Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Sen avnavlinh av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 1,6k 0 Hej! Jag har funderat ganska mycket på det här med avnavling då jag är gravid med mitt tr... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Sluta amma av ullii­z Barnmors­kan 1,4k 0 Hej. Har en liten tjej på 2 månader som jag vill börja ge ersättning istället för att amma... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Chokladcysta, operation? av Cooki­e­jar70 Barnmors­kan 2,3k 0 Hej,Jag sökte läkare efter starka buksmärtor och efter två undersökningar misstänker gynek... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,3k
sköldkörtel o graviditet testa oftare? av Anony­m (sköl­d­körte­l o gravi­d­itet) Barnmors­kan 1,5k 0 Hej,jag har en underproducerande sköldkörtel och äter Levaxin regelbundet. Normalt kollar... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Symtom från urinblåsa? av Anony­m (Unde­r­livsb­e­kymme­r­????) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,4k 0 Hej är en tjej på 34 år. Jag har sedan 5 veckor tillbaka haft bekymmer med täta trängninga... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,4k
Otrolig salivutsöndring av Soffa­n­86 Barnmors­kan 1,5k 0 Hej jag har ett väldigt jobbigt gravidproblem. I vecka 6 började jag få väldigt mycket sal... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
amma mens? av Anony­m (mamm­m­a) Barnmors­kan 1,4k 0 varför kom min mens igång redan strax innan sonen blev 3 månader trotts helamning ?kan jag... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Skendräktig? av Anony­m (Snäl­l­ahjäl­p­) Barnmors­kan 1,5k 0 Hej, jag är en kvinna på 23 år. Har stadigt särboförhållande och planerar inte barn. Lever... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Ägglossning trots minipiller? av Anony­m (Ägge­t­) Barnmors­kan 1,8k 0 Hejsan! Har haft mensvärk ibland o idag tog jag ett ägglossningstest bara för att kolla o... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Vestibulit?!?!? av Anony­m (Fund­e­rare) Barnmors­kan 1,6k 0 Hej! Jag har haft smärta vid samlag en längre tid närmare bestämt i lite mer än ett halvå... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Blåmärke av Kivvi Barnmors­kan 1,5k 0 Hej! Förra fredagen (alltså för mer än en vecka sen) gjorde jag en kirurgisk abort &... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
stygnen är kvar fortfarande!? av Mytim­e Barnmors­kan 1,6k 0 Vet inte om min fråga hör hemma riktigt här men de va Bla barnmorskor som tog hand om mig... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Risk för missfall? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 1,6k 0 Jag är snart inne i vecka 14 och undrar hur stor risk för missfall det är nu. Känner att j... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Konstig mens. av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 1,5k 0 Hej. Min mens har alltid varit regelbunden med en cykel på mellan 26-28 dagar och mensen... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Islam av sjaog­y­a Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,4k 0 Hej! Jag har uppgift tills i vecka då jag behöver veta hur muslimernas tro är om hur värld... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,4k
Kort menstruationscykel? av Anony­m (japp­) Barnmors­kan 1,5k 0 Hejsan, jag har sedan jag slutade med p-piller för ett halvår sedan haft väldigt kort mens... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Har nackspärr, ska jag stanna hemma från skolan? av Spahi­c­ee Inaktiva­: Tränings­experten 19,5k 0 Jag fick nackspärr för två dagar sedan och har varit i skolan, idag fick jag gå hem pga sm... Inaktiva­: Tränings­experten Obesvarade
0
19,5k
Nidblödning? av micas­v­eden Barnmors­kan 1,5k 0 Hej! Skulle vilja ha er hjälp. Jag har väldigt regelbunden mens men denna månad har jag f... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,5k
Ägglossning av Anony­m (Hann­a­) Barnmors­kan 1,4k 0 Hej! Jag har en fundering. Jag känner alltid av min ägglossning, vilken sida jag har ägglo... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Tandlossning?!! av There­s­eSomi­i­na Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,6k 0 Hej! För några månader sedan hade jagen dunkade smärta i tandköttet (underkäken) och märk... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,6k