Inlägg från: Mystjejen |Visa alla inlägg
  • Mystjejen

Scrapträsket 2

Hör och häpna!!!!!
    Jag har lyckats lägga in några LO:s i mitt galleri!!!
    Tack vare Marrajah...

Det är den som heter "Ditt namn" som jag tycker blev misslyckad...
    Texten är ljusare rosa men det ser helt fult orange ut på bilden...
    Det var första gången jag prövade mina foamstamps, kul men svårt att få till det bra.
    Vad tycker ni??? Var ärliga nu...
    Jag gillar enkla LO:S...

PS Bilderna är som de är, får öva på att bara få med bilden så som ni andra gör...

• Mystjejen

2xa: Jag har oxå tänkt göra en sådan bok. Jag vill ha det organiserat så jag är lite inne på att köpa en pärm och ett passande register. Sedan skriva rubriker och sätta in tips och råd mm i plastfickor i pärmen... tror det blir bra...

• Mystjejen

Någon som har tips på bra böcker om baby eller bröllops scrapping??
    Håller på med babyalbumet och till hösten ska jag börja med bröllopsalbumet.
    Kul med lite inspiration.
    Svårt med papper till bröllopsalbumet, vill ha det enhetligt, och med svårt menar jag : det finns ju sååå mycket fina papper att välja mellan...

• Mystjejen

2xA: Förslag till LO:s, alternativ scrapbooking, man kan ju ha olika rubriker för ett visst tema om man håller på med ett speciellt album: baby, bröllop, kalas, BOM, resor,kärlek, familj mm.
    Dikter, rubriker...
    Ja man kan ju ha massor, kommer inte på fler just nu...
    Och när man har det i pärm är det ju bara att fylla på allteftersom man kommer på en ny rubrik!!

• Mystjejen

hej igen...
    måste bara skriva en sak jag stör mig lite på...
    kollar runt på "shoparna" efter tidningar och böcker, men det är ju svårt att veta för på många står ingen eller väldigt lite om innehållet eller så är bilderna så små så man ser ju inget, på vissa är ju bilden som ska vara större mindre än den man ser först...

Oj vad konstigt jag skrivit men jag hoppas ni förstår ändå...

• Mystjejen

Har sagt det förut och säger det igen...
    "Hur ska man kunna välja mellan alla kort på bäbis... hon är ju (såklart...) världens sötaste på alla!!
    Sorterar och sorterar men har för mycket ändå...

Är lite ledssen för jag har tagit månadskort varje månad och nu är de borta, hittar bara några av dem...snyft..

• Mystjejen

hej! har kikat in hos några av er, jättefina LO:s...

• Mystjejen

Hej!
    Har några frågor...
    Tänkte åka på mässan 2-3 spt i Gbg, måste man köpa biljett innan eller kan man köpa det där när man kommer dit??
    Brukar det vara så att man vill /beh gå båda dagarna el räcker en dag?

Är ute efter ett enkelt album med sidor i papp, ungefär 15x15 el 20x20cm nånstans.
    (Fanns liknande på panduro förut i svart, rosa och blått (nån kanske vet vilka jag menar) men de har tyvärr slutat sälja dem och de är slut överallt.)
    Någon som vet om det finns sådanna album någonstans???

• Mystjejen

Tre nya LO:s i galleriet!!
    Har doodlat och chalkat för första ggn!!!
    Ska ha någon liten mer dekoration på den med gravidmagen tror jag.
    Vill ha ris o ros såklart!!!

Snyft!! Har tappat bort S:et i mitt nya gabby foamstampsalfabet... Blir sååå arg på mig själv!!!

DianaJ: Jag har ju inte hållt på så länge men jag har handlat varannan månad, men det kommer nog bli glesare mellan gångerna. Nu har jag ju inga saker nästan och då blir det ju att man måste bygga upp ett litet lager...
    Handlar för 300-800:- . Men oftare 300:-... (försöker i ala fall...)
    Tyvärr kommer man ju alltför fort upp i de högre summorna!!! Vill ju ha allt!!!

• Mystjejen

claudia79: Tack!!
    Hoppas du hittar massa kul i Norrköping...

tr3z: Vad kul med paket och kort... Och party är inte heller fel...

Hur noga är ni när ni sätter fast era kort och allt annat på sidan??
    Mäter ni eller gör ni som jag, litar på det egna ögonmåttet?? Om jag nu kan klara det...

Svar på tråden Scrapträsket 2