Scrapträsket 2
Tammy P
Jag tror att det var på Bokia min sambo köpte Shape Boss till mig. Så kika där... Annars är det Akademibokhandeln. Annars kan du väl kika in på Fiskars hemsida och kolla efter återförsäljare.
Tammy P
Jag tror att det var på Bokia min sambo köpte Shape Boss till mig. Så kika där... Annars är det Akademibokhandeln. Annars kan du väl kika in på Fiskars hemsida och kolla efter återförsäljare.
Nu har jag lagt upp två nya lo:s. Det är en dubbel-lo om F:s första mötet med moster och hennes sambo..
Mystjejen
Det bästa är om den är 500x500 pixlar stor och den totala storleken på bilderna som du lägger in får inte överstiga 2 Mb. Det är bra om du har ett bildbehandlingsprogram så går det smidigt att ändra storleken på bilderna.
Mystjejen
Trevligt att jag kunde hjälpa till. Nu ska jag kika in på dina layouter.
Nu har jag lagt in mina tre bidrag som är med i veckans utmaning. De ligger alla på sista plats så det känns som om det kvittar att jag lägger in dem här.
Malin Ulrika
Här kommer en till...
http://www.creatingkeepsakes.com/mag/sketches/
MiS
Hörnstansar på CO. Wow! Tack för det tipset! Vad kostar de?
Skupis
Jag har vikt ihop tre MM-papper "Sam". Min förlossningsberättelse har jag alltså vikt och lagt under en särksild ficka på lo:n. Har inte lagt ut den eftersom både mina bröst samt hela Filip syns på den. Skulle bara bli en massa dolda delar på den.
Skumpis, förlåt för att jag kallade dig Skupis.