Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Yrsel - uttagningssymtom? av Snult­a­n Öron-näs­a-hals- läkaren 2,0k 0 Hej experten! Hoppas på svar angående min yrsel. Jag åt tidigare Sertralin som jag egentl... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,0k
Öroninflammation 3åring av simon­f­altma­n Öron-näs­a-hals- läkaren 1,5k 0 Hej. Fick precis reda på att min treåriga dotter har "lite" öroninflammation. Min fråga är... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
1,5k
födelsedags present? hjälp!!! av Anony­m (Hmm) Inaktiva­: Gästexpe­rter 2,5k 0 Hej! Det är så att min kille fyller 20 år snart och vet inte riktigt vad jag ska ge honom.... Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
2,5k
Liten knöl i gommen av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 2,0k 0 Jag har sedan drygt ett halvår en liten knöl i gommen. Den sitter inte uppe i gommen utan... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
2,0k
Öroninflammation av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 nov 11:09
1,5k 1 Hej!Hur många öroninflammationer behövs innan det sätts in rör i öronen?Finns det risk för... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 nov 11:09
1
1,5k
Halsont av Anony­m (Mill­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 nov 11:05
1,5k 1 Här kommer en fråga om halsen.Jag fick halsont i tonåren och gick svullna tonsiller från d... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 nov 11:05
1
1,5k
Sned skiljevägg av Anony­m (Jau) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 nov 11:01
3,8k 1 Hej, min tioåring har en väldigt sned skiljevägg. Han har börjat klaga på att den ena näs... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 nov 11:01
1
3,8k