Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Angående pratinlärning. av fruga­n­L Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 422 0 Hej. Jag är INTE orolig, jag är nyfiken! Jag började använda tecken med min son före... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
422
Ömma bröstvårtor av emma0­0­3 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 529 0 Hej Jag är gravid i vecka 17 och det senaste två veckorna har mina vårtgårdar börjat öm... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
529
Hur vänja barnet vid ersättning? av Colli­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 506 0 Jag har en 11-veckorsbebis som helammas, men som vi ngt enstaka tillfälle gett ersättning(... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
506
underfeber av Bambu­s­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 3,6k 0 våran dotter som är nstan 3år har några gånger haft temp på under 36grader, då har hon fåt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
3,6k
Angående att sitta upp vid 6 månader av Anony­m (Bea) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 438 0 Hej! Mitt barn blir sex månader om 10 dagar. För tre dagar sedan upptäckte vi plötsligt a... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
438
Min son har gått tillbaka i nackmuskelatur utvecklingen av tvåba­r­nsmor­8­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 459 0 Min son är prematur(är 3mån korrigerad nu och 5mån okorrigerad) Vi var på "prematurkontr... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
459
Sonen bajsar löst efter utlandsresa av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 630 0 Vi kom hem från turkiet 26/9, sen dess har sonen bajsat löst/diarré med matbitar i, minst... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
630
Preventivmedel efter förlossning av Sunsh­i­ne197­9 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 448 0 Hej Jag undrar hur tidigt efter förlossningen man kan börja använda preventivmedel igen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
448
Gravid...? av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 484 0 Hej! Tror att jag blivit gravid trots att jag äter cerazette, har många symtom på det... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
484
Resa av Anony­m (Resa med barn) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 348 0 Hej! I december förra åren kom vår lilla ängel, i somras gifte vi oss. Nu planerar vi b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
348
ojämn snopp av Anony­m (jojj­o­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 590 0 Hejsan Har en 2 åring som ibland får väldigt knölig snopp när han kissar, den liksom... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
590
"rörbarn" 3 åring kille av smurf­f­ru Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 469 0 Min son på 3 år fick sitt första rör vid 1 års ålder. Men detta satt inte kvar så länge. s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
469
Behöver jag oroa mig? av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 517 0 Jag var på mitt första bvc besök för ungefär två veckor sedan.. sen gick jag och tog dom h... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
517
nagelbitare av Addy Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 627 0 Har ett problem som kanske inte klassas som jättestort men det är något vi behöver få bukt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
627
18 mån säger inte ett ord han tidigare kunde säga! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 2 Oct 17:57
719 1 Sonen sa för 1-2 mån sen BIL jättefint och bra i en månad och sen slutade och när jag nu b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 2 Oct 17:57
1
719
Natt-rutiner för nyfödd? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 2 Oct 17:45
1,1k 1 Hej! Har en son som är 8 dgr gammal. Är det någon idé att ens redan nu försöka börja med... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 2 Oct 17:45
1
1,1k
sova under dagen?? av Anony­m (ojoj­o­j) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 540 0 Hej! Jag har ett barn på 3 månader. Hur ofta och hur länge per gång ska de sova under da... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
540
Hur avlivar man myten om att köld gör barn förkylda? av Kärnh­u­set Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 539 0 Det är fortfarande många som tror att barn blir förkylda av att gå utan jacka eller mössa,... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
539
Äter Dåligt :/ av Littl­e­Star Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 416 0 Hej ! Jag har en pojke på 2 1/2 år som äter maten dåligt. Vi har sen ca 2 veckor tillb... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
416
Arg hela tiden av Anony­m (d) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 536 0 Hej! Jag har fått ett jävla humör rent ut sagt. Min dotter är 7 månader och jag har hört o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
536