Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Funneling. av Stiff­i­n Barnmors­kan 1,2k 0 Hej!Jag har en son sedan tidigare som är född 24+3 (pga infektion i moderkakan) och är nu... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Kalcium brist = barnlös? av Pomma­c­1 Barnmors­kan 897 0 Hej! Jag och min man har försökt bli gravida i över tre år. Vi har gjort 2 ivfer men inget... Barnmors­kan Obesvarade
0
897
skrapad - blöder efter sex av Anony­m (läng­t­ar efter ett sysko­n­) Barnmors­kan Anonym (längtar efter ett syskon
Äldre 14 Oct 15:53
1,1k 1 Hej. Fick genomgå en skrapning för 3 veckor sen. Blödde några dagar och sen lite bruna fly... Barnmors­kan Anonym (längtar efter ett syskon Äldre 14 Oct 15:53
1
1,1k
Gravid precis innan påbörjad IVF av lolij­o­j Barnmors­kan 1,2k 0 Hej! Vi har försökt få barn i 3 långa år. I juni gjorde vi en utredning och nu har vi fåt... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,2k
Symtom efter behandling mot skabb av Knega­r­n Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten
Äldre 29 Sep 20:26
7,2k 1 Jag är hemskt ledsen om denna tråd hamnade fel, men denna kategori var nog den bästa. I b... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Äldre 29 Sep 20:26
1
7,2k
framfall av pompe­r­iposa Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:14
1,7k 2 HejUpptäckte att livmodertappen är precis innanför slidöppningen, kanske en centimeter in,... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:14
2
1,7k
Ägglossning två gånger?! av Bodru­m Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:11
1,8k 3 Hej!Jag fick ett uteblivet missfall för ett par månader sedan och efter mycket om och men... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:11
3
1,8k
Svanskotan förstörd och orolig för nästa förlossning.. av Anony­m (Orol­i­g... Och rädd.­.­.) Barnmors­kan Aleksandra Barnmorska
Äldre 24 Sep 21:10
1,7k 3 Hejsan! Jag är gravid med 3e barnet.. Vid förra förlossningen fick jag troligtvis en frak... Barnmors­kan Aleks­a­ndra Barnm­o­rska Äldre 24 Sep 21:10
3
1,7k
Hormonspiral av flumm­k­eso Barnmors­kan 1,1k 0 Jag ska snart sätta in en hormonspiral för första gången.. Men såg sen när jag hade bestäl... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Gravid av Barnn­r­3 Barnmors­kan 1,4k 0 Hej, det är så att jag är gravid men har nu ett litet problem, jag undrar Om man kan använ... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,4k
Temp. baserad P-dator? av mánia­l­fr Barnmors­kan 1,1k 0 Hej, jag har en fråga för jag är väldigt förvirrad.. Överallt jag letar står det att man a... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
HÖjt underhåll och försörjningstöd ? av Latif­a­h Inaktiva­: Socialde­mokrater­na 1,4k 0 KOmmer inte normen ändras nu när underhållet höjts? Vi som försöjningstöd gynnar oss inte... Inaktiva­: Socialde­mokrater­na Obesvarade
0
1,4k
Mens eller mellanblödning? av Julia­m­edtu Barnmors­kan 1,6k 0 Jag har alltid haft en regelbunden mens på 28 dagar och då menar jag alltid. Jag har fött... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,6k
Blödning 7 dagar efter äl av Liii8­2 Barnmors­kan 912 0 Min senaste mens slutade 6 september. Hade äl 14 september då ja fick utslag på äl sticka... Barnmors­kan Obesvarade
0
912
Kroppen av Hemli­s­09 Barnmors­kan 1,0k 0 Hej! En liten fundering. När min mens skulle komma fick jag istället bruna flytningar i fy... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,0k
Mens av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 960 0 Hej tänkte fråga är 39 år och för några månader sedan hade jag riklig mens men nu kommer d... Barnmors­kan Obesvarade
0
960
När sker ägglossning av Anony­m (Toke­r­) Barnmors­kan 992 0 Om man har vattniga flytningar dag 12-13 och äggviteflytningar dag 14,15 och 16 på morgone... Barnmors­kan Obesvarade
0
992
Råd om mitt utslag/vagel av oster­o­s Inaktiva­: Allergie­xperten Allergiexperten
Äldre 17 Sep 20:11
3,0k 1 Hej,   Jag har vad jag tror är en vagel vid näsan och den har blivit lite större senaste v... Inaktiva­: Allergie­xperten Aller­g­iexpe­r­ten Äldre 17 Sep 20:11
1
3,0k
Efter abort av Anony­m (Nerv­ö­s) Barnmors­kan 1,1k 0 Jag har gjort en medicinsk abort för två veckor sen, vilken gick jättebra (blödde hyfsat m... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k
Ägglossning två gånger?? av Anony­m (Nath­a­lie) Barnmors­kan 1,1k 0 Hej,För lite mer än två veckor sedan fick jag positivt på ägglossningstestet (glad gubbe),... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,1k