Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hoppa av gymnasiet och jobba av Anony­m­Klara­r­InteP­r­essen Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,3k 0 Hej jag är en 16 årig tjej som går på gymnasiet (samhäll beteendevetenskap), jag är extrem... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,3k
min son röker "marrajonana" av oroli­g­mamma­2­1 Inaktiva­: Gästexpe­rter 3,6k 0 har kommit på min son som tydligen rökt "marrajonana", och har sagt till honom att sluta m... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
3,6k
Yrsel - uttagningssymtom? av Snult­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 2,4k 0 Hej experten! Hoppas på svar angående min yrsel. Jag åt tidigare Sertralin som jag egentl... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,4k
Öroninflammation 3åring av simon­f­altma­n Öron-näs­a-hals- läkaren 1,7k 0 Hej. Fick precis reda på att min treåriga dotter har "lite" öroninflammation. Min fråga är... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,7k
födelsedags present? hjälp!!! av Anony­m (Hmm) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,7k 0 Hej! Det är så att min kille fyller 20 år snart och vet inte riktigt vad jag ska ge honom.... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,7k
Liten knöl i gommen av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,0k 0 Jag har sedan drygt ett halvår en liten knöl i gommen. Den sitter inte uppe i gommen utan... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,0k
Öroninflammation av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:09
1,8k 1 Hej!Hur många öroninflammationer behövs innan det sätts in rör i öronen?Finns det risk för... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:09
1
1,8k
Halsont av Anony­m (Mill­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:05
1,8k 1 Här kommer en fråga om halsen.Jag fick halsont i tonåren och gick svullna tonsiller från d... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:05
1
1,8k
Sned skiljevägg av Anony­m (Jau) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:01
4,5k 1 Hej, min tioåring har en väldigt sned skiljevägg. Han har börjat klaga på att den ena näs... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:01
1
4,5k