Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Men åhhh...nu sitter jag här igen...jag som ska scrappa...

Ska genast sluta surfa....
  • Mystjejen

Vad mycket fint ni har gjort tjejer!!!

Själv fick jag inget gjort igår.
    Det känndes typ som när man ska gå bort och man har massor kläder men inget att ta på sig... Tänkte att då gör jag ett minialbum med bilder på dottern men jag har ju iiinga kort på henne...
    Mitt största problem är att komma igång. Hur brukar ni lägga upp det när ni ska göra en LO?
  • Mystjejen

Har ni sett vinnaren på swescrap? Vad fin den var!

Hoppas de lägger ut fler LO:s från tävlingen, är så kul och se hur andra har tolkat samma utmaning.
    Tänkte gå in på scrappiz och engagera mig lite där, vara med på utmaningar och sådant. har inte varit inne där så mycket. Men den sidan verkar ju bra och rolig.
    Kom på två saker som jag var besviken på på mässan... såg inte någon förvaring någonstans, hade velat köpa det till alla pappren men jag missade nog det. Och så hade jag hoppats att det skulle finnas lite mer böcker tex de två nya som de har gjort reklam för på swescrap, annars är jag jättenöjd med mina inköp...
  • Mystjejen
    Här är mitt bidrag som jag skickade in till swescraps premiärtävling...
    Hjärtat har jag sytt av broderitråd och stjärnorna har jag gjort själv och chalkat.
  • Mystjejen
    Cia o krabaten skrev 2006-09-03 13:33:20 följande:
    Mystjejen: det var ett jättefint bidrag. Såg nu vinnaren och jag kan erkänna mig besegrad av henne Mitt bidrag finns nu i mitt galleri för den som är intresserad.
    Ditt bidrag var jättefint!
  • Mystjejen
    Johannapanna skrev 2006-09-03 15:32:24 följande:
    Nu har jag också lagt upp mitt bidrag till swe-utmaningen i mitt galleri. Här är en länk om det är nån som vill kika. Det är alltid väldigt intressant att se vad olika scrappare har åstadkommit med samma material!www.familjeliv.se/krypin/johannapanna/gallery...
    Vad snygg den var! Älskar färgkombinationerna...
    Förstår att det måste ha varit svårt för juryn att bestämma sig...
  • Mystjejen
    Har skickat ut make och dotter och gjort den här... 
    Nu ska jag göra en förstasida till 2006års albumet.
  • Mystjejen

Bokstäverna köpte jag igår på mässan...

• Mystjejen

Fnyz (eller nån annan...): Har du betalart in för en prenumeration? Jag har gjort det men inte fått något svar. Eller tror du att det kommer senare, man kanske bara får tidningen utan nån bekräftelse??

• Mystjejen
    pylle skrev 2006-09-03 18:05:21 följande:
    så här står det på sidan Vi skickar ett bekräftelsemejl på att du är prenumerant, inom 7 dagar efter att vi har fått mejl och betalning för prenumerationen. OBSERVERA. Om du vill att prenumerationen ska gälla redan från första numret så behöver den tecknas och betalas före 15 september. så jag betalde in på engång jag
    Jag betalade också in med en gång. Ska ta kontakt med dem och kolla så allt blir rätt.
    Vill ju inte missa tidningen...
  • Mystjejen

Var inne och kollade på mitt konto och jag skickade pengarna den 28:e så det har ju inte gått en vecka än riktigt... Känndes som det var längre sedan jag betalade.

• Mystjejen
    MAMMSY skrev 2006-09-03 19:08:37 följande:
    Lägger in mitt bidrag till sommartävlingen här jag med E så nyfiken på er andras JohannaPanna å Mystjejen jättefina LO:s!!!!!
    Tack! Din var jättebra gjord. Ni är så söta du och lilltjejen!
  • Mystjejen
    Har gjort första sidan på albumet 2006 nu. Väldigt enkel men jag är ganska nöjd.
    Ska börja scrappa detta året nu, har suttit i em och sorterat kort och det är mååånga! Förvarar korten i boxar från granit, i dem får det plats 1000 st kort och nu sorterade jag på 2004, 2005 och 2006 och den är full...oops...
  • Mystjejen
    sofiemalmö skrev 2006-09-03 19:11:24 följande:
    Hej alla!Är det billigare på mässor? jag tänkte ju gå på helsingborgsmässan...och fynda?
    Inte direkt. Några erbjudande brukar det väl vara och en del papper var billigare. Jag tjänade inte på att handla på mässan eftersom jag körde 28mil dit och hem...
  • Mystjejen
    Marajjah skrev 2006-09-03 21:16:50 följande:
    Här... den förra hade jag sparat i ett för stort format...Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
    Superfin!
    lillfrallan skrev 2006-09-03 22:17:15 följande:
    Mystjejen skrev 2006-09-03 16:51:00 följande: Har skickat ut make och dotter och gjort den här... Nu ska jag göra en förstasida till 2006års albumet. Vilken jättefin LO!!
    Tack!
    God natt på er tjejer!
  • Mystjejen
    Fnyz skrev 2006-09-04 09:55:20 följande:
    Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande: Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder? nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla
    Tror det finns ett repotage om det på sweescrap? Om det är samma som du menar...
  • Mystjejen
    Den här artikeln menar jag...hoppas att den fungerar.
    Fnyz skrev 2006-09-04 13:28:54 följande:
    Fraise skrev 2006-09-04 11:53:30 följande: *Gaaah* Är det någon mer än jag som irriteras över att papperna sticker upp en bit ur plastfickorna. Halkar omkring, och glider ur till viss del. Finns det inga bättre plastfickor än så??? de e därför jag älskar mina nya plastfickor frå¨n EK success där är öppningen in mot ryggen på albumet så inget kan ramla ur. Mystjejen skrev 2006-09-04 11:34:24 följande: Fnyz skrev 2006-09-04 09:55:20 följande: Mella72 skrev 2006-09-04 09:45:22 följande: Fnyz: Vad nyfiken jag blir nu, du har inga bilder? nä jag fick bara se lite bilder när jag träffade mamma...ska kanske försöka googla Tror det finns ett repotage om det på sweescrap? Om det är samma som du menar... ?? har inte sett nå är de nått nyupplagt eller?
  • Mystjejen

Mammsy: Vad kul att din LO visas...

Just nu håller jag på med ett minialbum, ...Majas tio i topp... heter det.
    Vad kul det är att scrappa så litet format. Går snabbt...
    Och så får det mig att inte tänka på hur sjukt chips sugen jag är.... (är viktväktare så därför vill jag inte käka...eller ja viiiiill men ska inte...
  • Mystjejen

Jag håller med!! Skönt att höra andra som inte är nöjda utan vill ha MEEER scrapsaker!!!!

Svar på tråden Scrapträsket 2