Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gynekologisk Cellprovtagning av Anony­m (nej tack) Barnmors­kan 6,0k 0 Eftersom jag aldrig går på de här besöken, så får jag brev om det varje år, och varje gång... Barnmors­kan Obesvarade
0
6,0k
Fråga vid mens. av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan Anonym (Anonym)
Äldre 21 jan 17:57
7,5k 1 Hej! Jag och min man har varit ofrivilligt och oförklarligt barnlösa i över 3,5 år nu. Väl... Barnmors­kan Anonym (Anonym) Äldre 21 jan 17:57
1
7,5k
Gravid eller galen? av Anony­m (Anon­y­m) Barnmors­kan 4,8k 0 I början av veckan, från ingenstans blev jag helt hysterisk. Jag gråter och skriker för in... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,8k
Röd livmodertapp av Anony­m (Orol­i­g) Barnmors­kan 4,6k 0 Hej!Min livmordertapp är orange/röd runt öppningen. Mest på undersidan av ingången. Den kä... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,6k
Ömt i underlivet första trimestern av Anony­m (ts) Barnmors­kan 3,8k 0 HejÄr det normalt att det känns som en molande känsla i underlivet tidigt i graviditeten?... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,8k
Är jag gravid tro ändå? av Anony­m (Grav­i­d ändå?­) Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?)
Äldre 17 jan 08:52
5,4k 2 Plussade svagt med cb äl+9 tror jag, sedan blev det knappt synbart streck någon dag senare... Barnmors­kan Anonym (Gravid ändå?) Äldre 17 jan 08:52
2
5,4k
Tungt att andas och täpp i näsan av TypNa­t­taaa Barnmors­kan 4,1k 0 Jag är gravid i vecka 36 (35+5) Det är så här att jag har varit täpp i näsan sen septemb... Barnmors­kan Obesvarade
0
4,1k
Sex under första trimestern. av Anony­m (Bliv­a­nde mamma­) Barnmors­kan 3,9k 0 HejJag har lite frågor:1. Jag har gått in i vecka 5 (Är på 4+1 idag).Hade sex med min kill... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,9k
P-piller, konstiga flytningar och utebliven mens av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 3,6k 0 Hejsan! Jag är en tjej på 25 år i ett stadigt samboförhållande. Jag har ätit p-piller seda... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,6k
Livmoderslemhinna av Sanna­s­990 Barnmors­kan Sannas990
Äldre 14 jan 08:10
3,7k 1 Vet ju att livmoderslemhinnan ska ha en viss tjocklek för att ett ägg ska kunna fästa (min... Barnmors­kan Sanna­s­990 Äldre 14 jan 08:10
1
3,7k
Gravid student - ersättning? av Anony­m (Grav­i­d stude­n­t) Barnmors­kan 2,0k 0 Hej!Jag undrar lite över föräldrapenningen på jag för tillfället är student. Jag arbetade... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,0k
Får jag vinterbada som gravid? av Katta­r­ane Barnmors­kan 3,1k 0 Hej! Hoppas någon kan besvara min fråga, jag är i vecka 18+0 och jag är så sugen på att ba... Barnmors­kan Obesvarade
0
3,1k
oense om barn av Anony­m (läng­t­an) Barnmors­kan 2,1k 0 Jag är en 30årig mamma som har ett barn på 13år. Jag och min partner är ett par sedan 5 år... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,1k
min ägglossning av lizyl­i­zy Barnmors­kan 1,9k 0 hej jag har slutat med mina mini-piller efteråt kom mensen jag hade mens i ca 2 veckor nu... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,9k
Varför var det kalabalik i Chile (70talet)? av Goodw­i­llhun­t Inaktiva­: Energiex­perten 2,4k 0 Varför torterades fackmedlemar som ville stoppa frimarknaden i Chile? Varför kom nytt fol... Inaktiva­: Energiex­perten Obesvarade
0
2,4k
Nagellack gravid av Anony­m (Ida) Barnmors­kan 2,7k 0 Är gravid i v 37 och har nu använt nagellack ett par ggr då man ville fixa sig lite inför... Barnmors­kan Obesvarade
0
2,7k
träning av Anony­m (bara lite) Barnmors­kan 1,7k 0 Hej Innan jag blev gravid tränade jag kampsport 3-5 gånger i veckan. Jag slutade med det... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k
flyga utomlands som gravid. av tino0­1 Barnmors­kan 1,8k 0 Hur är reglerna när det kommer till att flyga utomlands som gravid? Har en resa med famil... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Är jag gravid eller inte? av Linus­s­essa Barnmors­kan 1,8k 0 Hej jag hade min sista mens 24-29 nov o enligt min mens kalender hade jag ägglossning 10 d... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,8k
Ont i slidan av Anony­m (Fund­e­rsam) Barnmors­kan 1,7k 0 I ca ett år har jag haft ont i slidan så fort jag har haft samlag. Men sedan i somras har... Barnmors­kan Obesvarade
0
1,7k