Fråga experten forum

Familjelivs expertforum. Här kan du ställa frågor och få svar av våra experter. Du kan välja att vara anonym.
Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Liten knöl i gommen av Anony­m (Orol­i­g) Öron-näs­a-hals- läkaren 3,7k 0 Jag har sedan drygt ett halvår en liten knöl i gommen. Den sitter inte uppe i gommen utan... Öron-näs­a-hals- läkaren Obesvarade
0
3,7k
Öroninflammation av Anony­m (Orol­i­gmamm­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:09
2,2k 1 Hej!Hur många öroninflammationer behövs innan det sätts in rör i öronen?Finns det risk för... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:09
1
2,2k
Halsont av Anony­m (Mill­a­) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:05
2,2k 1 Här kommer en fråga om halsen.Jag fick halsont i tonåren och gick svullna tonsiller från d... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:05
1
2,2k
Sned skiljevägg av Anony­m (Jau) Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronNäsaHalsLäkaren
Äldre 17 Nov 11:01
5,1k 1 Hej, min tioåring har en väldigt sned skiljevägg. Han har börjat klaga på att den ena näs... Öron-näs­a-hals- läkaren ÖronN­ä­saHal­s­Läkar­e­n Äldre 17 Nov 11:01
1
5,1k
Bor med katt trots allergi? av Anony­m (Undr­a­n) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 6,1k 0 Hej! Vi har katt, och efter att min dotter (17 år) gått länge med snorig näsa, trötthet oc... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
6,1k
Bor med katt trots allergi? av Anony­m (Undr­a­n) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 3,8k 0 Hej! Vi har katt, och efter att min dotter (17 år) gått länge med snorig näsa, trötthet oc... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
3,8k
hypernasal av Anony­m (Orol­i­g pappa­) Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an 2,9k 0 Hej   Jag har en 6årig dotter som nyligen opererat bort polyper i näsan och ”skrapat” hals... Inaktiva­: Barnsjuk­skötersk­an Obesvarade
0
2,9k