Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Grimaser ilska av Anony­m (Li) Kroppsli­gt 264 0 Sonen på 15 blir arg Ibland o då gör han som grimaser. Aldrig sett han göra det innan är d... Kroppsli­gt Obesvarade
0
264
Jogging av Agek Sport & Fritid 645 0 Har problem med ryggen och vet inte om jag ska fortsätta med joggingturer eller om det gör... Sport & Fritid Obesvarade
0
645
Kön enligt NUB-teorin? av Syrax Ultralju­d 357 0 Hej, Idag var jag på mitt första ultraljud, är i vecka 12 + 5. Barnmorskan vågade inte gis... Ultralju­d Obesvarade
0
357
Är anslutningsöverklagande bra? av tony4­5­6789 Juridik 667 0 I dagens system i brottmål (juridik) så kan man överklaga tingsrättens dom 3 veckor från d... Juridik Obesvarade
0
667
Har någon testat Ryeqo? av Anony­m (Anon­y­m) Hälsa 742 0 Berätta gärna om era erfarenheter 🙏. Hälsa Obesvarade
0
742
Varma/kalla fötter och nervinklämning av Fnatt­i­lur Övrigt 288 0 Hej! Jag undrar om det finns fler som har eller har haft samma problematik som mig.  Jag f... Övrigt Obesvarade
0
288
Ryggmuskel inflammation av ildi8­1 Hälsa 417 0 Hejunder min graviditet hade jag mycket besvär med min munhåla och tänderna. På grund av d... Hälsa Obesvarade
0
417
Har du bytt namn? av Fiamg Nöje 310 0 Väldigt många svenskar byter namn just nu. Är du en av dem?Då skulle jag uppskatta om du s... Nöje Obesvarade
0
310
Har du bytt namn? av Fiamg Nöje 358 0 Väldigt många svenskar byter namn just nu. Är du en av dem?Då skulle jag uppskatta om du s... Nöje Obesvarade
0
358
Slutat med p piller av flow Fertilit­et & Kropp 347 0 Jag slutade med p piller i början av oktober och alltid när jag slutar med dom så brukar j... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
347
Bisolvon metoden av Anony­m (M) Gravidit­et 482 0 Hejsanär det nån här som blivit gravid med hjälp av bisolvon metoden? Det ska göra det lät... Gravidit­et Obesvarade
0
482
Positivt ÄL-test dagen innan BIM av Anony­m (Andr­a försö­k­et) Fertilit­et & Kropp 458 0 Hej familjeliv!Jag är väldigt ny på forumet och har letat runt efter svar på hela google k... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
458
Slutar inte blöda av Anony­m (Leds­e­n) Abort 769 0 Gjorde en medicinsk tidig abort och 7 veckor senare blöder jag än. Grav test var negativt... Abort Obesvarade
0
769
Förskola av Anony­m (Jose­f­in) Skola 587 0 Hej Jag försöker just nu hitta en förskola åt min dotter i Uddevalla kommun.  men tycker d... Skola Obesvarade
0
587
Vad hände med att vara närvarande och vänlig? av Anony­m (Anna­) Övrigt 276 0 Jag vet inte om ni har lagt märke till det, men det känns som att vi är på väg mot en allt... Övrigt Obesvarade
0
276
Falskt ägglossningstest av Anony­m (Hej) Övrigt 265 0 Hej!Har någon varit med om att clearblue först visar smiley men sen med samma urin och ett... Övrigt Obesvarade
0
265
Lika symptom som vid pms/graviditet men ändå LITE olika?! av Anony­m (Pms/­g­ravid­?­) Barnläng­tan 337 0 Det är ju så intressant detta med symptom osv innan BIM - i mitt fall planerar vi ej bebis... Barnläng­tan Obesvarade
0
337
Se kön med hemtest (blodprov) av Anony­m (Nyfi­k­en) Första trimeste­rn 628 0 Har sett att det finns tester som man beställer hem och tar blodprov hemma och skickar in... Första trimeste­rn Obesvarade
0
628
Någon som har endometrios och tagit Ryeqo? av Anony­m (Blom­m­a) Barnläng­tan 958 0 Jag har endometrios och slutade ta ryeqo för en månad Sen. efter Avslutad behandling av eg... Barnläng­tan Obesvarade
0
958
Seed cycling av Anony­m (Vemv­e­t) Fertilit­et & Kropp 312 0 Är det någon mer som äter frön enligt seed cycling?  Jag gjorde det inför vårt första barn... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
312