Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Utan blöja... av Anony­m (utan blöja­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 20 Sep 18:56
646 1 Hej! Två frågor: Dottern (nyligen fyllda 3) är torr till och från. Hon springer själv ti... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 20 Sep 18:56
1
646
1,5 åring svårt att somna av layra Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 20 Sep 18:43
787 1 Hej, Jag har en 1,5 åring som aldrig haft problem att somna själv. Han har somnat själ... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 20 Sep 18:43
1
787
7-månader som kräks av frida­a­nd Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 570 0 Hej! Min son är strax över 7 månader och har börjat äta vanlig mat lite smått. Hans matsc... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
570
Son vill inte bajsa av Malin­l­urki Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 430 0 Hej! Min son på tre och ett halvt vägrar att bajsa. Han håller sig i tre dagar, andra och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
430
Ge banan och gröt till 10-veckors? av Anony­m (Sååå trött­!­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 551 0 Jag läste ett inlägg i forumet att det var en mamma som gav sin 1-månaders bebis gröt och... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
551
inget klotter!! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 401 0 Jag börjar bli ordentligt stressad över det här för enligt BVC så ska han kunna klotterrit... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
401
Tvinga att borsta tänderna eller inte? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 535 0 Mitt snart fyra åriga barn vill oftast INTE borsta tänderna på morgonen, I bland går det b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
535
Separera med småbarn av Anony­m (Frun­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 507 0 Hej hej.   Hur bör man dela tiden med barnet, om man separerar när barnet är kring året ga... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
507
Perthes sjukdom av Mittl­i­llhjä­r­ta Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 959 0 Vill väldigt gärna veta om perthes sjukdom är ärftligt då min man hade det som liten och i... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
959
Min dotters knutna händer av Kling­a­81 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 513 0 Hej Min dotter, 5,5 veckor, har oftast hårt knutna händer. Träffade andra jämnåriga bäbisa... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
513
Luktar illa om snoppen av AnnaK Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 970 0 Min son på snart 8 månader har börjat lukta illa om snoppen. Den är inte röd eller svullen... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
970
Skydda bebisen mot sjukdom av Anony­m (fråg­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 348 0 Undrar vad man ska tänka på med den nyfödda bebisen för att den inte ska bli smittad o sju... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
348
Förändring vid nattning... av Malin­M­io Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 389 0 Vår dotter har precis fyllt 1 år. Hon har aldrig sovit hela nätter, vaknar några gånger pe... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
389
Sömnproblem av sarad­u­nboll Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 390 0 Hejsan Har en fråga som jag inte vet om det finns något svar på, men jag känner ändå att... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
390
Kan den andra föräldern neka mig att följa med till BVC? av ppapp­a Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 568 0 Vårt barn är 10 månader. Mamman och jag lever inte ihop men vi har gemensam vårdnad. Barne... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
568
Är jag en dålig mamma? av Linda­9­0 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 630 0 Min son är nio månader. Den senaste tiden har han varit så fruktansvärt kinkig för allt, o... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
630
prickar? av jessi­c­acarl­s­son Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 418 0 hej jag har en liten fråga, de är så att min dotter på 1,5 år har blivit sjuk, hon har fåt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
418
DNA-test av Mats 370 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 14 Sep 22:26
569 2 Vet inte om det här är en fråga för BVC men kanske kan flyttas om jag hamnat fel. Jag är s... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 14 Sep 22:26
2
569
2 åring som skriker efter mormor av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 14 Sep 22:24
590 1 Våran dotter är 2 år. hon skriker efter mormor när hon ser henne, och vi får inte ta henne... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 14 Sep 22:24
1
590
Slem i avföring av daewo­o­mtiz Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 14 Sep 21:59
725 1 Hej jag har en 4:a månaders son som helammas. Mitt problem är att hans avföring innehåller... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 14 Sep 21:59
1
725