Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Någon som har ätit/provat Provera? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 274 0 Okej så som rubriken lyder, är de någon som har erfarenhet av provera? Ska ta de i 10-14 d... Hälsa Obesvarade
0
274
Tunn livmoderslemhinna och mörkbrun mens av Anony­m (Höst­b­ukett­) Barnläng­tan 204 0 Hej!Efter uttag av kopparspiral förändrades min mens efter att ha haft regelbunden mens me... Barnläng­tan Obesvarade
0
204
Tog ovritrelle sprutan för tidigt av Anony­m (Osäk­e­r) Provrörs­befr. / IVF 369 0 Hejsan! Jag var i Danmark idag, och förstår inte danska så bra. Jag började med ovritrelle... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
369
Chans och bli gravid av Anony­m (Grav­) Sex & Sånt 281 0 Jag är så dålig med detta med ÄL och graviditet. Jag hade ÄL sekret natten mellan fredag o... Sex & Sånt Obesvarade
0
281
I väntan på urinodling av Anony­m (Rull­g­ardin­a­) Övrigt 323 0 Jag är gravid i vecka 20 och det här är min första graviditet. I fredags kände jag en even... Övrigt Obesvarade
0
323
Citatknappen av Anony­m (cita­t­frust­r­erad) Familjel­iv - sajten 238 0 Vet inte vad ni gjort på Familjeliv. Men citatknappen kräver numera ett extrem tålamod och... Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
238
Pms och mensvärk men ingen mens av Anony­m (Ida) Kroppsli­gt 259 0 Jag fick rejäl PMS för drygt en vecka sen, och såg då i min app att mensen var 1 dag förse... Kroppsli­gt Obesvarade
0
259
Inkontinensskydd av Anony­m (P) Hälsa 413 0 Hej! Jag undrar ifall det är någon som är insatt hur upphandlingarna med inkontinensskydd... Hälsa Obesvarade
0
413
Njurarna av Lerre Ny på Familjel­iv 365 0 Barn på 1,5 år ena njure 36 % och andra 63 %. ska på deflux operation då hans urinvägar in... Ny på Familjel­iv Obesvarade
0
365
Bromma blocks- barn av Anony­m (Ther­e­sa) Övrigt 363 0 Hej är det någon som vet om lekytan vid bromma blocks är stängd eller öppen nu? ska ev dit... Övrigt Obesvarade
0
363
Bästa gratismejlen? av Anony­m (Ny mejl) Övrigt 193 0 Behöver en ny/en till mejladress. Försökte skaffa gmail men den kräver mobilnummer nu tydl... Övrigt Obesvarade
0
193
Sälja bröllopsklänning av Humor­i­sta Övrigt 478 0 hejsan!  jag vill sälja min bröllopsklänning och har försökt via blocket utan framgång. Är... Övrigt Obesvarade
0
478
Ätstörningsvård Varberg Capio av Disa1­1­2346 Psykisk ohälsa 342 0 Hej, jag lider av anorexia och har gjort de i 6 år nu. Jag har varit inlagd på BUP men äve... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
342
Svullen lymfkörtel i början av graviditeten av Anony­m (Anni­e­hall) Första barnet 274 0 Hej,vill mest bara kolla hur vanligt det är att få en svullen lymfkörtel i ljumsken i börj... Första barnet Obesvarade
0
274
Konsertoutfit med väskförbud? av Anony­m (Dans­s­ugen) Mode 966 0 Ge mig tips vad jag kan ha på mig när jag går på konserter i sommar med väskförbud? Roliga... Mode Obesvarade
0
966
Solskenshistorier vid hematom i vecka 12? av Annan­1­62 Oro för missfall 355 0 Någon som fått ett hematom i vecka 12 eller senare där det slutat bra? Fick ett hematom id... Oro för missfall Obesvarade
0
355
Slott i Östergötland! av Anony­m (Slot­t­) Övrigt 274 0 Hej! Nu i sommar tänkte jag besöka alla Östergötlands slott och undrar hur nära slotten ma... Övrigt Obesvarade
0
274
Förlossningsrädsla av Först­a­bebis Förlossn­ingsräds­la 1,5k 0 Hej alla , de e mitt första barn och har otrolig förlossningsrädsla , har varit på samtal... Förlossn­ingsräds­la Obesvarade
0
1,5k
2,5-åring armbågade mig hårt i magen av Anony­m (TS) Gravidit­et 409 0 Är gravid i vecka 10. Jag låg i sängen och han armbågade mig hårt allra längst ner i magen... Gravidit­et Obesvarade
0
409
Sulky av Anon0­1­41 Barnvagn­ar 610 0 Hej! Vilken sulky skulle ni rekommendera som är liten och kompakt men ändå fungerar bra på... Barnvagn­ar Obesvarade
0
610