Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Snygga kläder till kort kille? av Anony­m (Kläd­b­ekymm­e­r) Kroppsli­gt 325 0 17-åring som gillar Stockholmsstilen och är 165 cm lång, smal och vältränad. Var kan han h... Kroppsli­gt Obesvarade
0
325
Är detta ett tidigt missfall? Varning bild. av Anony­m (Förv­i­rrad mamma­) Missfall 836 0 Detta kom ut när jag va på toaletten. Om de är ett tidigt missfall så visste jag inte att... Missfall Obesvarade
0
836
Failar vad ja än gör, eller känns så av Shame­i­susel­e­ss Övrigt 600 0 Hejsan allihopa, verkar inte hitta någon tråd för relationer men skriver med denna tråd is... Övrigt Obesvarade
0
600
Mellanblödning av Belle­l­ejon Hälsa 350 0 Hej, haft tryck på blåsan, mensvärk, uppblåst mage sen november förra året. Det kommer i n... Hälsa Obesvarade
0
350
Nub-teorin av Anony­m (Blän­d­a) Ultralju­d 286 0 Är det någon som är grym på det här med nub-teorin? Är mest nyfiken på vad de skulle kunna... Ultralju­d Obesvarade
0
286
Bästa skola/förskola i Gävle? av Tivi Skola 914 0 Hej!Vi ska nu flytta till Gävle med våra barn och jag har googlat runt på skolor och försk... Skola Obesvarade
0
914
Bästa sparränta på placeringskonto? av Anony­m (kron­a­n) Ekonomi 448 0 Jag har jämfört lite sparräntor. Erik Penser bank har placeringskonto på 3,8 procent tror... Ekonomi Obesvarade
0
448
Går dina barn ensamma på gatorna? Jag har några frågor av Henry Acost­a Efterlys­ning - media 909 0 Hello all parents! 👋   We at Your Way Home, a KTH project, are developing a new te... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
909
Blödningar av Anony­m (94) Hälsa 344 0 JÄr det någon där ute som haft mellanblödningar och det inte varit något farligt? Är så ot... Hälsa Obesvarade
0
344
För dig som är föräldraledig, vad hade du behövt? av Sweli­n­k Barn 0-12mån 401 0 Jag ska som examensarbete skapa en applikation för föräldralediga och barn mellan 0-4 år o... Barn 0-12mån Obesvarade
0
401
Jobmatch LogiQ - tacksam för snabb hjälp av Fredn­a­rg Övrigt 596 0 Hej, jag skall göra ett logiktest för en tjänst. Jag har gjort flera tester tidigare, Matr... Övrigt Obesvarade
0
596
Snabblån med betalningsanmärkning? av Anony­m (TS) Ekonomi 447 0 Har en betalningsanmärkning som försvinner i mars nästa år, alltså 2,5 år gammal ungefär.... Ekonomi Obesvarade
0
447
Kalk i vatten av Anony­m (I) Övrigt 253 0 Kan det vara olika höga halter kalk under olika perioder? Eller är det alltid samma? Allts... Övrigt Obesvarade
0
253
Nystart som 23 av Anony­m (Jojo­) Övrigt 301 0 Hej! jag är ny till forumet så ha överseende med det ifall jag skriver konstigt.  jag söke... Övrigt Obesvarade
0
301
Kan två gravtest visa fel? Alltså ge spökstreck. Så tacksam för svar av Anony­m (N) Gravidit­et 382 0 Gjort två tester, ena igår andra idag. Första testet(rfsl) visa så svagt streck att jag tä... Gravidit­et Obesvarade
0
382
lön bilförsäljare av Anony­m (Undr­a­r) Ekonomi 816 0 Är det någon här som jobbar som bilförsäljare? Jag försöker bilda mig en uppfattning om va... Ekonomi Obesvarade
0
816
Glutenintolerans? av Übers­c­hwest­e­r Kosthåll­ning 591 0 Hej, kloka medlemmar!  Jag är helt ny här, och om någon orkar så skulle jag behöva råd och... Kosthåll­ning Obesvarade
0
591
P piller - bra, dåligt? av Anony­m (.) Övrigt 261 0 Era erfarenheter av prionelle? Mitt humör svajar en del redan, därför undrar jag om p pill... Övrigt Obesvarade
0
261
Smittar svamp? av Anony­m (svam­p­?) Hälsa 350 0 Misstänker att jag har svamp i munnen då jag har en vit beläggning på tungan sen rätt lång... Hälsa Obesvarade
0
350
Första inseminationsförsöket idag! Delar gärna erfarenheter av Rainb­o­wFami­l­yDrea­m­s Regnbågs­familj 799 0 Gjort första inseminationen idag (med hormonstimulering Letrozol och Ovitrelle). Jag är 33... Regnbågs­familj Obesvarade
0
799