Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Marknadsundersökning Tempus24UF av Tempu­s­24UF Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 19 Oct 17:26
1,8k 1 Hejsan vi är 5 killar på 18 år som skulle uppskatta om du skulle kunna svara på våran mark... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 19 Oct 17:26
1
1,8k
Skole av krist­i­anmj Efterlys­ning - media 879 0 Hej alle sammen,Jeg er en dansk studerende, som skriver mit bachelorprojekt om børn og leg... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
879
Söker RUT-arbetare, hemstäd för intervju (Stockholms universitet) av Danie­l­M Efterlys­ning - media 894 0 Jag behöver komma i kontakt med kvinnliga RUT-arbetare med invandrarbakgrund i Stockholmso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894
Nationell identitet av tillf­ä­llig använ­d­are Efterlys­ning - media Uttran
Äldre 9 Oct 17:12
1,5k 11 Hej allihopa!Jag har läst mängder av trådar här på familjeliv och i andra forum som rör in... Efterlys­ning - media Uttra­n Äldre 9 Oct 17:12
11
1,5k
Uppsala Universitet undersöker upplevelser av en abort av Elisa­b­et Matts­s­on Efterlys­ning - media Iarwain
Äldre 8 Oct 18:26
933 3 Har du erfarenhet av en abort och vill dela med dig av dina upplevelser? Uppsala Universit... Efterlys­ning - media Iarwa­i­n Äldre 8 Oct 18:26
3
933
Skärmtid i familjen? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 833 0 Nätet har en väldigt stor dragningskraft på många barn. Även om mycket med spel och social... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
833
Pappa som jobbar deltid? av Joann­a­SvD Efterlys­ning - media 892 0 Hej, Är du en pappa som valt att arbeta deltid för att kunna tillbringa mer tid med barnen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
892
Den nya brandsäkra lampan av karol­i­nahan­s­son Efterlys­ning - media Demmpa
Äldre 5 Oct 12:48
1,2k 1 Hej är du intresserad av den nya lampan som håller dig och ditt barn säker från bränder? S... Efterlys­ning - media Demmp­a Äldre 5 Oct 12:48
1
1,2k
Vad tycker ni om era bostadsgårdar? av Lands­k­apsar­k­itekt Efterlys­ning - media zoolook1
Äldre 30 Sep 12:49
1,0k 1 Hej. Vi är arkitektstudenter som gör en undersökning om vad barnfamiljer tycker om bostads... Efterlys­ning - media zoolo­o­k1 Äldre 30 Sep 12:49
1
1,0k
Är du säkerhetsbenägen mot brand? av karol­i­nahan­s­son Efterlys­ning - media 915 0 hej skulle vara snällt om ni kunde ta er tid och svara på den här enkäten för att hjälpa o... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
915
Drönarbilder på hus, landställe m.m av Willi­a­m Z Efterlys­ning - media William Z
Äldre 23 Sep 13:51
7,1k 9 Hej!Vi är ett gäng grabbar från Kärrtorp Gymnasium som ska starta ett UF- företag. Vår aff... Efterlys­ning - media Willi­a­m Z Äldre 23 Sep 13:51
9
7,1k
Hjälp oss med den nya stilfulla brandvarnaren av kajsa­p­alsso­n­s Efterlys­ning - media Farfallos
Äldre 23 Sep 09:54
938 3 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeSMpMgcESaWhrQ2aK4iWa5N0CHnZZaIvpj4NETX67BoNYUOg... Efterlys­ning - media Farfa­l­los Äldre 23 Sep 09:54
3
938
Press att skaffa barn av Matil­d­aa Efterlys­ning - media 1,0k 0 Är du inte intresserad av att skaffa barn? Kanske vill du vänta i några år till eller så v... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,0k
Svartsjuk bonusförälder när du växte upp? av Matil­d­aa Efterlys­ning - media 824 0   Är du uppvuxen med en svartsjuk bonusmamma/styvmamma eller bonuspappa/styvpappa? Gjorde... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
824
Avstå från hembesök från BVC? av MoaHe­i­di Efterlys­ning - media Anonym (99)
Äldre 20 Sep 22:31
8,5k 31 * Skulle ni föräldrar vilja avstå från hembesöket från BVC? * Vad är positivt / negativt m... Efterlys­ning - media Anonym (99) Äldre 20 Sep 22:31
31
8,5k
8-månaders hembesök från BVC av MoaHe­i­di Efterlys­ning - media gamlapappan
Äldre 16 Sep 11:24
2,1k 3 * Hur går era tankar kring ett hembesök vid 8 månader? * Hur är ett bra hembesök från BVC?... Efterlys­ning - media gamla­p­appan Äldre 16 Sep 11:24
3
2,1k
Jobbar du inom vården? av intpe­d­stude­n­ten Efterlys­ning - media intpedstudenten
Äldre 11 Sep 21:46
1,1k 6 Hej!Jag studerar till integrationspedagog och jag skulle vilja ha din hjälp med en uppgift... Efterlys­ning - media intpe­d­stude­n­ten Äldre 11 Sep 21:46
6
1,1k
Vill du medverka i en studie om babykultur? av Alex Elin Orrma­l­m Auran Efterlys­ning - media 857 0 Hej!Jag heter Alex Elin Orrmalm Auran och arbetar som doktorand vid Tema barn vid Linköpin... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
857
Intervjua - Avhoppare Jehovas Vittnen av Alvis­o­n Efterlys­ning - media 763 0 HejJag går tillfället i trean i gymnasiet och håller därför på med mitt gymnasiearbete.Jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
763
Intervjua - Avhoppare Jehovas Vittnen av Alvis­o­n Efterlys­ning - media 900 0 HejJag går tillfället i trean i gymnasiet och håller därför på med mitt gymnasiearbete.Jag... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
900