Familjeliv.se: Efterlysning - media forum

Här kan journalister, forskare eller studenter lägga ut efterlysningar till artiklar och undersökningar. Familjeliv.se ska anges som källa.
Familjeliv ansvarar inte för de efterlysningar som publiceras här och de lyder under samma forumregler som andra inlägg. Läs fullständiga reglerna här.

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
Gravid och ekologisk livsmedelskonsumtion av sami8­6 Efterlys­ning - media 1,1k 0 God kväll Allesammans! Jag gör en studie om ekologiska livsmedel kopplat till föräldraskap... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Undersökning till gymnasiearbete om privatekonomi av Gymna­s­iearb­e­te1 Efterlys­ning - media 1,3k 0 Hej!Jag går sista året på gymnasiet och håller på med mitt gymnasiearbete. Arbetet kommer... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,3k
Delta i undersökning och få presentkort av Evoh Efterlys­ning - media 897 0 Hej,Jag arbetar med produkttester och söker testpersoner som är gravida och har gått in i... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
897
[Se Hit!] Nu skall nästa generations multifunktionella barnvagn designas! av filip­j­onsso­n Efterlys­ning - media filipjonsson
Äldre 5 Dec 11:00
1,1k 1 I ett samarbete mellan Thule och Chalmers skall nästa generations multifunktionella barnva... Efterlys­ning - media filip­j­onsso­n Äldre 5 Dec 11:00
1
1,1k
Söker dig som haft en ätstörning av Behan­d­lings­p­edago­g­en Efterlys­ning - media Behandlingspedagogen
Äldre 4 Dec 19:01
1,0k 2 Jag söker dig som vid 12-17 års ålder hade en ätstörning (alternativt självskadebeteende,... Efterlys­ning - media Behan­d­lings­p­edago­g­en Äldre 4 Dec 19:01
2
1,0k
SVTs succeserie FAMILJER PÅ ÄVENTYR söker DIG! av Famil­j­er på ävent­y­r Efterlys­ning - media 870 0 Inför en ev. säsong 4 av Familjer på Äventyr söker vi nu efter fler härliga familjer! Är n... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
870
Söker solist till dop i Västmanland av Steph­a­aniee Efterlys­ning - media Smixter
Äldre 28 Nov 09:38
977 2 Söker någon som kan sjunga något vackert på min dotters dop den 10/12, lite kort varsel... Efterlys­ning - media Smixt­e­r Äldre 28 Nov 09:38
2
977
Har du skänk pengar för stoppa barnarbete? av Julia­K­arlss­o­n123 Efterlys­ning - media elyse
Äldre 24 Nov 00:46
1,5k 8 Skulle uppskatta svar! Efterlys­ning - media elyse Äldre 24 Nov 00:46
8
1,5k
Pengar till barnarbete av Anony­m (Stud­e­rande­) Efterlys­ning - media Anonym (Anonym123456789987654321
Äldre 23 Nov 20:50
901 1 Hej! Har du någonsin skänkt pengar till någon förening, tex unicef som hjälper till att mo... Efterlys­ning - media Anonym (Anonym123456789987654321 Äldre 23 Nov 20:50
1
901
Vad vet du om barnarbete? av Julia­K­arlss­o­n123 Efterlys­ning - media Monchichier
Äldre 23 Nov 15:16
879 1 Hej jag håller på att skriva en uppsats om barnarbete. Skulle vara intressant att få veta... Efterlys­ning - media Monch­i­chier Äldre 23 Nov 15:16
1
879
Enkätundersökning - Mathandel på Internet av natal­i­eehar­r­is Efterlys­ning - media 679 0 Hej allihop, Vi håller just nu på med vår kandidatuppsats inom ämnet informatik på högskol... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
679
Jobbar du med hemstädning i Stockholm? av Danie­l­M Efterlys­ning - media 746 0 I så fall vill jag komma i kontakt med dig. Jag gör en intervjustudie med kvinnliga hemstä... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
746
Hjälp en grupp studenter och vinn en värdecheck på ICA av Josef­i­neso Efterlys­ning - media 755 0 Hej!Vi är en grupp studenter som håller på med ett projekt som handlar om läxhjälp till ba... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
755
Intervju om fetischer av Ulrik­a­Frila­n­sjour­n­alist Efterlys­ning - media 846 0 Journalist söker dig/er som vill berätta om din fetisch/fetischer i ett reportage för en s... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
846
Intervjua expert inom vegetarianism av Lovis­a­axels­s­on Efterlys­ning - media 844 0 Hej! Jag tillsammans med två andra tjejer håller på med ett gymnasiearbete om vegetarianis... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
844
sondmatas av Aline InS Efterlys­ning - media 1,1k 0 Hej!   Vi håller på att starta upp ett unikt marknadsundersökningsprojekt online för att b... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
1,1k
Hjälp mig hitta tråden! av race Efterlys­ning - media Linnis92
Äldre 29 Oct 22:15
1,3k 3 För ett tag sedan (kanske för något år sedan) så läste jag en tråd här som jag skulle vilj... Efterlys­ning - media Linni­s­92 Äldre 29 Oct 22:15
3
1,3k
Undersökning om anonymitet av Lunda­s­ocion­o­m Efterlys­ning - media Lundasocionom
Äldre 28 Oct 09:55
1,8k 6 Vi är en grupp socionomstudenter på Lunds Universitet som undersöker anonymitetens betydel... Efterlys­ning - media Lunda­s­ocion­o­m Äldre 28 Oct 09:55
6
1,8k
Barnkanalen söker barn 8-13 av Lotta­S­treet Efterlys­ning - media 995 0 BROTTSLIGT är ett nytt, viktigt och lärorikt program om brott för barn.Hur är det att bli... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
995
Hur ser ni på barnmat? av amand­u­s90 Efterlys­ning - media 818 0 Skulle vilja veta hur ni ser på barnmat.. Ni skulle göra mig en stor tjänst genom att fyll... Efterlys­ning - media Obesvarade
0
818