Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Scrapeliscrappar hela kvällen lång. Nu har jag ont i ryggen och kommer ingen vart med ett ord som jag ska skriva, vet inte vilken sorts bokstäver jag ska använda, sen så ska jag hitta lämplig deko också till den. Har inga fler idéer nu.

Natti!

Fina layouts ni har lagt ut allihopa!

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    myskatt skrev 2006-08-12 20:13:51 följande:
    Nu måste jag har hjälp! Var kan man hitta det billgaste materialet på nätet? Har nämligen fått lov av gubben att köpa grejer för 1000.- OM jag klarar tentan nästa fredag . *Och efter som jag är så bra på kartonglära (hoppas jag) tar jag ut segern i förskott och vill köpa så mycket som möjligt på ett ställe men var?Annars brände jag det lilla jag hade kvar på utmaningen tills imorgon . Mullig mamma till ~ Tilde ~ 051202
    Jag skulle säga www.scraproom.se
  • Marajjah

Jag vill ju också vara med på croppen, men jag har inte fått hem mina foton som jag beställde från pixaco ännu... Tyvärr! Tycker dock det verkar helkul!

Å jag har varit in å tittat på dina nya Jo. Superfina allihop!

• Marajjah

ÄLskar din doodling Annika. Den kommer jag att lifta på min nästa lo. Hoppas att det är ok!

• Marajjah

Passar på att tacka tillbaka, Annika!

Just nu håller jag på att scanna in mitt första doodlings-försök, dvs liftningen av dig... Kommer upp under kvällningen.

• Marajjah

Här kommer mitt bidrag till croppens dubbelutmaning andra delen.

• Marajjah

Tack, Annika!

För mig tar det också evigheter att färdigställa en lo, så jag hann med en dubbel-lo tilll croppen. Får se om jag hinner med veckans scrappiz-utmaning också. Ska kika om jag hittar ngr passande foton.

• Marajjah

Huuuua!
    Håller på att bli alldeles galen på min totalt värdelösa förvaring av spillbitar. Har allt mellan rätt så storaa mönstrade och enfärgade som är rätt lätt att förvara till små, små bitar av både enfärgat och mönstrat som bara ligger huller om buller i en låda.

Hur förvarar ni era pappersbitar egentligen? *hilfe, bitte*

• Marajjah
    annika5064 skrev 2006-08-13 18:39:15 följande:
    Marajjah skrev 2006-08-13 18:32:47 följande: Tack, Annika!För mig tar det också evigheter att färdigställa en lo, så jag hann med en dubbel-lo tilll croppen. Får se om jag hinner med veckans scrappiz-utmaning också. Ska kika om jag hittar ngr passande foton. Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2Ja, jag måste nog lära mig snabbscrappa...ligger ett år efter i tiden ungefär...får nog låta bli alla dekos hela tiden!
    Jag såg att det fanns en utmaning på croppen på scrappiz om just snabbscrappning. Det gick ut på att leta fram det man ville ha på ungefär 5 minuter och sedan scrappa i 20. Sen så skulle det vara klart! Helt fantastiska bidrag hade det kommit in. Jag var imponerad, men det känns inte som ngt för mig. Mitt "rekord" ligger väl på drygt en timme eller så...
Svar på tråden Scrapträsket 2