Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
2 missfall på rad av Anony­m (Anon­y­m) Oro för missfall 1,6k 0 Jag har genomgått 1 MF (kemisk graviditet) och 1 MA under våren & sommaren. Har nu fåt... Oro för missfall Obesvarade
0
1,6k
autism barnförsäkring av ilove­k­ebabp­i­zza Psykisk ohälsa 459 0 Jag har en son som är 20 år, och vi ansökte om ersättning för hans autism genom vår barnfö... Psykisk ohälsa Obesvarade
0
459
Kommunals akassa av ginan­a­01 Övrigt 497 0 Ni som har a kassa från kommunalBrukar ni få utbetalning dagen innan utbetalnings dag?Har... Övrigt Obesvarade
0
497
Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte! av Anony­m (Kvin­n­a 28 år) Sex & Sånt 404 0 Kan träning göra så mycket? Jag fattar inte! startade en sån här tråd igår men glömde till... Sex & Sånt Obesvarade
0
404
Ger svenska som andraspråkslärare för höga betyg? av Anony­m (Tess­) Övrigt 168 0 Ibland har jag både i arbetslivet och på universitetet stött på individer som har otroligt... Övrigt Obesvarade
0
168
Vad tjänar ni som jobbar inom Djursjukvården? av Anony­m (Liin­n­) Ekonomi 288 0 Hej. Jag har funderingar på att utbilda mig till veterinärassistent eller receptionist på... Ekonomi Obesvarade
0
288
Upprepade missfall av Anony­m (Leds­e­n) Missfall 635 0 j! Har precis fått vårt 6:e missfall. De flesta missfall har varit kemiska i vecka 5 men s... Missfall Obesvarade
0
635
Ägglossningstest av Anony­m (Giir­l­94) Fertilit­et & Kropp 249 0 Hej alla,det är första gången jag testar med LH stickor.  är denna positiv tro?började te... Fertilit­et & Kropp Obesvarade
0
249
Emmaljunga Sento Urban av 1290j­o­jo Barnvagn­ar 919 0 En nyhet med ganska lite marknadsföring. Vad tror ni? Gillar att liggdelen har ett uppfäll... Barnvagn­ar Obesvarade
0
919
Babyskydd platta utan Isofix av 1290j­o­jo Bilbarns­tol/Säke­rhet 1,6k 0 Hej,Ny i djungel av babyskydd och letar efter ett med: - roterande platta - fästes UTAN is... Bilbarns­tol/Säke­rhet Obesvarade
0
1,6k
Norah vincent av Anony­m (Kvin­n­an som blev en man (ett tag)) Familjel­iv - sajten 237 0 Norah vincent, kvinnan som levde en tid som en man.Någon som har en åsikt kring henne? Familjel­iv - sajten Obesvarade
0
237
IVF- påverkar feber och halsont spermierna? av Prett­y­TiedU­p Provrörs­befr. / IVF 302 0 Hej!Vi ska lämna ägg och spermier på torsdag och glömde säga till läkaren att min sambo är... Provrörs­befr. / IVF Obesvarade
0
302
Någon med BF våren 2025 runt södra Gbg/Kungsbacka? av Anony­m (Numm­e­r3) Övrigt 256 0 Hej!Jag väntar mitt 3:e barn med BF 28/3 och har sedan tidigare två egna barn och en bonus... Övrigt Obesvarade
0
256
Onormala äggceller och misslyckade ivf-försök av Fanny­y­ymati­l­da Behandli­ngar 558 0 Under min fertilitetsutredning upptäcktes det att jag har lite endometrios på min vänstra... Behandli­ngar Obesvarade
0
558
problem med att skicka meddelanden och citera? av Anony­m (Tröt­t­) Övrigt 143 0 Det går inte se andra användares presentationer och därför går det inte att skicka meddela... Övrigt Obesvarade
0
143
Provanställning fråga av Gun12­3­23 Övrigt 337 0 Hejsan,Jag har en liten fråga. Jag har just nu ett jobb. Har provanställning sen har jag f... Övrigt Obesvarade
0
337
Bokslut. Skolans kvinnliga bombnedslag av Anony­m (Bare­b­ack56­) Övrigt 314 0 tog studenten runt 2000. Träffade häromdagen en tjej som var klassens snyggaste Och pratad... Övrigt Obesvarade
0
314
Vilken är den bästa sidan för lite sexchatt ? av Anony­m (Bdsm­) Sex & Sånt 434 0 Vilken sida är bäst å sexchatta på ?Och är gratis?  Sex & Sånt Obesvarade
0
434
Epilator av Anony­m (Leno­c­hfin) Skönhet 427 0 Jag köpte en epilator för ett tag sedan och jag får säga det att det är ju helt fantastisk... Skönhet Obesvarade
0
427
Hur togs din kink emot? av Anony­m (Lars­-­Erik) Sex & Sånt 380 0 Vågade du berätta eller visa något som gick utanför er norm? Att du har gayfantasier, att... Sex & Sånt Obesvarade
0
380