Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Annika: Jättefin!!

Mammsy: TACK!!! För tipset om Pixaco! Har beställt där nu och det blev 95 st kort, 3st förstorningar och allt gick på 50:- eller runt 70:- med frakt... BILLIGT!!!!!
    Nu ska fundera lite på veckans utmaning...
  • Mystjejen
    pylle skrev 2006-08-04 11:05:58 följande:
    he j på er!Är nybörjare på det här med scrapping, men känner redan att jag är fast =). Min första LO ligger nu i mitt bildgalleri, den blev ju inte så himla bra men det är ju mins första också.Risa och rosa gärna.Det som inte var så bra var väll att man inte ser texten så bar men man lär sig nog med tiden.
    Tyckte den var fin...
  • Mystjejen

Har fixat en scrapphörna idag!! LYCKLIG!!

Ska lägga in bolder imorgon...
    Nu ska jag poppa popcorn och krypa upp i soffan och kolla på en film med Jennifer Aniston...min favorit...(kanske ska scrappa om det...).
    Rumor has it...om någon vill veta!!!
    Ha en bra kväll!!!
  • Mystjejen
    MAMMSY skrev 2006-08-05 20:31:33 följande:
    Nu har Skumpis å jag scrappat hela dagen å det var sååååå kul som alltid! Jag rånade skumpis föråd av dekorationer å hon lyckades bara hitta en blomma av mig.. Lovar att du ska få ett fint scrappaket av mig som tackResultatet blev två nya LO:s i galleriet!
    Jättefina LO:s...
  • Mystjejen

MAMMSY: ÅH, vad fiiina!!! Vill oxå ha!!! 

• Mystjejen

Jag vill också ha scrapvänner att pyssla med live!!!!! 

• Mystjejen
    annika5064 skrev 2006-08-06 18:16:02 följande:
    Dräggel, dräggel, vill ha...
    Jag med!!!
    Gjorde en beställning för myyyycket pengar på scrapkammaren nu...får se om något av det finns kvar...på sätt och viss hoppas att inte allt finns...bäst för plånboken i alla fall...
    Men 50%...vem kan motstå!!!
    Har två andra frågor som inte riktigt hör hit men någon kanske kan hjälpa mig?
    Hur lägger man in "gubbarna" i texten? Funkar inte för mig.
    Hur lägger man in en bild här i tråden tex från galleriet el något man ser på nätet??
    (Jag har +)
  • Mystjejen

Tack för hjälpen! Ska prova lägga in en bild här...

Skumpis: Man var tvungen att handla för 300:-
    Jag ville också ha det bruna albumet!!! La in det i varukorgen i morse men sedan blev jag avbruten och fick göra en ny beställning på kvällen och då fanns det inte kvar...snyft...
    Men jag beställde två album 8x8, ett blått och ett rosa, får se om de finns kvar.
Svar på tråden Scrapträsket 2