sedan inte ansökt om... Övrigt Obesvarade
0
398
Visar ÄL-tester negativt direkt när ÄL hunnit inträffa? (svagt streck RFSU-sticka) av Anony­m (flow­r­) Fertilit­et & Kropp 241 0 Testade nyss idag med ägglossningstest. Fick ett "icke fertil" dvs en cirkel på CB digital... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
241
Sjukskrivning av Anony­m (Li) Övrigt 169 0 Hej fungerar det om jag blir sjukskriven en period då jag ska vara f ledig 15 procent på e... Övrigt Obesvarade
0
169
Letrozol - mer värk vid ÄL? Hur vet man om ÄL redan är eller varit?! av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Utrednin­g 359 0 Hej. Jag ska göra ett nytt inseminationsförsök på måndag, tagit Letrozol. Är i samkönat fö... Utrednin­g Obesvarade
0
359
Mer texturerad hud efter portömning av Anony­m (G) Övrigt 251 0 Hej! Jag gjorde en portömning på salong och då blev det så uppenbart- min hud blir mer tex... Övrigt Obesvarade
0
251
KAOS! Oregelbunden mens och blödning som aldrig slutar av Anony­m (Blod­k­lumpe­n­) Kroppsli­gt 187 0 Jag är helt knäckt  För ett år sedan, från ingenstans fuckade hela min menscykel upp sig. ... Kroppsli­gt Obesvarade
0
187
Skillnad på missfall och ofarlig blödning? av Anony­m (Orol­i­g) Gravidit­et 269 0 Hej!Fick skapa nytt konto då det är 17 år sedan jag fick barn sist så det gamla är väldigt... Gravidit­et Obesvarade
0
269
Få betalt för enkäter och mobilspel? av Anony­m (Ts) Övrigt 154 0 Någon som har tips på vilken app som är bäst och ger mest?I nuläget använder jag sveapanel... Övrigt Obesvarade
0
154
Nipt av Anony­m (Hej) Andra trimeste­rn 859 0 Hej vi funderar kring Nipt test och har ställt in oss på att isåfall göra Harmony testet h... Andra trimeste­rn Obesvarade
0
859
Någon som haft förstorad livmoder, myom? av Anony­m (Inga­) Efter förlossn­ingen 1,2k 0 Vid efterkontrollen efter förlossningen (ca 2,5 månad efter) tyckte barnmorskan att livmod... Efter förlossn­ingen Obesvarade
0
1,2k
Kan man se på ultraljudet om moderkakan tagit över från gulesäcken? av Anony­m (Hejh­e­j) Ultralju­d 210 0 Hej Har nyligen varit på ett tidigt ultraljud där vår bebis mådde så fint! (Vecka 10+4) me... Ultralju­d Obesvarade
0
210