Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Ingen som vill hjälpa mig ang frågor om minialbum??

Hur gör ni med de korten ni inte scrappar eller scrappar ni alla kort??

• Mystjejen

Cia och krabaten: Jag frågade några sidor tidigare om minialbum.
    Om det finns papper i den storleken (6x6 el 8x8 är det jag väljer mellan) el om man klipper i 12x12 pappren?
    Brukar ni ha album med plastfickor el ringpärm? Vilka gillar ni?
    Vill egentligen veta allt som är värt att veta när man ska scrappa mini...

• Mystjejen

Vill tacka ALLA härinne för jag har fått massor inspiration av er!!!
    Har inte haft någon lust alls att scrappa men nu har jag fått tillbaka kreativiteten...
    Har gjort två Lo:s idag ska lägga ut dem imorgonkväll.

Tackelitack!!!

• Mystjejen

malin ulrika: ok, misstänkte det...har inte sett de storlekarna i affärerna.

• Mystjejen

malin ulrika: fina LO:s. Jag gillade texten jättemycket.

rastom 32: Fina LO:S.

Johannapanna: Ja, man fäster charms (tror jag det heter), men man kan ju ha det till allt man kan komma på...

• Mystjejen

Johannapanna: Vet inte riktigt. Men i band, öljetter mm... Har inte använt dem själv än men har tänkt köpa, får återkomma om jag ser något bra sätt!!

Två nya LO:sar i galleriet, "Info om Maja" och "It´s a girl"...

Nu ska jag kolla film och mysa med mannen...ses senare...

• Mystjejen

Kom på en jättebra lösning förut:
    Det blir ju jämt sjukt mycket fotofix lappar när man sätter in kort och annat, de där som man drar loss på klistersidan... De brukar hamna ÖVERALLT... Går jämt och plockar dem.
    Men idag lade jag dem i ett litet glas när jag höll på och sedan var det ju bara och tömma glaset...
    Inte en endaste liten lapp så långt ögat når....

Godnatt...

• Mystjejen

hej igen...
    angående länken jag nyss la ut, lägg märke till den där snurrgrejen som står på skrivbordet.
    verkar som hon har klistermärken o dyl i den, skitsmart grej, vill ha vill ha vill ha!!!!!!!

• Mystjejen

Oj vad mycket ni skrivit...

Har ett litet tips eller ja en grej jag kom på...
    Hittade en låda med gamla kort och dyl. En del var från farmor, mormor och andra som betytt mycket. Och det var såååå kul att läsa.
    Då kom jag på vad ens egen skrivstiv kan betyda mycket även om man själv tycker man skriver fult så kan det betyda jättemycket för en annan.
    Tänkte bara beratta om det, så att man inte bara använder "färdig" text untan handskriver en del med...
    Lite konstigt skrivet kanske men ni förstår nog vad jag menar...
Svar på tråden Scrapträsket 2