Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Tammy P
    Jag tror att det var på Bokia min sambo köpte Shape Boss till mig. Så kika där... Annars är det Akademibokhandeln. Annars kan du väl kika in på Fiskars hemsida och kolla efter återförsäljare.

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah
    Sagomamma skrev 2006-07-01 10:39:43 följande:
    bitte71 skrev 2006-06-30 20:29:47 följande: miS: jättefin LO - har skrivit i din gästbok! Magnetstämplarna är rätt svåra att få rena, jag sköljer dem i varmt vatten bara, men allt försvinner inte Så jag mottar oxå tips om det finns ngn som har!Ang. retroflower punchen - ja visst är det lite irriterande att papperet fastnar i stansen? Vet inte heller hur jag ska göra för att få bort det "helt"? Men den är ju snygg iaf...Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 Det finns rengöring till magnetstämplarna att köpa! Har inte hunnit prova dem själv dock så jag vet inte hur de är...
    Jag har rengöring till stämplarna och så länge de däringa dukarna var fuktiga så funkade de suveränt, men nu har de torkat ut.
  • Marajjah

Nu har jag lagt upp två nya lo:s. Det är en dubbel-lo om F:s första mötet med moster och hennes sambo..

• Marajjah

Mystjejen
    Det bästa är om den är 500x500 pixlar stor och den totala storleken på bilderna som du lägger in får inte överstiga 2 Mb. Det är bra om du har ett bildbehandlingsprogram så går det smidigt att ändra storleken på bilderna.

• Marajjah

Mystjejen
    Trevligt att jag kunde hjälpa till. Nu ska jag kika in på dina layouter.

• Marajjah

Nu har jag lagt in mina tre bidrag som är med i veckans utmaning. De ligger alla på sista plats så det känns som om det kvittar att jag lägger in dem här.

• Marajjah

MiS
    Hörnstansar på CO. Wow! Tack för det tipset! Vad kostar de?

• Marajjah

Skupis
    Jag har vikt ihop tre MM-papper "Sam". Min förlossningsberättelse har jag alltså vikt och lagt under en särksild ficka på lo:n. Har inte lagt ut den eftersom både mina bröst samt hela Filip syns på den. Skulle bara bli en massa dolda delar på den.

• Marajjah

Skumpis, förlåt för att jag kallade dig Skupis.

Svar på tråden Scrapträsket 2