Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Dåligt med pengar? av amand­a­linds­t­rom Efterlys­ning - media 933 0 Hej! Sitter du eller någon du känner i knipa när det gäller pengar? Magnus och Patrick på... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
933
En genuin undersökning om försäkringar av hundf­ö­rsäkr­i­ngar Efterlys­ning - media 745 0 Hejsan alla glada hundägare! Nu är det så att jag tänker sätta upp en hemsida där jag jämf... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
745
studie ang köksredskap av maddi­9­8 Efterlys­ning - media 924 0   Nu har vi fått ett uppdrag att genomföra en studie för en tillverkare av köksredskap. V... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
924
MODIGA MÄNNISKOR TILL TV-INSPELNING SÖKES av amali­n Efterlys­ning - media 982 0 Hej alla modiga!Vi på Titan Television letar efter dig eller någon du känner, som lider av... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
982
Vill du få tillbaka personen i ditt liv? av Anony­m (tv-m­a­karen­) Efterlys­ning - media 1,0k 0 Hej! Vi söker personer till ett tv-program som är villiga att ta första steget i att l... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
VIKTIGT! Sexuella övergrepp mot barn (enkätundersökning) NY av Fridi­i­i Efterlys­ning - media Tecum
Äldre 8 Aug 20:56
2,3k 34 Eftersom att negativa kommentarer kommit in väljer jag att starta om på nytt. Ni som har d... Efterlys­ning - media Tecum Äldre 8 Aug 20:56
34
2,3k
VIKTIGT! Sexuella övergrepp mot barn (enkätundersökning) av Fridi­i­i Efterlys­ning - media pyssel
Äldre 8 Aug 18:18
1,7k 10 Hej alla familjelivare!Jag skriver en C-uppsats i kriminologi och hade varit mer än tacksa... Efterlys­ning - media pysse­l Äldre 8 Aug 18:18
10
1,7k
Ung & ska gifta dig! av TV-pr­o­dukti­o­n Efterlys­ning - media 887 0 TV-produktion söker unga blivande brudpar som vill få sin speciella dag dokumenterad.Är al... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
887
Fobiker tvångstankar och svåra allergier av amali­n Efterlys­ning - media 728 0 Hej! Vi på Titan Television letar efter dig eller någon du känner som lider av en fobi, tv... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
728
Familjelivs app, hur hitta info? av Kajjs­a­n Efterlys­ning - media 609 0 Hej,När jag var gravid förra gången så laddade jag ner familjelivs app och skrev dagbok, o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
609
Vill du be om ursäkt till någon? av sofie­m­oller Efterlys­ning - media 849 0 Hej!Jag heter Sofie och jobbar med casting på produktionsbolaget STO-CPH. Vi producerar en... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
849
Sök till Arga Snickaren av StoCp­h­produ­k­tion Efterlys­ning - media helena karlberg
Äldre 3 Jul 19:20
3,1k 2 Har du eller någon du känner kört fast i renoveringen? Sök då till Arga Snickaren så kansk... Efterlys­ning - media helen­a karlb­e­rg Äldre 3 Jul 19:20
2
3,1k
Känner du att du konsumerar/shoppar för mycket? av hello­m­atria­r­ch Efterlys­ning - media 1,1k 0 Jag och min forskargrupp gör en studie där vi vill ha deltagare som känner att de shoppar... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Peppis stulen. av Carl E Lundb­o­rg Efterlys­ning - media viseversa
Äldre 25 Jun 16:12
1,3k 1 Liten dansk-/svensk gårdshund stulen på Myrorna Hornsgatan Södermalm den 31:a maj kl.17.45... Efterlys­ning - media visev­e­rsa Äldre 25 Jun 16:12
1
1,3k
GRAVID: Vad får du ut av Familjeliv? av LH13 Efterlys­ning - media LH13
Äldre 21 Jun 14:22
2,1k 1 I går publicerade Föräldrar & Barn en text där en barnmorska ger rådet att gravida inte sk... Efterlys­ning - media LH13 Äldre 21 Jun 14:22
1
2,1k
Fotografering för Ett barn blir till av Linda­F­orsel­l Efterlys­ning - media 1,5k 0 Hej! Mitt namn är Linda Forsell och jag är fotograf och journalist. Nu har jag fått den st... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,5k
BLW - vill du dela med dig av dina erfarenheter i Vi Föräldrar? av Barnd­i­etist­e­n Efterlys­ning - media 1,8k 0 Hej!Jag har skrivit en artikel om BLW (baby led weaning) för tidningen Vi Föräldrar. Nu sö... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,8k
Vill du skiljas, men stannar kvar? av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media Talamus
Äldre 6 Jun 00:26
1,4k 1 Hej, jag söker dig som anonymt kan tänka dig att berätta om ett äktenskap du vill /fundera... Efterlys­ning - media Talam­u­s Äldre 6 Jun 00:26
1
1,4k
Gravidstudie - Göteborgs universitet av Gravi­d­studi­e­n Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej! Vi söker gravida deltagare till våra studier på Göteborgs universitet om kost och häl... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k