Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravidstudie - Göteborgs universitet av Gravi­d­studi­e­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Vi söker gravida deltagare till våra studier på Göteborgs universitet om kost och häl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Vill du skiljas, men stannar kvar? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag söker dig som anonymt vill berätta om ett äktenskap du egentligen vill lämna, men stan... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Temperaturgatan Göteborg av Marak­i­73 Efterlys­ning - media Maraki73
Äldre 29 May 00:10
1,4k 1 Hej jag bodde på temperaturgatan 64 på 70- talet fram till 1980. Jag hade flera kompisar d... Efterlys­ning - media Marak­i­73 Äldre 29 May 00:10
1
1,4k
Enkätundersökning behöver hjälp av Stude­n­tenkä­t­123 Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej,Vi är en grupp på fyra studenter som läser Ekonomi. Vi ska göra en undersökning till e... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
Vuxna barn som bor hemma? av jimmi­e­lars Efterlys­ning - media 1,9k 0 Hallå! Jag söker familjer med ett vuxet barn (20-årsåldern) som bor hemma och inte kan fly... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,9k
Enkät om intresse för sammatlagning i ditt bostadsområde av Drömg­ö­tt Efterlys­ning - media Drömgött
Äldre 7 May 20:20
1,5k 1 Hej! Jag håller på med mitt projektarbete i min utbildning som hälsopedagog. Skulle vara g... Efterlys­ning - media Drömg­ö­tt Äldre 7 May 20:20
1
1,5k
Employer Branding & Young Professionals! av paola­R Efterlys­ning - media 1,8k 0 Hej alla goa på familjeliv.se! Vi är två tjejer från Handelshögskolan i Göteborg som just... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Barnmorskestudent intervjustudie av bmstu­d­2016 Efterlys­ning - media Malin79
Äldre 4 May 09:52
1,5k 3 Hej!Jag är en legitimerad sjuksköterska och barnmorskestudent som skriver min magisterupps... Efterlys­ning - media Malin­7­9 Äldre 4 May 09:52
3
1,5k
Sökes: Informanter till intervju om abort av Anony­m (Emil­i­a) Efterlys­ning - media 1,2k 0 Vi är två studenter på Göteborgs Universitet som skriver en B-uppsats i genusvetenskap om... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,2k
Studie om sömnvanor och välbefinnande hos föräldrar av Sofie­A­sserm­a­rk Efterlys­ning - media Badskum
Äldre 1 May 23:00
1,1k 1 Hej! Jag heter Sofie och är student vid Karlstads universitet. Jag skriver just nu min kan... Efterlys­ning - media Badsk­u­m Äldre 1 May 23:00
1
1,1k
Enkät om Postnord av uuenk­a­t Efterlys­ning - media uuenkat
Äldre 21 Apr 01:56
2,2k 6 Hej!Vi är två studenter på Uppsala Universitet som utför en enkätundersökning där vi tänkt... Efterlys­ning - media uuenk­a­t Äldre 21 Apr 01:56
6
2,2k
Intresserad av däck med utfällbara dubbar? av Keepa­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej, vi är några som studerar vid KTH som gör ett arbete om däck med utfällbara dubbar. Vi... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Söker föreläsare övergrepp idrott av solsk­i­na Efterlys­ning - media 940 0 Hej jag sätter i hop en föreläsnings dag i höst.Första föreläsaren som är klar är Ponnymam... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
940
Enkät - Syn på sexturismen i Thailand av jessi­j­essij­e­ssi Efterlys­ning - media jessijessijessi
Äldre 19 Apr 22:05
1,1k 2 Hej allihopa! Vill ni hjälpa mig att svara på denna enkät:https://www.webbenkater.com/s/e1... Efterlys­ning - media jessi­j­essij­e­ssi Äldre 19 Apr 22:05
2
1,1k
Swedish travel av Irene­v­onk55 Efterlys­ning - media 886 0 Hi all, for my graduation research I am looking for Swedish respondents to fill out my sur... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
886
LEVANDE SEXLUST - Kvinnors strategier av Logi Bäcka­r­o Efterlys­ning - media Fiona M
Äldre 14 Apr 20:39
1,1k 2 Kvinnors strategier för en levande sexlust? Jag är student vid Malmö högskolas masterprogr... Efterlys­ning - media Fiona M Äldre 14 Apr 20:39
2
1,1k
Bor du i Stockholm? Delta gärna i en kort enkät! av j95p Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskolan och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockh... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Bor du i Stockholm? Delta gärna i en kort enkät! av j95p Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskola och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockho... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Moderat, Vänsterpartist eller Sverigedemokrat och bor i Stockholm? av j95p Efterlys­ning - media 888 0 Hej! Läser just nu Sociologi på högskola och vill gärna ha hjälp utav er som bor i Stockho... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
888
Outsiders söker nya deltagare av Laak1­2­3 Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej,Vi på Outsiders söker nu deltagare för kommande säsong. Sköna, härliga människor med ö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k