Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Åh nej!!! Beställde ju kort på Pixaco för ett tag sedan, de har fortfarande inte kommit och nu när jag kollade kontot så har de inte dragit några pengar heller. Någon som beställt+ Hur blev det för er? Drar de inte pengarna på en gång? Tråkigt om jag måste göra om allt. Väntar på kort till utmaningen... malinka2: har läst ett nr av scrapbook magazine, tyckte den var dålig, men det var ju bara ett nummer... Har beställt kreating keepsakes septembernummer så vi får väl se, men den verkar bra. Och så har jag en som heter scrapbookanswers (bara ett nr) och den var jättebra. Har inte så mycket erfarenhet av tidningarna heller...så det var en bra fråga!!!

• Mystjejen

Johannapanna: Jag beställde från scrap and giftcorner för jag köpte lite annat där också... De andra tidningarna har jag köpt på Ica och pressbyrån. (frågan var visserligen inte till mej men jag avarar ändå ...)

• Mystjejen

Mammsy: Vad kul! Mina har säkert kommit bort. Batalade du med kort? Drogs det med en gång?

• Mystjejen

Johannapanna: Ring till Ica/pressbyrån och kolla om de inte kan ta in den? Och säg att det är en växande hobby!!! Vi hade också bara korsordstidningar här förut!

• Mystjejen

Har börjat på en BOM! Men nu när jag går igenom korten så är 97% på dottern, 2% på maken och 1% på mig... Och på de bilderna ser jag antingen ut som ord jag inte vill använda här...eller så gör jag nån ful min... Måste FÖRSÖKA vara snygg på bild... På tal om det kom jag på att häromdan när vi var ute med båten som tog jag massor fina kort på familjen, men ingen var speciellt intresserad av att fota mig!! så jag tog på mig själv... Patetisk är jag ibland!! Måste få maken att bli mer intresserad och bättre! på att ta bilder. Tänk er själva en BOM med enbart självporträtt ritade av en själv... Hm...men ett ritat porträtt kanske kan vara kul. Får fundera på det... Ursäkta om jag svammlar, är lite sällskapssjuk... Nu ska jag gå och scrappa lite!!

• Mystjejen

Mammsy: Ok! Då kanske det kommer... hoppas... Jag mejlade dem förut så jag får väl veta i vilket fall. Jag trodde att det alltid drogs med en gång när man betalar med kort. Bra att veta att det kan ta ett tag... Tack! Ska gå och nanna nu! När jag kollade mej i spegeln nyss så såg jag att mina ögon är rödsprängda av allt data och tv tittande...oops...har suttit här nästan hela dagen!!!

• Mystjejen

Grattis Annika!!! Mammsy: SLUTA FRESTAS!!!! Jag måste berätta: Trodde jag skulle få mina paket idag....men lådan gapade tom...snyft!! Nu när jag gick in på datorn hade jag fått två mejl: Mejl 1 var från pixaco och de sa att mina kort var på väg men att de hade MYCKET att göra så allt var försenat!!! JIPPIE!!!! Mina kort kommer snart!!! Så då vet ni som beställt varför det dröjer. Mejl 2 var från scrap and giftcorner, albumet jag best. var slut aå jag skulle bet in för tidningen. Men jag bet förra v och då sa hon att paketet var skickat. (en praktikant) Så jag ringde och kollade läget och allt ordnade upp sig och så lade jag till simple scrapbooks sept/okt, som hon ska skicka idag... Hon är välldigt trevlig och väl tillmötesgående där!!! Så jag har gått från superdepp till super happy idag!!!! Nu ska jag laga middag... ses ikväll!!!

• Mystjejen

Väääntar på mina paket och kort...posten kommer inte förrän 10.30 men varje gång jag hör en bil så springer jag fram till fönstret... Scrappade lite igår, ska lägga in det senare. Har börjat på en BOM, det är ju jättekul...skönt att få vara lite ego ibland!!!

• Mystjejen

Jica: LO=Lay Out BOM= Boken Om Mej, en bok/album som man scrappar om sig själv helt enkelt... Mycket nya och en del konstiga ord blir det, har fortfarande inte koll på vad allt är...

Svar på tråden Scrapträsket 2