Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Väntar... har ju beställt "encyclopedia of scrappbooking"... Var inne och kollade nu och den har inte blivit ivägskickad än. VILL HA NUUU!!!

Tänkte köpa foamstamps mixed, och ett som ser ut lite som skrivstil Gabby, heter det.
    Någon som har använt det (Gabby) på sina LO:s? Vore kul att se...

• Mystjejen

Oj! Vi är visst många som väntar...

• Mystjejen

Nu har jag beställt tre set basic grey, lollipop, urban couture och motifica (el vad det nu heter...).
    En stan m hjärta, klistermärken, cardstock, foamstamp alfabetet Gabby.
    Beställde på scrappics. Nån mer som gjort det? Hoppas de är bra... Tyckte de var bra för de hade de seten jag ville ha.
    Nu ska här scrappas för glatta livet...

Oj, kom på att jag måste beställa akrylfärg med...
    Beställer nog dem på scrap and gift corner, såg att de hade blompunchen alla pratade om förut... vill me ha den ju!! Om de nu har sådan färg...
    Beställde nyss från dem, de var jättebra och snabba. Och fraktfritt över 100:-......

• Mystjejen

Tja!!
    Nu har jag beställt en massa smått och gott på scrapandgiftcorner.se...
    De har 20% på det mesta = Farligt farligt...
    Och jag som redan har beställt massor denna månaden... min man kommer få spader på mig...
    Men jag har haft slut på ALLT och det kostar ju...tyvärr...

Nej, nu ska jag gå och lägga mej... Godnatt på er!!

• Mystjejen

hej... har varit inne och kikat hos några av er... fick lite inspiration så nu hoppas jag att lillan somnar tidigt ikväll så jag kan sätta mig ner och scrappa...

• Mystjejen

Åh! jag vill med gå på mässa... Måste man anmäla sig? Vart kan man hitta info om den??
    Har aldrig varit på nåt sånt eller kurs eller ens träffat någon annan som scrappar (live....).
    Tråkigt när man bor i en småstad. Låter såååå kul när man hör om träffar och sånt.

Hoppas på att min "encycklopedia of scrappbooking" kommer idag!!!
    Och så har jag ju beställt massa annat från två olika ställen.
    Måste ha de grejerna för att komma vidare och kunna göra klart mina LO:s...

• Mystjejen

Jiipppiiee!!!!!
    Fick just mitt paket från scrappics nu!!!
    Brevbäraren kom och gav mig det... Snacka om service!!! Trodde jag skulle få lösa ut det på ica.
    Har just packat upp en hjärt punch, foamstamps (Gabby) som ser jättesnygga ut...
    och massor papper... bla tre set från BG urban couture, lollipop och motifica...
    Sitter och ler och myser... tänk att man kan bli sååå lycklig över några papper!!!

• Mystjejen

hej! undrar över det här med foamstampsen och akrylfärg/chalks...
    hur rengör man dem? vaten och tvål el behöver man någon speciell rengöring??

• Mystjejen

Åh!! Vad trött jag blir...
    Har gjort en dubbel LO nu och så hittar jag inte sladden så att jag kan ladda över bilderna...
    Typiskt.

Svar på tråden Scrapträsket 2