Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Kan man se på ultraljudet om moderkakan tagit över från gulesäcken? av Anony­m (Hejh­e­j) Ultralju­d 210 0 Hej Har nyligen varit på ett tidigt ultraljud där vår bebis mådde så fint! (Vecka 10+4) me... Ultralju­d Obesvarade
0
210
Sjukpenning i särskilda fall av Anony­m (B) Övrigt 175 0 Ni som har sjukpenning i särskilda fall, har ni lyckats få en hyres lgh förstahand? Jag ly... Övrigt Obesvarade
0
175
True Norwagian Black Metal av Sköld­e­n89 Övrigt 270 0 Har du hört talas om Norges Black Metalband? Vad har du lyssnat på inom Black Metal i Norg... Övrigt Obesvarade
0
270
Från Gonal-f till Menopur - Fick ni mogna ägg som sedan befruktades? av ivfmo­m Provrörs­befr. / IVF 192 0 Ni som bytt från Gonal-f till Menopur, jag behöver höra om era resor. Efter 1a graviditete... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
192
Mens dag 25, Äl pos dag 14? av Anony­m (H) Ägglossn­ing 668 0 Haft kortare menscykel sista tiden efter blödningstrassel. ÄL test visade starkt positivt... Ägglossn­ing Obesvarade
0
668
Vad har man för uppgifter, och hur bedöms man, på barnskötarutbildningen? av Anony­m (TS) Övrigt 133 0 Jag funderar på att läsa en lärlingsutbildning till barnskötare via komvux. Det jag undrar... Övrigt Obesvarade
0
133
Tror de kommer att kännas ett tag.. av Anony­m (SJUk­t­lESS) Samhälle 216 0 Efter 6 år i dejtingappar och irl dejting utan framgång, raderade jag alla profiler och sl... Samhälle Obesvarade
0
216
Svagt streck på ägglossningstest av Anony­m (Mm) Gravidit­et 220 0 Jag födde barn för 19 månader sedan och har fortfarande inte fått tillbaka mensen. började... Gravidit­et Obesvarade
0
220
SSRI-smärta i kroppen av Anony­m (SSRI­) Övrigt 277 0 Hej, 2022 började jag med antidepp. Fick escitalopram utskrivet. När jag hade ätit medicin... Övrigt Obesvarade
0
277
Depression och orkeslös av Henke­4­2 Övrigt 167 0 Fy f-n. Så slut i kroppen och orken finns knappt längre till något. Känns som man är 65 oc... Övrigt Obesvarade
0
167
Psykisk ohälsa av Ängel­n Min Psykolog­i 412 0 Ni som är deprimerande.Vet ni varför ni är deprimerande, vad det beror på? Psykolog­i Obesvarade
0
412
AMH-värde tillförlitligt när det kommer till självtest? av Anony­m (Dens­o­minte­f­anns) Fertilit­et och kropp 635 0 Hej! Jag tog ett självtest hemma för att testa mitt AMH-värde. Märket på testet var GetTes... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
635
Söker tandhygienister av Anony­m (Tand­v­ård) Samhälle 188 0 Hej. Går i tankarna på att vidareutbilda mig till tandhygienist. Har pratat med flera koll... Samhälle Obesvarade
0
188
Finn 3 fel av Anony­m (Malt­e­) Övrigt 157 0 Övrigt Obesvarade
0
157
Sjukvårdskostnader mm på Nya Zeeland versus Sverige? av Anony­m (Flyt­t­a) Övrigt 324 0 Är det dyrt med sjukvård i Australien/Nya Zeeland som i USA?Hur är levnadskostnaderna på N... Övrigt Obesvarade
0
324
Rubbad menscykel av dagen efter piller? av Anony­m (Fund­e­rsam) Kroppsli­gt 221 0 Har haft regelbunden mens sedan tonåren, med undantag första månaden efter förlossningarna... Kroppsli­gt Obesvarade
0
221
Spotting innan varje mens sedan missfallet för 11 månader sedan? av Anony­m (Vadk­a­ndetv­a­ra) Fertilit­et och kropp 330 0 Jag undrar om någon upplevt samma?Hade ett tidigt missfall eller en kemisk graviditet som... Fertilit­et och kropp Obesvarade
0
330
Star Nutrition proteinpulver av Anony­m (Star­) Kroppsli­gt 233 0 Är det nån som vet om man kan värma en proteinshake gjord på Star Nutritions Whey -80? All... Kroppsli­gt Obesvarade
0
233
Porrklubb av Dilf Sex & Sånt 404 0 Aldrig varit på porrklubb och inte riktigt tänkt tanken.Är singel och går inte ut så mycke... Sex & Sånt Obesvarade
0
404
För oss som försöker bli gravida 2025 / insemination/ IVF av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Barnläng­tan 390 0 Hej. Jag hade ett tidigt missfall (vecka 5) i början på december och har idag nyår fått mi... Barnläng­tan Obesvarade
0
390