Fråga experten: Inaktiva: BVC-sköterskan forum

BVC-sköterskan tar en paus, men vi hoppas på att snart kunna öppna upp igen för nya frågor.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
4,5 månader gammal och vägrar sova av Anony­m (Virr­e­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 14 Sep 21:54
700 1 Vi håller på att bli riktigt förtvivlade här... Vår son som är 4 månader och 2 veckor har... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 14 Sep 21:54
1
700
Bebisskrik av Anony­m (tröt­t mamma­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 985 0 Hej Jag har en 5 veckors bebis som förra veckan gick igenom en skrikperiod, han skrek var... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
985
Snälla hjälp, bebis som inte ler? av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 524 0 Har en son på sju veckor som inte ler mot oss. Han gjorde det ett par gånger för två vecko... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
524
8-månaders bebis vaknar ofta av Onees­a­n Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 598 0 Hej. Min fråga gäller min dotter som är åtta månader. På senaste tiden har hon börjat vak... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
598
erbjuda annat om bebben inte vill ha maten? av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 409 0 Min dotter kan periodsvis vara kräsen med maten, har hon ätit dåligt brukar hon ibland få... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
409
Hur många olyckor är ok för att vara blöjfri på Förskolan? av Skrut­t­ensma­m­ma Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 525 0 Hej! Jag kom till förskolan idag och upptäckte att min treårige son som varit blöjfri d... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
525
11 man som ater mkt pa natten? av Maja1­9­80 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 409 0 Hej, min dotter som i dag ar 11 manader gammal tycker om att dricka ersattning om nattern... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
409
1åringen ständigt illröd i stjärten, vad göra? av marla­3­33 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 461 0 Hej! Min dotter på 1år har varit röd i stjärten ett bra tag. Enligt bvc köpte vi dakt... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
461
Barns egentid mm av Anony­m (Chri­s­tine) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 433 0 Hej Jag har skrivit till dig förut och fått bra svar men nu har jag ett par nya frågor.... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
433
Ska det vara så här? av Anony­m (Elva­n­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 423 0 Min son är 6 månader gammal. Hans första månader på jorden kantades av kolik, all vaken ti... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
423
När kan man börja använda sittdelen? av ALTP9­0­82 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 839 0 Hej! Jag undrar när man kan börja använda sittdelen på vagnen? Min son är nu drygt 3 må... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
839
när sluta sova middag? av Anony­m (86a) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (86a)
Äldre 9 Sep 20:22
735 2 hejsan! Jag undrar när barn vanligtvis slutar sova middag? min dotter har nu vägrat 3daga... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym (86a) Äldre 9 Sep 20:22
2
735
Hur få henne att sova hela nätter? av Vera8­0 Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Vera80
Äldre 9 Sep 18:54
863 2 Hej! Från det att min dotter föddes och fram tills hon var 7 månader så sov hon hela nä... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Vera8­0 Äldre 9 Sep 18:54
2
863
Behöver råd! av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym
Äldre 9 Sep 16:57
555 2 Hej! Jag behöver lite råd, har en flicka på 16 månader som det börjat strula på natten... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Anonym Äldre 9 Sep 16:57
2
555
Utslag av Anony­m (Orol­i­g) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 9 Sep 14:20
552 1 Mitt barn har en längre tid varit hård i magen, men så för en vecka sedan så började det b... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 9 Sep 14:20
1
552
Vår 4 1/2 åring vägrar bajsa på toaletten... av nynis­h Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköterskan
Äldre 9 Sep 14:08
665 1 Hej. Vår son är inte redo för att bajsa på toaletten ännu! Vi började med att sätta på hon... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan BVC Sköte­r­skan Äldre 9 Sep 14:08
1
665
Mat för smalis av Anony­m (mamm­a­) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 351 0 Hej! Mitt barn är väldigt smal. Hon väger 15 kilo och är väl närmare 1,10 lång. Hon börjar... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
351
Hårform under amning av Nenis­s Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 597 0 Hej. Jag undrar om man kan äta hårform under amningen? När jag var gravid så frågade jag... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
597
Hej av Anony­m (förv­i­rrad) Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 377 0 Hej!   Har en tös på 8 mån som haft diaree ett par dagar och idag var där massa genomsk... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
377
Missnöjd bebis av Anony­m Inaktiva­: BVC-sköt­erskan 594 0 Vår bebis är 2 veckor och verkar bara nöjd när han sover. När han vaknar gnälls det, visst... Inaktiva­: BVC-sköt­erskan Obesvarade
0
594