Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Hjälp till att utveckla Swish webbsida! av uxdes­i­gnsth­l­m Efterlys­ning - media 847 0 Hej!Vi är en designbyrå i Stockholm som arbetar med Swish webbsida.Webbsidan ska nu ses öv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
847
Vardagsproblem av gymna­s­ieele­v­v Efterlys­ning - media Anonym (Kattis)
Äldre 31 Aug 23:13
4,4k 2 Hej, vi är ett gäng gymnasieelever som håller på med UF, Ung Företagsamhet.  Vi håller på... Efterlys­ning - media Anonym (Kattis) Äldre 31 Aug 23:13
2
4,4k
FRÅGA DOKTOR MIKAEL OM TRÄNING av Letar delta­g­are till TV Efterlys­ning - media 822 0 Hej! Teveprogrammet Dr Mikael och Tilde söker personer som vill ringa in till programmet v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
822
Efterlysning:Har du varit i en arvsfejd? av Johan­W­iken Efterlys­ning - media 964 0 Hej!Jag jobbar som reporter på tidningen Metro och håller på med ett reportage om arvstvis... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
964
Brudöverlämning av AnnaK­I­T Efterlys­ning - media PurpleHeart
Äldre 15 Aug 10:48
2,0k 12 Hej!Jag heter Anna Björkman och är reporter på sajten KIT (kit.se).Jag letar efter dig som... Efterlys­ning - media Purpl­e­Heart Äldre 15 Aug 10:48
12
2,0k
Statistpar sökes STOCKHOLM av Hanna W Efterlys­ning - media 830 0 Familj med småbarn, eller gravida par sökes.   Vi söker par eller småbarnsfamiljer som kan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
830
Söker familjer som vill ha hjälp med barnuppfostran av Rm Lakso Efterlys­ning - media 1,2k 0 Till ett kommande TV-program söker jag familjer som har någon form av problematik kring ba... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Åldersskillnad i förhållandet? av Jessi­k­adeve­r­t Efterlys­ning - media Jessikadevert
Äldre 4 Aug 16:42
999 4 Efterlysning! Jag ska skriva en artikel om åldersskillnad på män och kvinnor i par. De som... Efterlys­ning - media Jessi­k­adeve­r­t Äldre 4 Aug 16:42
4
999
Kärlek på jobbet? av Jessi­k­adeve­r­t Efterlys­ning - media 894 0 Hej!Jag ska skriva en artikel för Amelia om kärlek på jobbet och jag skulle behöva några g... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894
Valt bort barn? av Jessi­k­adeve­r­t Efterlys­ning - media 849 0 Hej! Jag är journalist och ska skriva en artikel för Amelia om en kvinna i åldern 25-40 år... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
849
Läxhjälp utan RUT-avdrag? av stude­n­tlive­t­ärbäs­t Efterlys­ning - media 1,4k 0 Förra året i augusti avskaffades rutavdraget för läxhjälp vilket gjorde att läxhjälp blev... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,4k
Artikelserie om svartsjuka i SvD av Matil­d­aa Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej,Jag ska skriva en artikelserie om svartsjuka till Svenska Dagbladets Idagsida. Det jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Söker de som har haft bebis i säte av LilaL­a­vende­l Efterlys­ning - media 982 0 Hej,Mitt namn är Gina och jag har skrivit en bok om graviditet.Jag har nu kommit till den... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
982
Kan inte få barn pga övervikt? av duarv­a­dduat­e­r Efterlys­ning - media 1,2k 0 Sök till "Du är vad du äter" på TV3 för att få hjälp och stöttning av Annika Sjöö i resan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Svara på min enkät - tar bara tre minuter :) av Jinx1­9­91 Efterlys­ning - media Jinx1991
Äldre 19 Jun 18:24
1,1k 3 Hej på er! Just nu gör jag en undersökning som en del av mitt examensarbete i medie-och ko... Efterlys­ning - media Jinx1­9­91 Äldre 19 Jun 18:24
3
1,1k
Låt Annika Sjöö hjälpa dig till en mer aktiv livsstil! av duarv­a­dduat­e­r Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi på ”Du är vad du äter” håller på att leta deltagare till den nya säsongen som komm... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
HJÄLPER DIG GÅ NER I VIKT av Ellen­T­V Efterlys­ning - media sportpappa
Äldre 13 Jun 17:47
1,0k 7 BEHÖVER DU OCH DIN PARTNER GÅ NER I VIKT?Jag jobbar med ett spännande tv-projekt där jag s... Efterlys­ning - media sport­p­appa Äldre 13 Jun 17:47
7
1,0k
dejtingprogram av Ellen­T­V Efterlys­ning - media KM36
Äldre 13 Jun 16:16
681 4 Hej! Jag söker snäll singelkille i ålder 30-55 som aldrig hittat den rätta och kanske allt... Efterlys­ning - media KM36 Äldre 13 Jun 16:16
4
681
föräldrar med funktionsnedsättning av Mosch­i Efterlys­ning - media Skorpion76
Äldre 11 Jun 07:25
2,1k 6 Hej! Jag har en kompis som studerar och ska nu göra ett fördjupningsarbete om hur det är a... Efterlys­ning - media Skorp­i­on76 Äldre 11 Jun 07:25
6
2,1k
Berätta om ert hembesök från BVC av MoaHe­i­di Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 2 Jun 23:40
2,1k 2 Hej! Vi studerar till distriktssköterskor och i våran magisteruppsats vill vi undersöka hu... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 2 Jun 23:40
2
2,1k