Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Mitt barn vill inte sova. av Jezss Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Jezss
Äldre 28 Sep 14:46
517 1 Min dotter har haft problem med sömnen sen hon föddes. Men nu har det gått alldeles för lå... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Jezss Äldre 28 Sep 14:46
1
517
sova längre av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 406 0 Hej! Sonen har precis blivit 7 mån. Han sover gott på nätterna, vaknar runt 06 och somn... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
406
Så ledsen på natten av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 436 0 Min lilla tös på 9 mån sover bra men äter fortfarande en gång på natten. Nattmatningen har... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
436
Bajsa i trosorna på dagis av Anony­m (fund­e­rsam) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 565 0 Hej! Jag har en dotter på 3år som har slutat med blöja i våras. Hon sköter sig jättebr... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
565
Ang Klotter-rita av Mammm­m­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Mammmma
Äldre 26 Sep 22:31
745 1 Läste ditt svar till en annan om klotter-rita och är nyfiken själv nu. Min son som är 18 m... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan mammm­m­a Äldre 26 Sep 22:31
1
745
Trummhinnan rör ej på sig? av angen­i Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 442 0 Hej. Jag har en son på 15 månader som inte klarade av boel-testet så vi fick bli kallade t... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
442
Urinprov av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 439 0 Hej. Jag ska lämna urinprov från min son hos läkaren och har fått en påse att sätta runt s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
439
Konstig knöl av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 440 0 Mitt barn på två år har någon/några konstig knöl eller vad man ska kalla det på halsen, un... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
440
Hur ska man göra? av Anony­m (orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 364 0 Hej !  Jag har en 5årig dotter hemma som allt för ofta är jätte röd i snipan.. Försöker... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
364
Hantering av syskonsvartsjuka av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 516 0 Hej,   Jag har en fråga om hur vi bäst kan hantera syskonsvartsjuka samt råd om barnböcker... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
516
Förkylning? av Anony­m (maja­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 425 0 Hej. Jag har en liten undran....Jag tycker att det luktar lim om min snart 6 mån bebis na... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
425
Orolig 1 månads son! (Jag får aldrig sova) av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 501 0 Hej! Jag har en son på en månad som har väldigt svårt att komma till ro. Både på dagen oc... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
501
Måste de peka med isolerat pekfinger? av Mammm­m­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 526 0 Min son är 18 månader och har börjat använda pekfingret mer. När han pekar på något så hål... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
526
röda prickar i ansiktet av FCBJ Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 505 0 Min dotter ramlade förra veckan och skadade överläppen och hakan. Kort därefter (kanske in... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
505
Impetigo av svart­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 480 0 Hej Min son har varit sjuk några dagar, feber och halsont. Nu är febern borta och halse... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
480
Amning av Malin­s­ecret Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 390 0 Min dotter är nu 6 månader gamman & jag vill verkligen trappa ner på amningen nu! Probleme... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
390
16mån och fortfarande lös mage! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 464 0 Jag har en son på 16mån som där avföringen fortfarande inte tagit ihop till fastare form.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
464
Klotter vid 18 mån?? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 20 Sep 19:37
610 2 Snart dags för 18 månaderskontrollen och jag tycker det är jobbigt. Finns det någon defini... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 20 Sep 19:37
2
610
7 månaders som bara vill ha fullkornsvälling. av Mayal­o­tta Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 20 Sep 19:19
634 1 Hej! Jag har en dotter på snart 7 månader som inte äter något annat än bröstmjölk, jag am... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 20 Sep 19:19
1
634
Lös i magen.....suck av Anony­m (Jätt­e­oroli­g­!) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 20 Sep 19:05
801 3 Sonen har varit lös i magen med diarrér sedan i början av juli. Har varit hos läkaren och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 20 Sep 19:05
3
801