Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Tillbaka med exet men inte över uppbrottet av Anony­m (Ånge­s­t) Relation­sproblem 298 0 Vi har pratat igenom vad som gått fel och det verkar än så länge hoppfullt. Vi var ihop i... Relation­sproblem Obesvarade
0
298
Hur känns en sprucken tand? av Anony­m (8754­3­) Kroppsli­gt 326 0 Hur känns en sprucken tand? Är det ingen tvekan om att den är sprucken? Reagerar den på bå... Kroppsli­gt Obesvarade
0
326
Träffa nya vänner 40+ av speja Ny på Familjel­iv 557 0 Hej!Ny här. Har läst länge men aldrig skrivit själv. Jag är lite av en ensamvarg som behöv... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
557
Brun mens i 2 veckor i början av graviditeten av Anony­m (Anon­y­m) Första trimeste­rn 502 0 Hej, jag undrar om någon annan har gått igenom samma sak som mig eller något liknande…. Ja... Första trimeste­rn Obesvarade
0
502
Steloperation ländrygg , någon som gjort det? av Anony­m (Usch­) Hälsa 341 0 Hej!Gjorde en diskbråcksoperation L4-L5, men den blev ej lycka.Har hugg i ryggen och smärt... Hälsa Obesvarade
0
341
6 dagar sen mens, neg tester av Anony­m (F) Gravidit­et 406 0 Nu är mensen sex dagar sen och testerna visar neg. Har molvärk hela tiden vilket är riktig... Gravidit­et Obesvarade
0
406
Svullen av Anony­m (Svul­l­en) Skönhet 340 0 Hej!som rubriken säger så vill jag ha hjälp med svullnad. Jag undrar om någon här vet någo... Skönhet Obesvarade
0
340
Var är bästa nattlivet i Filippinerna. av Attra­k­tiv Resor: Resor 493 0 Jag har funderingar på att åka till Filippinerna men det finns många öar och jag har svårt... Resor: Resor Obesvarade
0
493
Svullen av Anony­m (Miss­a­n) Skönhet 337 0 Hej, jag är såå svullen runt mens. Är det någon som vet nåt bra vätskedrivande receptfritt... Skönhet Obesvarade
0
337
Gravid och antidepressiva/bupropion av Anony­m (Syst­e­er) Övrigt 301 0 Har precis fått redan på att jag är gravid i v.6 och går på behandling med Bupropion. Det... Övrigt Obesvarade
0
301
Vad fick ni för mått på nackspalten på kub? av Anony­m (Nyfi­k­en) Fosterdi­agnostik 400 0 Vad fick ni för mått på nackspalten på fostret på kub? Fosterdi­agnostik Obesvarade
0
400
Akupunktur i norra/västra Stockholm? av Andre­a­BD Övrigt 207 0 Har någon ett tips på en bra akupunktör? För ryggproblem (artros, stenos). Dr. Nie vet jag... Övrigt Obesvarade
0
207
Hypertyreos Hjälp!!! av thild­a­2004 Hälsa 455 0 Läkaren ringde i går och sa att mitt THS var väldigt lågt, 0.09 och T4 fritt låg på 18.2.... Hälsa Obesvarade
0
455
Blä! av Anony­m (9292­9­2) Första trimeste­rn 586 0 Någon som varit eller är i samma sits som mig? Jag är gravid 9+2 idag. från och med v7 til... Första trimeste­rn Obesvarade
0
586
Er största resebesvikelse? av Anony­m (Lisa­) Övrigt 174 0 Har ni någon gång varit med om en resa som kändes riktigt misslyckad? Av vilken anledning... Övrigt Obesvarade
0
174
Så kär men kan inte sluta noja! av Anony­m (28 årig kille som är kär) Relation­er 216 0 hej! Jag är en kille på 28 år som under våren/sommaren träffat en tjej på 27 som jag är så... Relation­er Obesvarade
0
216
Cykelhjälm med enkla inställningar av nagjg­k­67 Bilbarns­tol/Säke­rhet 1,8k 0 Finns det en cykelhjälm, där banden är enkla att ställa in? Jag vill att det ska följa med... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
1,8k
Allergisk mot solrosfrö av Solro­s­en2 Åkomma/s­jukdom 854 0 Hej, har nyligen fått veta att vår son på 2 år är allergisk mot solrosfrön. Detta är en ov... Åkomma/s­jukdom Obesvarade
0
854
Träffade min eventuella framtid av Anony­m (Börj­a­rblik­ä­rpåhå­l­l) Relation­sproblem 220 0 Japp, som rubriken lyder. Jag tror jag träffade min framtids tjej i somras. Jag är 28 så v... Relation­sproblem Obesvarade
0
220
Ni som har gjort NIPT av Anony­m (TS) Gravidit­et 518 0 Har ni gjort det istället för KUB? Eller efter KUB? Har ni betalat själva eller fått det g... Gravidit­et Obesvarade
0
518