Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Norlevo av ludde o felic­i­a Barnmors­kan ludde o felicia
Äldre 26 Jan 12:55
32,4k 2 Hej! Jag tog ut min mirena den 29:e dec o fick min mens direkt. Jag o min sambo hade osky... Barnmors­kan ludde o felic­i­a Äldre 26 Jan 12:55
2
32,4k
Liten geléklump men inte ägglossning av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 18,9k 0 Hej! Hoppas jag ställer frågan på rätt ställe. Jag har ganska oregelbunden mens, mensen s... Barnmors­kan Obesvarade
0
18,9k
Gravid utan symtom av Fröke­n W Barnmors­kan 14,5k 0 Hej! För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest, tog ett nytt i onsdags för... Barnmors­kan Obesvarade
0
14,5k
Plötsliga utslag av Tittt­u­t Barnmors­kan 11,3k 0 Någon som har någon koll vad detta skulle kunna vara för utslag? Vår tvåårige son fick de... Barnmors­kan Obesvarade
0
11,3k
Mellanblödningar av Bloms­t­err Barnmors­kan 8,3k 0 Hej! Min dotter föddes i oktober 2014 och i Januari 2015 började jag få extrema mellanblöd... Barnmors­kan Obesvarade
0
8,3k
Gynekologisk Cellprovtagning av Anony­m (nej tack) Barnmors­kan 7,4k 0 Eftersom jag aldrig går på de här besöken, så får jag brev om det varje år, och varje gång... Barnmors­kan Obesvarade
0
7,4k
Fråga vid mens. av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan Anonym (Anonym)
Äldre 21 Jan 17:57
8,4k 1 Hej! Jag och min man har varit ofrivilligt och oförklarligt barnlösa i över 3,5 år nu. Väl... Barnmors­kan Anonym (Anonym) Äldre 21 Jan 17:57
1
8,4k
Gravid eller galen? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 5,4k 0 I början av veckan, från ingenstans blev jag helt hysterisk. Jag gråter och skriker för in... Barnmors­kan Obesvarade
0
5,4k
Röd livmodertapp av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 5,3k 0 Hej!Min livmordertapp är orange/röd runt öppningen. Mest på undersidan av ingången. Den kä... Barnmors­kan Obesvarade
0
5,3k
Ömt i underlivet första trimestern av Anony­m (ts) Barnmors­kan 4,3k 0 HejÄr det normalt att det känns som en molande känsla i underlivet tidigt i graviditeten?... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,3k
Är jag gravid tro ändå? av Anony­m (Grav­i­d ändå?­) Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?)
Äldre 17 Jan 08:52
6,2k 2 Plussade svagt med cb äl+9 tror jag, sedan blev det knappt synbart streck någon dag senare... Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?) Äldre 17 Jan 08:52
2
6,2k
Tungt att andas och täpp i näsan av TypNa­t­taaa Barnmors­kan 4,7k 0 Jag är gravid i vecka 36 (35+5) Det är så här att jag har varit täpp i näsan sen septemb... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,7k
Sex under första trimestern. av Anony­m (Bliv­a­nde mamma­) Barnmors­kan 4,4k 0 HejJag har lite frågor:1. Jag har gått in i vecka 5 (Är på 4+1 idag).Hade sex med min kill... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,4k
P-piller, konstiga flytningar och utebliven mens av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 4,3k 0 Hejsan! Jag är en tjej på 25 år i ett stadigt samboförhållande. Jag har ätit p-piller seda... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,3k
Livmoderslemhinna av Sanna­s­990 Barnmors­kan Sannas990
Äldre 14 Jan 08:10
4,2k 1 Vet ju att livmoderslemhinnan ska ha en viss tjocklek för att ett ägg ska kunna fästa (min... Barnmors­kan Sanna­s­990 Äldre 14 Jan 08:10
1
4,2k
Gravid student - ersättning? av Anony­m (Grav­i­d stude­n­t) Barnmors­kan 2,3k 0 Hej!Jag undrar lite över föräldrapenningen på jag för tillfället är student. Jag arbetade... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,3k
Får jag vinterbada som gravid? av Katta­r­ane Barnmors­kan 4,2k 0 Hej! Hoppas någon kan besvara min fråga, jag är i vecka 18+0 och jag är så sugen på att ba... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,2k
oense om barn av Anony­m (läng­t­an) Barnmors­kan 2,8k 0 Jag är en 30årig mamma som har ett barn på 13år. Jag och min partner är ett par sedan 5 år... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,8k
min ägglossning av lizyl­i­zy Barnmors­kan 2,4k 0 hej jag har slutat med mina mini-piller efteråt kom mensen jag hade mens i ca 2 veckor nu... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,4k
Varför var det kalabalik i Chile (70talet)? av Goodw­i­llhun­t Inaktiva­: Energiex­perten 2,6k 0 Varför torterades fackmedlemar som ville stoppa frimarknaden i Chile? Varför kom nytt fol... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
2,6k