Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Fråga Elsa av Anony­m (Elsa­) Inaktiva­: Gästexpe­rter 1,9k 0 Hej,Jag heter Elsa och är medial. Fråga mig gärna vad som helst :) Inaktiva­: Gästexpe­rter Obesvarade
0
1,9k
kräkningar av Trass­e­lmamm­a­n Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 21 jun 20:30
1,1k 1 Hej!Jag undrar hur vanligt det är att barn, min dotter på två år, kräks utan direkt anledn... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 21 jun 20:30
1
1,1k
CMV av oroli­g­kansk­e­mamma Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 21 jun 20:16
1,2k 1 Hej! Jag undrar om modern och/eller blivande fostret kan bli smittade av faderns sädesväts... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 21 jun 20:16
1
1,2k
Eksem i knäveck och armveck av Lisab­2­2 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 12 jun 22:20
1,8k 1 Min dotter är 4 år och har eksem i armveck och knäveck som blossar upp då och då. Vissa da... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 12 jun 22:20
1
1,8k
Utslag av Eleon­o­r Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 12 jun 22:10
1,4k 2 Hej min dotter på 2år har fått utslag i slutet av ryggen som bara kom helt plötsligt. Hon... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 12 jun 22:10
2
1,4k
Elallergi av Anony­m (Pont­i­ac) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 10 maj 21:36
2,0k 1 Jag har ganska nyligen konstaterat att jag lider av elallergi. Finns det några läkemedel m... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 10 maj 21:36
1
2,0k
Röd och svullen under ögonen av Annso­f­ie 24 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Annsofie 24
Äldre 8 maj 04:26
3,3k 2 Hej. Igår morse när jag vakna så var jag röd och svullen under mina ögon. Det lika och sve... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Annso­f­ie 24 Äldre 8 maj 04:26
2
3,3k
Kan det vara allergi av Anony­m (Alle­r­gi?) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 7 maj 22:22
1,5k 1 I början av sommaren innan vår son skulle fylla två år blev han väldigt trött. Han blev nä... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 7 maj 22:22
1
1,5k
Vaccin? av Anony­m (Poll­e­näs) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 7 maj 22:19
1,6k 1 Har inte märkt av pollen-säsongerna alls fram till för några år sedan. Sedan dess är jag s... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 7 maj 22:19
1
1,6k
Eksem i hårbotten av Anony­m (Emma­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Allergiexperten Victoria
Äldre 5 maj 21:54
1,7k 1 Hej!Vår tvååring har haft problem med känslig hud sedan han föddes, och i stort sett allti... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Aller­g­iexpe­r­ten Victo­r­ia Äldre 5 maj 21:54
1
1,7k
Varför? av scanm­i­a Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an scanmia
Äldre 5 maj 03:04
1,7k 2 Vad är senaste rönen och teorierna om varför vi är så allergiska nuförtiden? Finns det någ... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an scanm­i­a Äldre 5 maj 03:04
2
1,7k