Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Marknadsundersökning Tempus24UF av Tempu­s­24UF Efterlys­ning - media Carambolan
Äldre 19 Oct 17:26
1,8k 1 Hejsan vi är 5 killar på 18 år som skulle uppskatta om du skulle kunna svara på våran mark... Efterlys­ning - media Caram­b­olan Äldre 19 Oct 17:26
1
1,8k
Skole av krist­i­anmj Efterlys­ning - media 879 0 Hej alle sammen,Jeg er en dansk studerende, som skriver mit bachelorprojekt om børn og leg... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
879
Söker RUT-arbetare, hemstäd för intervju (Stockholms universitet) av Danie­l­M Efterlys­ning - media 894 0 Jag behöver komma i kontakt med kvinnliga RUT-arbetare med invandrarbakgrund i Stockholmso... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
894
Nationell identitet av tillf­ä­llig använ­d­are Efterlys­ning - media Uttran
Äldre 9 Oct 17:12
1,5k 11 Hej allihopa!Jag har läst mängder av trådar här på familjeliv och i andra forum som rör in... Efterlys­ning - media Uttra­n Äldre 9 Oct 17:12
11
1,5k
Uppsala Universitet undersöker upplevelser av en abort av Elisa­b­et Matts­s­on Efterlys­ning - media Iarwain
Äldre 8 Oct 18:26
933 3 Har du erfarenhet av en abort och vill dela med dig av dina upplevelser? Uppsala Universit... Efterlys­ning - media Iarwa­i­n Äldre 8 Oct 18:26
3
933
Skärmtid i familjen? av Krydd­a­n Efterlys­ning - media 833 0 Nätet har en väldigt stor dragningskraft på många barn. Även om mycket med spel och social... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
833
Pappa som jobbar deltid? av Joann­a­SvD Efterlys­ning - media 892 0 Hej, Är du en pappa som valt att arbeta deltid för att kunna tillbringa mer tid med barnen... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
892