Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Vems order var det som hade försvunnit på scrapkammaren? Så här står det på hennes sida nu...

Du som la din order före klockan 11 igår söndag; har du ännu inte fått någon personlig bekräftelse med slutsumma av mig, så var snäll och hör av dig. Detsamma gäller er som har fått maila era ordrar manuellt och inte fått något ordernummer, dessa ordrar är lite knepigare att hålla reda på i en mailbox som har blivit totalbombarderad

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    mittlillalejon skrev 2006-08-09 12:56:42 följande:
    HELLOfinns det nån scrap-butik i Växjö-trakten eller i Smålandåtminstone?
    Det finns en i Lääckeby mot Kalmar, men hon håller på att lägga ner så den existerar nog inte så länge till... www.pyzzla.se
  • Marajjah
    skrutthumlan2 skrev 2006-08-09 14:42:54 följande:
    Minimalla!Om jag var du skulle jag ringa och klaga på att fotona blev så dåliga! Speciellt om du beställt så många så borde få tillbaka lite av pengarna!En fundering, blir det verkligen billigare att ha en egen fotoskrivare?Skulle också gärna vilja ha det, men jag har hört att papprena och bläcket till skrivren är så dyrt...
    billigare blir det inte, men ibland kan det vara roligt att kunna skriva ut en bild som man vill scrappa direkt, utan att vänta på framkallning, samt att man ju kan mixtra lite i PS.
  • Marajjah
    Fnyz skrev 2006-08-09 18:53:50 följande:
    idag var jag in på hobbybutiken istan (igen) och då grabbade hon tag i mig på engång å sa: å jag har väntat på att du ska komma, nu ska jag sattsa på scrapbooking mera å jag vill ha ltie hjälp med  vad jag ska köpa in ! så nu ska jag hjälpa henne...men då behöver jag lite hjälp...nån leverantör av scrapsaker för företagare??? annars har ju hon panduro som sin leverantör men de är ju inte super bra på scrapbooking så jag undra va de finns för nå?
    Jag vet att Tiimari brukar beställa från Scraproom iaf.
  • Marajjah
    Jo79 skrev 2006-08-09 21:39:58 följande:
    Hur gör man om man inte har photoshop då? *snål* Mamma till KaramEllen
    Laddar hem programmet om man känner att man kan vara olydig...
  • Marajjah

Snoddas är gotteligottgott jue!

*bjuder in mig själv på fika hos Pyret*

• Marajjah
    Skumpis skrev 2006-08-09 22:31:34 följande:
    Pyret - Aha, kärleksmums är det du gjort Kärt barn har många namn Jag har gjort en receptswapp på sådana också
    Jag brukar kalla dem Sabinakakor också.
  • Marajjah
    MAMMSY skrev 2006-08-10 10:31:28 följande:
    Fnyz skrev 2006-08-10 10:29:43 följande: jaa nu kom mitt paket från scrapkammaren Huuuuuuuuuuuuuur tidigt får inte du posten!!! Här är man lycklig om den kommer innan 13.00!
    Vi får posten innan 9 här.
  • Marajjah

Malinulrika
    Vi kollar nog på EM i friidrott.

Har köpt lite knappar idag, men inte på Erikshjälpen utan på en marknad. Inte lika billigt, men dock helt ok pris iaf.

Nu ska jag kiak på friidrotten

Svar på tråden Scrapträsket 2