Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Outsiders söker nya deltagare av Laak1­2­3 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej,Vi på Outsiders söker nu deltagare för kommande säsong. Sköna, härliga människor med ö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Outsiders söker par av Laak1­2­3 Efterlys­ning - media 948 0 Vi på outsiders söker nu par med roliga och/eller annorlunda livsstilar eller intressen. N... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
948
App för att underlätta privatekonomin hos unga av Appen Twist Efterlys­ning - media Appen Twist
Äldre 5 Apr 13:12
968 2 Hej! Vi är två personer vid Uppsala Universitet och Handelshögskolan i Stockholm som under... Efterlys­ning - media Appen Twist Äldre 5 Apr 13:12
2
968
Är du förälder till barn med långvarig skolfrånvaro och bor i närheten av Gävle? av socio­n­omer Efterlys­ning - media 876 0 Vill Du delta i en studie om socialtjänstens kontakt med barn och ungdomar med hög skolfrå... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
876
Enkät för student projektarbete inriktning barnfamiljer av paont­u­us Efterlys­ning - media Babyfeber
Äldre 3 Apr 12:31
1,1k 8 Hej! Vi är fyra studenter som just nu gör ett projektarbete med målgruppen barnfamiljer, v... Efterlys­ning - media Babyf­e­ber Äldre 3 Apr 12:31
8
1,1k
Marknadsundersökning av stude­n­tlill­i­s Efterlys­ning - media 775 0 Hej,vi är fyra studenter som just nu arbetar med att ta fram en marknadsplan för en ny pro... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
775
examensarbete av somma­r­kansl­o­r12 Efterlys­ning - media Anonym (!)
Äldre 30 Mar 16:36
872 1 Hej! Vi är några studenter som skriver vårt examensarbete och skulle behöva hjälp med att... Efterlys­ning - media Anonym (!) Äldre 30 Mar 16:36
1
872
Intervjudeltagare sökes om semestrande med småbarn av LnuSt­u­dente­r Efterlys­ning - media Plop80
Äldre 24 Mar 19:15
1,0k 3 Hej! Vi är tre studenter från Linnéuniversitetet som går en utbildning som heter "Interakt... Efterlys­ning - media Plop8­0 Äldre 24 Mar 19:15
3
1,0k
Barnfamilj i bostadsrätt sökes för intervju i Metro av Majan­n­alinn­e­a Efterlys­ning - media 909 0 Hej! Jag heter Linnea Johansson och skriver ett reportage om bostadsmarknaden för tidninge... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
909
Ska ni köpa nytt boende men hittar inte Drömhuset? Vi hjälper er! av Nadia­L­iljer­o­th Efterlys­ning - media 1,2k 0 Har ni blivit för trångbodda och behöver köpa större? Ska ni flytta ihop och söker ett hus... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Undersökning av elskåp. Enkät som tar max 5 minuter. av antbe­r­gh Efterlys­ning - media Tofflans
Äldre 12 Mar 20:23
1,4k 4 Hej Hej! Vi är några studenter som är mitt uppe i ett projekt om elskåp och behöver få sva... Efterlys­ning - media Toffl­a­ns Äldre 12 Mar 20:23
4
1,4k
Akut! Söker barn till reklamfilm av rafts­j­o Efterlys­ning - media Veronica Saori Wohlin
Äldre 12 Mar 03:52
2,2k 2 Hej!Jag jobbar på ett litet företag som ska ha en reklamfilmsinspelning i Stockholmstrakte... Efterlys­ning - media Veron­i­ca Saori Wohli­n Äldre 12 Mar 03:52
2
2,2k
Mobilspel för att somna lättare av bubbe­l­fisk Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 11 Mar 00:23
3,8k 14 Note: Postade detta i spelforumet också, men eftersom det är hälsorelaterat tänkte jag att... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 11 Mar 00:23
14
3,8k
Sömnspel, behöver speltestare av bubbe­l­fisk Efterlys­ning - media bubbelfisk
Äldre 10 Mar 23:39
2,1k 3 Hej på er!Jag och mina kompisar håller på med ett studentprojekt där vi gör ett mobilspel... Efterlys­ning - media bubbe­l­fisk Äldre 10 Mar 23:39
3
2,1k
Undersökning om Margarin! av ilva9­1 Efterlys­ning - media Aniiee
Äldre 9 Mar 15:35
737 1 Hej!Jag håller på med en undersökning till ett projekt och skulle vara väldigt tacksam om... Efterlys­ning - media Aniie­e Äldre 9 Mar 15:35
1
737
DIN ÅSIKT ÄR VIKTIG! Vad är dina upplevelser som en förälder i arbete? av hyunj­o­lee Efterlys­ning - media 848 0 Hej alla användare! Hade ni varit intresserade att vara med i en studie för min D-uppsats... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
848
Två drivna programmerare behöver din åsikt! av Repli­c­aa Efterlys­ning - media Peter1962
Äldre 24 Feb 14:02
1,4k 1 Hej! Vi är två programmerings-entusiaster som jobbar på vår fritid med att ta fram en mobi... Efterlys­ning - media Peter­1­962 Äldre 24 Feb 14:02
1
1,4k
Snabbt Formulär om Barnprodukter av joell­a­vergr­e­n Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Mitt namn är Joel och jag håller på med en undersökning i en kurs på Kungliga Teknisk... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Har Ni fastnat i Er renovering? av Gusta­v Casti­n­g Efterlys­ning - media 2,4k 0 Hej! "Arga Snickaren med Adam Alsing" söker nu efter familjer som kört fast i sin renoveri... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
2,4k
Två drivna programmerare behöver din åsikt! av Repli­c­aa Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi är två programmerings-entusiaster som jobbar på vår fritid med att ta fram en mobi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k