Inlägg från: Marajjah |Visa alla inlägg
  • Marajjah

Scrapträsket 2

Hallå där! Är det scrapträff i Mammsys stuga eller va? Missat det totalt isåfall...

Mamma till Filip och BF 22/10 för Pyre2
  • Marajjah

MiS
    Precis så säger min sambo också, och med tillägget, "Du får inte glömma bort att göra ett likadant till nästa...". Glömma att scrappa? Han förstår inte...

• Marajjah

Sunny
    Jag har sett sånna alfabetsmallar på Panduro, men själv föredrar jag alla alternativ som Sagomamma skrev ner.

• Marajjah

Hej alla!
    Är på semester. Saknar er och scrappingen men om en vecka är vi hemma igen. Då ska det scrappas!

• Marajjah

Fnyz
    Jag har också problem med att rymma mina LO:s från Filips första år i ett album. Nu har jag mer eller mindre gett upp att det ska rymmas i ett och därmed tagit beslutet att ha dem i två.

Malinka2

Jag har en Shapeboss. En Shapecutter är det en sån där runt mojäng som skär ut efter olika schabloner som man köper till eller? Finns i runda, hjärtan, fyrkanter etc. Har faktiskt funderat på en sån, men den är lite för dyr. Vad är det förresten som du har hört för dåligt med den?

• Marajjah

Grattis till jobbet Trez. Vad är det för jobb du har fått?

Åååå, suck, blir sååå avis på alla er som har inspiration till att scrappa. Jag har tappat bort lusten till det under semestern och jag vet inte hur jag ska hitta tillbaka till den heller. Det känns bara jobbigt..

• Marajjah

Trez
    Ååå, nu blir jag avis. Precis ett sånt jobb som jag också skulle vilja ha ju... Men, jag får inget.

Annika
    Supersnyggt!

• Marajjah

Trez
    Näe, jag har sökt och sökt lärarjobb, men det finns inte många och de som finns går till långt mkt mer rutinerade lärare än jag. + att det faktum att jag är gravid nog inte är så tilltalande.

Annika
    Verkligen jättesnygga chipboard. Satt alldeles nyss och dreglade framför Pysselpunktens sida.

Svar på tråden Scrapträsket 2