Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Vet att det har pratats om detta tidigare, men jag har glömt.

Sk framkalla en massa foton och undrar nu var ni brukar göra det? Läste innan i veckan tror jag om ngt ställe som hade ngt bra erbjudande nu. Vilket var det? Det får också gärna vara så att man kan beställa "klippa ihop" fyra mindre foton på ett vanligt 10x15. Vet ni ngt sånt ställe?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

tr3z
    Ok, tack så mkt! Vet du om det är bra kvalitet på de bilderna från pixaco?

• Marajjah

Ngn som vet hur länge pixaco har/hade erbjudandet om 50 gratis foton? Hittar nämligen ingen info om det på deras hemsida...

• Marajjah

Sådärja!
    Nu hoppas jag att jag någongång nästa vecka har fått tillbaka min inspiration för scrapping. Detta eftersom jag nyligen gjorde en beställning på 280 foton + att jag beställde för 440:- på Pysselpunkten.

• Marajjah

Cia
    Kodak-papper fungerar inte i min Canon-skrivare heller. Blir väldigt dåliga färger. Men det finns ju papper som är till canon. Har du testat dem?

• Marajjah

Attans! Jag som precis höll på att göra en beställning på scrapkammaren. Då hängde sig hela den sidan och nu kan jag inte komma in på den längre.

• Marajjah

jag har också gjort en beställning på scrapkammaren. Snart ska jag punga ut med drygt 700 spänn på scrapsaker. Pysselpunkten + scrapkammaren. Dessutom skulle jag vilja ha vita rub-ons alfabetet Heidi som jag knappt hittar ngnstans. Hittade det nu på scraproom, men två beställningar får vara nog för denna helg.

• Marajjah

Nu har jag också lagt in en ny layout i galleriet. Under scrapbooking - såklart!

Nu ska jag gosa med kudden.

• Marajjah
    Blommig skrev 2006-08-07 09:56:09 följande:
    Nan som kan tipsa om nan scrapaffar man inte far missa langs E4 fran stockholm till LuleVill ocksa handla live
    Finns en längs E4:an genom Umé. Den heter Krumelur. De har en del grejjer, men inte allt. Lite hittar du alltid.

Lycka till!
  • Marajjah
    Fnyz skrev 2006-08-07 11:13:25 följande:
    nu fick jag min personliga bekräftelse från scrapkammaren å de var bara två papper å en fluid chalk som var slut för mig (beställde redan på lördag dag) så jag behövde itne lägga till nå för de var ändå över 300 å hon hade packat orderna så den aknske hinner komma imorrn
    Jag skrev ett meddelande till henne på scrapkammaren och sa att om varorna inte blev 300:- tillsammans, dvs om ngt skulle vara slut så ville jag att hon kontaktade mig innan. Fick till svar att jag ändå skulle få rabatten om det skulle inträffa. Det var ju inte mitt fel isåfall.
Svar på tråden Scrapträsket 2