Klicka här för att läsa mer om push-notifikationer på Familjeliv.se
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Bor med katt trots allergi? av Anony­m (Undr­a­n) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 4,2k 0 Hej! Vi har katt, och efter att min dotter (17 år) gått länge med snorig näsa, trötthet oc... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
4,2k
Bor med katt trots allergi? av Anony­m (Undr­a­n) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 3,0k 0 Hej! Vi har katt, och efter att min dotter (17 år) gått länge med snorig näsa, trötthet oc... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
3,0k
hypernasal av Anony­m (Orol­i­g pappa­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 2,0k 0 Hej   Jag har en 6årig dotter som nyligen opererat bort polyper i näsan och ”skrapat” hals... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
2,0k
matvägran av Nils3­2­1 Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 1,6k 0 hej har en 7 årig dotter som för ca 6 veckor sen slutade att äta fast föda.hon är glad gil... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
1,6k
är jag gravid/missfall? av Anony­m (anon­y­m) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 1,5k 0 Hej, jag hade mensvärk för ca 5-7 dagar sedan och fick sedan min mens i en dag, men den mi... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
1,5k
Barn har ont av Sveri­o­n Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 1,5k 0 Hej jag har en 3 årig son som har ont när han bajsar. Under en längre tid nu har han haft... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
1,5k
Är detta ett positivt test? av Anony­m (Anon­y­m cb) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Anonym (Anonym cb)
Äldre 30 aug 15:57
2,2k 3 Cb pluss verkar bli spökstreck på men är på bim-2 och fått 2 st svagt positiva(ljusblå)??... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Anonym (Anonym cb) Äldre 30 aug 15:57
3
2,2k