Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Pyret
    Det står om anledningen till att du inte fått ngt bekräftelsemail ännu på hennes sida.

Bejbi
    Kan man skicka med en skärmdump för snabbare behandling?

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

Sitter och planerar in ett mässbesök i gbg den 2-3 september. Vilka är det som ska dit och vilken dag isåfall?

Mässa i Gbg

Lördag
    Marajjah

Söndag

• Marajjah

Har nu betalt in till scrapkammaren och även en del av mina saker var slut, tyvärr, menmen, det blev ändå en hel del saker! Nu vill jag bara ha mina saker också och titta vad jag inte fick med.

• Marajjah
    Skumpis skrev 2006-08-07 20:18:54 följande:
    Suck. Sambon kommer hem och säger att han ska på svensexa lördagen den 2 september. Scrapmässan!!! Jag skulle iofs kunna gå på söndagen men jag VILL GÅ PÅ LÖRDAGEN. Snälle gosige sambon säger att det är klart att jag ska gå på lördagen så som jag pratat och sett fram emot detta och att han kan sluta upp svensexan på kvällen Fast då skulle jag känna mig jättehemsk Det får nog bli söndag för mig Kanske kan jag betala för två dagar och hinna gå en timme eller nåt på lördagen
    Eller så kanske du kan skaffa barnvakt på lördagen. Svärföräldrar eller föräldrar kanske bor i närheten och förstår ditt behov av att gå på mässa på lördagen och träffa alla dina trevliga scrapträskkamrater.
  • Marajjah
    Peggy O skrev 2006-08-07 21:09:28 följande:
    Näää, nu har jag letat igenom halva tråden. Men som vanligt när man letar så hittar man inte. Finns det någon vänlig själ som återigen kan skriva länken till dit där man kunde få gratis foton? Så skall jag SKRIVA UPP den!!Tack Annika, jag letade också efter en tandskiss!! Har faktiskt lyckats få ihop två st LO:s trots min idé torka. En som jag blev riktigt nöjd med faktiskt, och en som min son gillade jättemycket, så den får nog hamna i hans album
    Menar du www.pixaco.se ?
  • Marajjah

Okej Skumpis, då vet jag vilken du menar. Den är fin den med, men Pyrets är finare, tycker jag!

• Marajjah
    Jo79 skrev 2006-08-07 21:26:13 följande:
    Yezzz!!! Fick hem tio vita bazziller idag! Roooooligt!! Men orkar inte scrappa nått, första jobbdagen på evigheters evighet och första förskoledagen för Ellen.... ska slappa i soffan och snegla på papprena nu.Röstade oxå på Pyret. KLART finast! Bra jobbat!! Mamma till KaramEllen
    Alltså. Vita bazziller, vilket namn har de? Typ som den blå monoserien så heter de ju typhoon, splash osv. Vad heter de vita och vilken serie tillhör de eller vilket mönster har de? *vill också ha*
  • Marajjah

Mystjejen
    Jag förvarar mina papper i en mappvagn från IKEA, Summera tror jag den heter om jag inte minns fel. Sen såg jag, vad jag tycker, urpraktiska stående förvaring i plast (?) på scrapkammaren.

Annika
    Jag har 5 cm långa skruvar i mitt album till Filips första år. Det är överfullt, jag har inte sett ngr längre skruvar och det går inte in längre skruvar heller så jag ska göra två album till Filips första år.

• Marajjah
    Sunny83 skrev 2006-08-08 21:50:13 följande:
    Har en liten fråga....om det står "non toxic" på ett lim, är det detsamma som "acid free"?Alltså syrafritt?Kan man använda det limmet till scrapbooking?nybörjare i farten
    Non toxic betyder att det är giftfritt och jag skulle inte ta det för att vara syrafritt om det inte står acid free på det.
Svar på tråden Scrapträsket 2